Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal bli storesøster igjen... Er ikke så veldig happy ettersom jeg synes moren min er alt for gammel, og at stefaren min ikke er en riktig mann å få barn med..... Jajaja, jeg må vel bare leve med den fæle sannheten;-) Er ikke lett å godta:p:p Takler ikke ennå en skrikersøster eller bror:p
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Huff.. synd at du synes det er lite gledelig. Håper du klarer å glede deg over det når den lille er født.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hehe, litt spesielt når tanta er eldre en niesa? nivø? Hva er det du har egentlig?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 At tanta er eldre er vel ikke så spesielt egentlig vel Malina?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg skulle ønske jeg kunne klare å glede meg over det, men det er litt for mange faktorer som spiller inn, og da klarer jeg det ikke! Trodde damen gikk i overgangsalderen for 5 år siden!! haha Ja, det er litt spesielt;-) Men faren min har en liten jente på 10 mnd!! Så hun er yngre hun og! Jente jeg har!
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Den stussa jeg også på. Ingen av mine tanter er yngre enn meg, selv om jeg har hørt at det går ann.
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Gleder du deg over ungen til faren din da?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Ikke egentlig, men nå bor ikke faren min i Norge så det blir litt annet... Jeg har ikke like mye kontakt med den siden.
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Du er født i 89 ser jeg, så det er jo ikke akkurat bissart å bli storesøster i de alderen du er i. Men jeg må si at jeg reagerer på at du ønsker en liten verdensborger så lite velkommen. Synes det rett og slett er litt ufint av deg og skulle være dommer over når din mor er for gammel til en til... Så lenge hun ble gravid, så er hun nok ikke for gammel.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Neida, det er ikke bissart.... MEN, jeg synes bare det var litt dumt. Mest fordi jeg mener at moren min egentlig ikke bør få flere barn akkurat nå av diverse årsaker - samtid som jeg mener at valget av mann til å få barn med har vært et veldig dumt valg. Men så klart jeg ikke vil gå rundt å hate barnet når det blir født.... Jeg ble ble litt trist når jeg fikk vite det idag..... Hun er ikke kjempe gammel, men eldstemann er 20 år, så hun er ikke akkurat 25.
Lilly 79 Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 På den andre siden trenger hun ikke være eldre enn 36 heller. Men det vet jo ikke jeg:-) Det ligger sikkert mye til grunne for følelsene dine, men ettersom moren din er voksen, så er dette sikkert noe hun gleder seg ovr å ønsker. Prøv å gjør det du også, selv om det kan være vanskelig!:-)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 hehe, hun er nok ikke 36;-) Men fyller vel 39, så er ikke akkurat kjempe ung..... Jaja, jeg vet det.... Men det hjelper liksom ikke på følelsene jeg har om det.... Er jo ikke ment ovenfor babyen, men hele situasjonen!
Eat sardines and die Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 Tja, hva kan jeg si. Hver og en må leve det liv de ønsker og som gir de mening. Hva det kan være for moren di aner jeg ikke, men du bør nok prøve å glede deg litt i stedefor å la gammelt grums flyte.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 Gammelt og gammelt grums;-) Alt grums er nytt grums som hoper seg oppå hverandre! MEN, det er ikke bare bare å prøve å glede seg over det!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. november 2007 #16 Skrevet 5. november 2007 Ha ha ha overgangsalder for 5 år siden!!? Broren min og jeg fikk en bror vi når vi var 12 og 15 år gamle, da var mamma 47. Ikke planlagt, men hjertlig velkommen. Mamma derimot var vel nær overgangsalder og det var vel litt der det skar seg. Men hun har aldri angret! Og jeg fikk ønsket mitt oppfylt for jeg hadde lenge ønsket meg en søster eller bror til i huset når mamma kom med den gledelige nyheten.
Eat sardines and die Skrevet 5. november 2007 #17 Skrevet 5. november 2007 Jeg skjønner det, men du er vel voksen nå? Hvis du har flyttet hjemmefra og startet et nytt liv så kan du jo nesten ikke legge deg oppi det heller. Så har du egentlig valget selv. Hvis du mener at de ikke blir gode foreldre eller at barnet ikke får det godt, må du ta det når den tid kommer.
Darth Vader Skrevet 5. november 2007 #18 Skrevet 5. november 2007 Jeg er antagelig midt i overgangsalderen jeg - 35 år som jeg er, hehehe. Har en sønn på to år også, jammen bra at han kom før jeg tørket inn. Det verste er at jeg fortsatt har sex - gamle mennesket.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #19 Skrevet 5. november 2007 Det med at hun skulle gått inn i overgangsalderen for 5 år siden var en spøk - hun er ikke kjempe gammel... Men eldste sønnen hennes er jo trossalt 20, så det er et stort sprik......
Gjest Skrevet 5. november 2007 #20 Skrevet 5. november 2007 hehe... kan oppklare litt her jeg... siden det gikk litt i ball ;o) Dette barnet som nå skal komme vil bli tante (eller onkel) til "Siklerotte" sine barn... altså er tante/onkel yngre enn sin niese/nevø. (det/de barn "Siklerotte" har i dag) Ellers kan jeg godt forstå dine tanker.... det er lov å være skeptisk når man vet at situasjonen som et barn blir født inn ikke er så bra som kunne ønske den skulle være.... Håper at moren din og mannen alikevel vil gjøre det beste ut av det, og at barnet får en trygg og god oppvekst. Du vil helt sikkert bli veldig glad i søsteren/broren din )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. november 2007 #21 Skrevet 5. november 2007 Mange som får en attpåklatt da! Er det tredje barnet hennes det da?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #22 Skrevet 5. november 2007 Tredje? Neh, det er heller det 6. barnet hun bærer på.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #23 Skrevet 5. november 2007 Blir nesten litt skremt over at du ikke kan glede deg over den lille som snart kommer til verden "en lite gledelig nyhet" Herregud! 39 år er vel ikke akkurat eldgammel heller da. det er mange som får barn som er i 40 årene.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #24 Skrevet 5. november 2007 Fremstår som den drittungen du er nå, Siklerotte...
Gjest Skrevet 5. november 2007 #25 Skrevet 5. november 2007 Du må gjerne mene at jeg er en drittunge, men du kjenner meg ikke, så snakker derfor ikke av erfaring. Klart jeg ikke ønsker babyen noe vondt. Men det var ikke en nyhet jeg ble videre glad over ettersom jeg mener at hun har valgt feil mann å få barn med, og at hun egentlig ikke er i det stadiet at hun bør få ennå et barn nå! Og jeg snakker utifra sånn jeg kjenner moren min! Men såklart ønsker jeg ikke babyen noe vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå