Gå til innhold

Jippi..for en kjekk kveld dette blir..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg må få meg flere venner.

Har innvitert 4-5 stk på fest i kveld. Men for ca 2 time siden så så kunne plutselig ingen..

Så nå sitt eg her då, klar for en fest, men ingen å feste med. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh... Det er så kjedelig når sant skjer! Kjenner meg veldig godt igjen.

Håper du får en fin lørdagskveld uansett da... KLem

Skrevet

Uff da så kjipt.

Det er utrolig dårlig å trekke seg rett før de skal komme.

Viss de ikke hadde en god grunn da.

Skrevet

Stakkars deg, det var uflaks også da.... Jeg var klar for god mat og vin med sambo, men han ble bedt ut med gutta og jeg sa det var greit...angrer litt...snufs. Kjedelig å lage mat til seg sjøl!

Skrevet

fy fader..kjenner skuffelsen din ja.

hadde blitt drit sur jeg..ikke om de hadde en god grunn da.

Skrevet

Snakk om dårlige venner! Det går ikke an å melde avbud i siste liten. La dem få høre det! Skulle gjerne joinet deg i kveld. Mannen min er gått ut for å se fotballkamp.

Skrevet

Å fytti, da hadde jeg blitt irritert!

Så dårlig gjort!

Skrevet

Ingen hadde "gode" grunner. De fikk bare andre planer, invitert på andre fester.

Er drit sur, og skuffet nå. Men tør ikke å si til dem hvor skuffet og lei meg jeg er. Holder på å begynne å grine her eg sitter. Er bare sånn jeg er.

Skrevet

Føler med deg. Inviter noen andre venner neste gang. Og la være å gå når disse vennene inviterer deg. Skikkelig dårlig gjort!!!!!!!!!!

Skrevet

Så utrolig dårlig gjort. Forstår veldig godt du blir trist.

Kan ikke være med på en annen fest du da?

Skrevet

Vet ikke om andre fester. Har liksom ikke så stor omgangskrets. Men kanskje på tide å få det.?

Skrevet

invitert på andre fester ???

FYYYY FAEN..

jeg hadde klikka totalt..'

DÅRLIGE VENNER KALLER MAN DET DER!!!!!

Skrevet

Bor på Askøy, utenfor Bergen.

Skrevet

uffda, føler med deg. Ikke så enkelt å si ifra heller, men mot deg opp til å gjøre det hvis det skulle skje fler ganger. Opplevde det selv da jeg hadde flyttet til byen der sambo kommer fra. Men, jeg bare eksploderte og fortalte hvor dårlig jeg syntes det var. Og så snakket vi aldri mer om den saken. Vi ble faktisk veldig gode venner etterpå :o)

Skrevet

Så synd... Hadde du bodd i Trondheim eller i nærheten så kunne du blitt med meg på fest! =)

Skrevet

Bodde midt i Bergen sentrum for litt over 1 år siden. Bodde der 1 år. Da hadde vi folk på fest hver helg, fred og lørdag. Det var ikke snakk om å skifte mening då, da kom de til og med uinvitert.

Men så flytta vi til Askøy, fikk ei lita jente. Og vips, alle har andre planer, legger andre planer.

Skrevet

jævlig dårlig gjort..

fy faen.

hadde blitt så forbanna såra og skuffa..

syns du skal DRITe i de og få deg andre venner..

Skrevet

Bodde i Trondhjem i fjord i ca 4 måneder.. Eller, det var på Agdenes jeg bodde. En laaang biltur fra trondhjem.

Skrevet

stakkars deg:( Det var dårlig gjort av "vennene dine"

Skrevet

Kan ikke du bli med på Julebordet her i Bergen da???

Går sikkert bra med en til selv om påmeldingsfristen er ute.

For jeg har absolutt behov for å bli kjent med flere. Er innflytter her så jeg hadde ikke hatt 4 - 5 å invitere engeng, he he.

Skrevet

Når er det julebord då?

Hvem "bestemmer" over påmeldingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...