Gå til innhold

Hva skal aprilbarna hete?


Phantom´

Anbefalte innlegg

Skal på UL i dag og får forhåpentligvis vite om det blir blått eller rosa. Synes det er vanskelig med navn da vi allerede har brukt opp de 2 fineste guttenavna. Men her blir det vel muligens en av følgende

 

Helene eller Heine...

 

Hva med dere andre? Flere som tenker mye på navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har termin 6 april, og på ultralyden trodde legen vi vente på ei jente:) har to gutter fra før som heter Martin og Tobias. Er dette jente så blir det Mathilde eller Mari, er det gutt blir det Simen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke sikre, men hvis det blir gutt blir det kanskje Eivind og hvis det blir jente så vet vi ikke helt. Kanskje Emma, Emilie eller Rikke. Vanskelig... Vi skal på UL den 23.nov. Leeenge til ennå, dagene går sakte.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ul i dag men fikk dessvere ikke vite kjønn men navna har vi hatt klare lenge!

Blir det jente vil hun hete Karen Elisabeth

Blir det gutt vil han hete Åge Nicolay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var också på UL idag och fick sen en livlig liten jente:) Hade det lite på känn att det kunde bli en tjej och därfør mest jentenamn i tankarna. Vi funderar på Vilde eller Wilma. Tycker också Tuva är fint men min sambo ær lite osäker på det... Men fler än jag som tycker det är svårt med namn? Vill egentligen att de ska fungera både på norsk och svensk samt kunna uttalas på engelska. Vilket kanske gør det hela lite krångligare...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på navn lenge, og har to førstevalg per i dag. Men det kan jo hende at jeg finner andre navn før babyen kommer.

Nå tenker jeg at om det blir gutt skal han hete Rohan, og dersom det blir jente skal hun hete Laura. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Vi skal på UL 20.11., og hvis det er en gutt skal han hete Nicolai, og hvis det er ei jente skal hu hete Cecilie. Men dette er foreløpig... Mye kan forandre seg på 5 mnd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønn før den ordinære ul som er om tre uker i dag!! Gleder oss masse.. :)

Hvis det blir gutt så står vi mellom Leander, Filip eller William. Mest sannsynlig Leander.

Hvis det blir jente så har vi en knapp på Tuva eller Tiril. Vi skal hvertfall ha Marie som mellom navn, pga oldemor til baby på begge sider har d som mellom navn.. er jo ganske koslig med oppkallingsnavn synes vi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser det er fler som liker leander her,det har jeg lyst på,men pappaen er ikke helt enig...var på ul idag og så klart og tydelig at det er en gutt,så det gjør det litt lettere...har også tenkt på magnus,mattias,markus,christian,daniel...ja,rekka er laaaaang...vil ihvertfall ha et navn som harmonerer med etternavnet og som lyder bra på engelsk,pluss at det skal ikke være lett å mobbes for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har absolut ikke bestemt oss,men tenker veldig på Herman eller Kasper hvis det blir gutt og Hanna eller Nora hvis det blir jente. Synes det er så vanskelig...

Det er kjempemange fine navn,men uansett ikke lett å finne ett vi vil kalle babyen vår. Jaja..har GOD tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Mulige jentenavn er Ylva, Yrja og Vilja og kanskje Linnea som mellomnavn. Mulige guttenavn er Gard og Ask, med Olaf som mellomnavn uansett.

Men når ungen kommer ut kan det fort snu seg, det gjorde det sist. Vi vil ikke vite hva det blir denne gangen heller, så vi kan vente lenge i spenning.

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma hvis det blir jente

Nicolai om det blir gutt...

tror selv at det er ei jente i magen.... det får vi vite 3 des... (sååå lenge til) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tenkt på Ingrid Marie el Thea Elise hvis jente og Sondre el Eirik om gutt...men det kan komme mange etter det...ser ei som tenker på at navnet ikke kan mobbes med...det syntes jeg å men...jenta mi heter Matilde og hvem tenker at det kan rime på bartilde og makktilde når man ser på babyen sin og har funnet verdens fineste navn....om noen går inn for å finne "kalle navn" på barnet ditt så gjør de et uansett navn tror jeg:(...barn kan være ubarmhjertige mot hverandre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL viste 2 gutter. Litt usiker. Hadde bare jente navn. Sara Elise, men er litt i banene på Jakob og Jonas eller Jakob og Elias. Har Lars Henrik fra før. Syns det er veldig vanskelig med navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar sto først på listen før vi fikk vite at førstefødte var jente, Oskar står fortsatt øverst på listen... Det blir nok en liten Oskar, her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gutt ønsker mannen min Oskar, men jeg føler ikke at det er en Oskar. Blir det jente skal hun hete Anna Elevira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...