Gå til innhold

Han GLEMTE ungen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så sint at det har kokt i dag, lillebror skulle "passe" vesle mens hun sov luren sin, også glemte han hele greia og dro avgårde!

Jeg er sliten og mye dårlig om dagen og skulle bruke den deilige hviletiden til vesle på å slappe av litt, og avtalte med lillebror at siden han var hjemme likevel skulle han vekke meg når hun våknet.

Jeg bråvåknet kl 1530 (la henne 1215, i vogna, ute) og syntes det var mistenkelig stille i huset og rart at ikke ungen var våken. Gikk for å sjekke og der lå vesla mi, alene og iskald, hadde sparket seg ut av pose og dyne.

Jammen godt hun ikke har klatret ut av vogna og gått seg en tur!

Fy søren så skuffa jeg er over lillebroren min:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Går ikke an å glemme sånt da!

Skrevet

Oida, det er jo ikke lov.... Skjønner du er skuffa ja....

Skrevet

dæææven!! DA hadde jeg blitt SINNA!!!!

sov hun enda da, eller hadde hun grått??

Skrevet

stakkar lita! det var nok en grunn til at du våknet når du våknet!

hva sier lillebror til tabben sin da?

Skrevet

For en forferdelig opplevelse!!!

Hvor gammel er lillebroren din?

Hadde vært kjempe skuffet.....

Skrevet

herreguuuuuuuud så forbanna jeg hadde blitt!!! er ikke han broren din 19 år da?! huff, stakkar lille Embla:/

Skrevet

Men herregud! Skulle aldri la noen så uansvarlig få passe mitt barn! Ikke det at jeg tror du tenkte at han kunne gjöre noe så forferdelig.

Stakkers liten...

Skrevet

kan hun ikke sove inne? mini sover inne i senga sin på dagen, og når han sover ute, har eg alltid babycallen på, uansett om han sover inne eller ute. jeg sover også på dagen, når mini sover, er nødt til det, siden han er en ekte natterangler..

jeg stoler kun på pappan, og tanta til mini. ikke på noen andre, hadde noen andre hatt ansvar for mini, hadde jeg ikke klart å sove..

hadde jeg vært deg, ville ejg uansett hatt babycallen på, selv om noen andre skulle se etter henne mens hun sov ute. pga at slike ting kan forekomme.

må få sagt at jeg selv ble gått ifra, av min storesøster som passa meg og lillesøster (vi var 11 og 1 år). hun gikk, å det ble brann i huset, som jeg slokket. sikkert derfor jeg er så påpasselig med back-up, back-up nr 1 og back-up nr 2...

Skrevet

Hun var våken og hadde nok vært det en stund. Hun pleier MAX å sove 1 time og 45 min, normalt 1 time og 20 min, så hadde nok vært våken ei stund stakkars.

Lillebror, vel, han glemte det jo, og han begynte å gråte. Men det er liksom bare het på toppen av kransekaka. Har skrevet en del om ham her inne før:(

Men jeg vet jo han ikke gjorde det med vilje.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

stakkars jente.

hadde hun vært våken lenge???

ikke ansvarlig han broren din tydeligvis!

Skrevet

fy flate! jeg hadde klikka i vinkel!

Hadde lillebroren min GLEMT at han skulle passet jenta mi, ja da vet jeg ikke hva jeg ville gjort rett å slett.

Stakkars lille jenta di!!!!!!!!!

Skrevet

lenej; slukket du brann som 1 åring?!

Tilab; Det må være marerittet å oppleve!!! Godt hun bare lå i vogna da!! Ikke hadde kommet seg ut eller noe!

Skrevet

Han er egentlig en kjempeflink onkel og Embla digger onkelen sin:(

lenej; Hun kan ikke sove inne, jeg er heldig dersom jeg får henne til å sove i det heletatt. Heldigvis er hun blitt flinkere nå som barnehagen har gitt henne en fastere rutine. Er jo samtidlig soving på alle barna.

Utover det så har jeg ikke babycall, det er så lytt her at jeg hører henne, selvsagt forutsatt at jeg ikke er utslitt og sover.

Stoler forøvrig egentlig 100% på broren min med henne. (frem til i dag!) Hadde ingen betenkeligheter med at han skulle sitte og se tv mens hun sov for så å vekke meg når hun våknet.

Skrevet

SuperGlad, jeg vet jo ikke helt hva jeg skal gjøre jeg heller, men har prøvd meg med husarrest enn så lenge, så får vi se hva mer jeg kan komme på. Har tatt fra ham alle andre goder allerede for andre ting. *oppgitt*

Skrevet

jeg skjønner ikke hvordan han kan glemme noe sånt ???

:o:OO

Skrevet

Hva hadde han å si til sitt forsvar da??? Ble han helt ute av seg, uff synes synd på deg og jenta di...

Skrevet

Han begynte å gråte, han hadde oppriktig glemt det.

Jenta sov jo og alt var stille... Men han må jo nesten dytte vogna til side utenfor døra for å komme ut da... *grrr*

Skrevet

Og er det din sønn eller broren din? Forstår ikke helt familieforholdene her, men forstår veldig godt at du er både rasende og skuffet.

Skrevet

huff...stakkars jenta di...syns faktisk synd på broren din også..

om han helt seriøst hadde glemt det,noe han sikkert gjorde siden han begynte å gråte..

huff...får faktisk litt vondt av han jeg..

Skrevet

uff, får nesten litt vondt av lilebror, jeg

heldigvis gikk det bra.. kommer ikke til å ende sånn neste gang, han har fått en skikkelig lærepenge

Skrevet

nei ladybluebird jeg var 11, min lillesøster 1år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...