Gå til innhold

Hva skal aprilbarna hete?


Phantom´

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Bolivia og er gift med en bolivianer, så her må det bli et navn som passer i begge land. Det vil si uten æ,ø og å, og helst uten j også (for den bokstaven uttales nesten som h på spansk, og det kan bli problematisk). Så det er ikke enkelt. Vi har et par alternativer, men har ikke bestemt oss helt ennå. Det er ikke offentlig :-) Vi vil ikke vite kjønn på forhånd, så det er vel best å ha både gutte- og jentenavn klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på UL i dag og så ei lita tulle:) Mari blir sannsynligvis navnet, med mindre hun kommer ut og ser ut som en emilie, kaja, leah, emily.... Men nå heter hun Mari;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille knøtt skal hete Vegard. Hadde veldig lyst på ei jente, for da kunne jeg bruke det fine navnet Ellinor. Men,men... det får bli neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej.

har varit en del disskusioner om det med namn ja,vi fick veta på UL att vi ska få en tjej så nu står det mellan julia eller jessica:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er veldig vanskelig. jeg har forelsket meg i ett navn, men mannen min er ikke HELT enig:( men etter hvert:) he he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..vi var på ul.22.11.07,og der kom det frem en gutt sa jordmora,men man kan vel ikke være 100%!vi har ei jente fra før som heter Thea Elida(3år i feb.08):)

 

denne gang,gutt:Fredrik og jente:Matilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden viste en aktiv liten gutt.

Vi hadde bestemt at om det ble gutt så skulle han hete Leander.

Så nå er det bare å vente til Leander ser dagens lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aron,Lucas.Matheus,Jacob,Mattis,Leander,Sander,Elias,Mathias,

William,Noah,Alexander... det var de gutte navnet jeg syns passer april gutta...siden jeg for en gutt selv. Håper jeg ga dere noe tips og ideer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vis jeg får en jente blir det enten Inger-Lise eller Inger Marie

vis det blir en gutt er vi mere usikker, synes Leander er fint men min kjære er ikke helt enig, så blir nokk mere leting etter guttenavn:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår baby hørte på far som ikke ville vite kjønn så jeg fikk ikke lov til å se hvem h*n var...

guttenavnet blir trym andrè

jentenavnet blir tara adele (hvis jeg får det som jeg vil da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

då vi var på ultraljud så var de nästan säkra på att det var en tjej där inne,så vi har bestämmt oss för att det blir jessica eller julia vår prinsesa ska heta:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vårt første barn i April, på ul fikk vi vite at det blir ei lita pie...hun skal hete Ingrid Emilie etter sin oldemor!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter en liten jente til som skal hete Linnéa. jenta på 3 år vi har fra før heter Celine. blir veldig fine navn sammen syns nå vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge ultrlyd venter vi en liten jente jente. Hun skal hete Olivia:) Har en gutt på 3 år fra før av som heter Filipe, og synes navnene passer sammen. Skulle det komme en liten gutt til, blir det Lucas. Mann er fra Cape Verde, så må tenke på at det passer greit sammen på norsk og på portugisisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir kanskje Emma eller Amalie hvis ei lita tulle.. blir det gutt er det verre.. synes Samuel & Tobias er fine navn,men mye kan forandres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...