2 fine små Skrevet 10. november 2007 #51 Skrevet 10. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Femina - 5 CBnormal test + 1 CB digital sier "gravid" Stoev til alle! Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!! ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.).
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 10. november 2007 #52 Skrevet 10. november 2007 Hurra:) Jeg er gravid!!! Lykke til med resten av gjengen!!!
dagiebaby Skrevet 10. november 2007 #53 Skrevet 10. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Femina - 5 CBnormal test + 1 CB digital sier "gravid" Stoev til alle! Dagiebaby 2 svake streker og ingen tante (går ALDRI over tida...)!!!!! Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!! ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.).
dagiebaby Skrevet 10. november 2007 #54 Skrevet 10. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Femina - 5 CBnormal test + 1 CB digital sier "gravid" Stoev til alle! Dagiebaby 2 svake streker og ingen tante (går ALDRI over tida...)!!!!! Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.). glemte å stryke meg!!!
Gjest Skrevet 11. november 2007 #55 Skrevet 11. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Femina - 5 CBnormal test + 1 CB digital sier "gravid" Stoev til alle! Dagiebaby 2 svake streker og ingen tante (går ALDRI over tida...)!!!!! snart-en-til? (hurra!) Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.).
Truseprinsesse Skrevet 12. november 2007 Forfatter #56 Skrevet 12. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Femina - 5 CBnormal test + 1 CB digital sier "gravid" Stoev til alle! Dagiebaby 2 svake streker og ingen tante (går ALDRI over tida...)!!!!! snart-en-til? (hurra!) Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Truseprinsesse - fikk mens 12.11 Jeg venter fortsatt, jeg lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.).
Tess 83 Skrevet 13. november 2007 #57 Skrevet 13. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Femina - 5 CBnormal test + 1 CB digital sier "gravid" Stoev til alle! Dagiebaby 2 svake streker og ingen tante (går ALDRI over tida...)!!!!! snart-en-til? (hurra!) Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Truseprinsesse - fikk mens 12.11 Tes83 IKM 9-fikk TR 13.11. Jeg venter fortsatt, jeg lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå