pinglo Skrevet 3. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 3. november 2007 Hvor hører du til då Instanty? Kan godt ta en kakao (liker ikke kaffi) på en cafe en dag el no sånt.? Hadde sikkert vært kos det. Trenger å bli kjent med flere.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #27 Skrevet 3. november 2007 Jeg hadde sendt en liten felles sms til disse vennene jeg og skrevt noe ala; "Veldig leit dere hadde bedre ting fore, nå sitter jeg her med snacks og drikkevarer, ALENE. Kjempehyggelig. Håper dere har en like trivelig kveld som meg, virkelig."
It's all about me Skrevet 3. november 2007 #28 Skrevet 3. november 2007 Julebordet er 17 november på Egon. Er Monajenten som styrte med reservasjonen så send en pm til henne hvis du vil være med. Jeg holder selv til i Bergen Vest.
pinglo Skrevet 3. november 2007 Forfatter #29 Skrevet 3. november 2007 Ok. Skal diskutere litt med sambo om jeg kan gå på julebord. Skal egentlig sitte hjemme å kose oss å feire bursdagen min den dagen. Men kanskje jeg får han på gli. Var så heldig i sted, at min bror kom bort på forspill og ene venninna mi kom bort en tur. Har akkurat reist igjen.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #30 Skrevet 4. november 2007 Dårlig gjort av de da :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå