Gjest Skrevet 3. november 2007 #26 Skrevet 3. november 2007 Synnøve F, han er min bror, og bor sammen med meg, min mann og vesla. (noe som er en lang historie, med kompliserte familieforhold... Jeg har fungert som foresatt for ham i snart 6 år...)
lenej :o) Skrevet 3. november 2007 #27 Skrevet 3. november 2007 huff.. vi hadde en periode der mini ikke skulle sove i vogn, så skulle han sove i vogn, men ikke inne igjen! var et hurraliv å ha han å sove på natta da.. men nå sover han heldigvis like godt begge plasser. så skjønner hvordan det er med å ikke få dem å sove inne...
ny vestfold Skrevet 3. november 2007 #28 Skrevet 3. november 2007 herregud,greit broren din glemte det men du er mora..hva med å ha vekkerklokke på som ringer ettter 1 1/2time??babycall?? det er lytt så du hører henne sier du,så det trenger du ikke...men ærligtalt når du bråvkner noen timer etterpå iskald i vogna..da er det smart med babycall
Gjest Skrevet 3. november 2007 #29 Skrevet 3. november 2007 ny vestfold; Nå jeg da ligger i 4 etasje i huset, hun er utenfor inngangsdøren nede. Jeg sover og stoler på at den som passer henne gjør akkurat det. Det er lytt her, ja, slik at jeg hører henne når jeg er våken. Men da tilbringer jeg gjerne ikke tiden på soverommet heller. Og hun er 13 mnd nå, har ennå ikke hatt behov for babycall, før i dag da tydeligvis. Og ja, jeg er moren, men stoler på at når noen sier at de kan passe ungen så gjør de akkurat det. Men dersom du er en av de som har ungen din fastlimt på hofta de de er gamle nok til å kunne være alene hjemme (du vet sånn i 20årsalderen), ja da må du gjerne være det, men lære være å hugge løs på meg, som faktisk hadde anskaffet det jeg trodde var en pålitelig barnevakt, som kun skulle sitte på ræve uten å gjøre noenting annet enn å gi meg beskjed når barnet våknet.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. november 2007 #30 Skrevet 3. november 2007 selfølgelig må man stole på at barnet her det bra når noen har sagt at han skal passe på! kan ikke bare stole på seg selv!
Gjest Skrevet 3. november 2007 #31 Skrevet 3. november 2007 min *lille* prins takk, godt å se du er enig med meg:) Hadde det kun vært meg selv som var bra nok vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle hatt mulighet til å bare være meg selv, eller å være litt kjæreste innimellom heller. Barnevakt i 1,5 timer er jo akkurat passe på en gjennomsnittlig lørdag, og det attpåtil mens ungen sover!
Gjest Skrevet 3. november 2007 #32 Skrevet 3. november 2007 Uffda... Men jeg synes faktisk litt synd på broren din også jeg, han gjorde det jo ikke med vilje, virker jo som om det var en stor og dum forglemmelse. Skjønner at du ble skuffet, men alle har lov til å begå feil og det gikk jo bra med lille snuppa de Så lenge han ble så lei seg at han begynte å gråte så ville jeg ikke laget noen stor sak ut av det. Han kommer jo aldri til å gjøre noe sånt igjen, han gikk nok ut av gammel vane...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #33 Skrevet 3. november 2007 Har ikke laget noen stor sak ut av det. Vet han ikke gjorde det med vilje. Synes veldig synd på ham, for til tross for all tidligere klaging, så er han er veldig samvittighetsfull og følsom gutt. (sånn når ingen andre ser:p hehe)
grå :) Skrevet 3. november 2007 #34 Skrevet 3. november 2007 *rister litt på hodet* han broren din er ikke sann. føler litt med ham også likevel. skikkelig surrehue... . Tror nok du bare må innse det at du aldri kan stole 110% på ham selv om han gjør sitt beste. dessverre for dere begge 4 skal forresten til legen på mandag. har en stor kul mellom bakbeina. har ikke vondt elelr noe så skal bare få den sjekka for sikkerhets skyld og helst fjerna.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #35 Skrevet 3. november 2007 Har hun det? Hmmm... Hun har to mindre kuler også, ved forbeina, men det er visst bare fettkuler... Får håpe dette er det samme da. Gi henne noen gode krafs bak øret fra oss!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. november 2007 #36 Skrevet 3. november 2007 Godt du var hjemme ihvertfall da! Dette hadde nok satt skikkelig støkk i meg og jeg hadde ikke latt han fått passet mitt barn igjen, jeg kan ikke tenke meg hva som kan skje neste gang. Dette er ikke ment som kritikk, bare forteller hvordan jeg hadde opplevd dette.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #37 Skrevet 3. november 2007 Uff skikkelig ekkelt! men han gjer nok ikkje same feilen igjen..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #38 Skrevet 4. november 2007 Huff.. men som jaja11 sier.. han gjør nok ikke det samme igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå