Gå til innhold

Den store testdagen 10.november


Anbefalte innlegg

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

 

 

 

Æsj, tanta kom.

 

 

 

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

Ann! 4pp/ IKM 10.nov

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

Pusen83 ikm 10.nov

superspent82 ikm 6.nov

~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november

Tes83 IKM 9.nov

Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7.

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM = ikke kommende mens (da du egentlig venter mensen, men håper den ikke dukker opp)

Skrevet

IKM betyr ikke kommende mens.

Det er altså dagen der man forventer neste mens,

Skrevet

Hvordan går d med dere jenter?

Vi er mange som skal teste i helga?

er spent på alle sine vegne....

klarer knapt å vente:)

 

Skrevet

har ikm fredag.. håper virkelig den sitter nå, men har ikke store forhåpninger.. de siste dagene har jeg hatt en enorm metallsmak i munnen,søkte det opp på nettet og da kom det opp at det var 1 av de første tegnene på graviditet:) så håper bare nå...

Skrevet

Dette blir spennende!!!Hpåer det blir klaff, men guri, det er litt skummelt oxo!!!:)

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

 

 

 

Æsj, tanta kom.

 

 

 

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

Ann! 4pp/ IKM 10.nov

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

Pusen83 ikm 10.nov

superspent82 ikm 6.nov

~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november

Tes83 IKM 9.nov

Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7.

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

Skrevet

hjeeeelp... fikk en ganske sterk strek på eggløsningstesten i dag???? jeg blir så forhåpningsfull...

Kan d være bare LH hormon som gir utslag så lenge etter EL?

D sies jo at el test også kan vise graviditet!

 

Skrevet

Har IKM på torsdag 8/11 Men fikk et svakt øyeblikk i går og tok en test,suuuuuuper negativ.

Så vi får prøve fredags morgen da om ikke TR har kommet.

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

 

 

 

Æsj, tanta kom.

 

 

 

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

Ann! 4pp/ IKM 10.nov

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

Pusen83 ikm 10.nov

superspent82 ikm 6.nov

~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november

Tes83 IKM 9.nov

Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7.

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

 

 

 

Æsj, tanta kom.

Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!!

 

 

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

Pusen83 ikm 10.nov

superspent82 ikm 6.nov

~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november

Tes83 IKM 9.nov

Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7.

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!

 

Skrevet

Så kjedelig da, Ann!.

Tror nok jeg følger deg snart. Vi får prøve oss på en augustbaby da vettu!

Men det er kjipe greier.

Skrevet

Jepp! Nå SKAL det gå bra alså!!! Jeg vil je vil!!! Og da kan vi jo fortelle det på julaften!! :)

Skrevet

dytter denne litt opp jeg! Syntes det er så spennende å følge med på hvordan det går med alle sammen! Her er det ingen symptoner, men heller ingen tr, så det er fortsatt håp!!

Skrevet

Jeg har ikm i morgen, og tror jaggu mensen kommer til rett tid også. Har murringer nå og er sliten i kroppen.

Når har du ikm, pusen83?

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

 

 

 

Æsj, tanta kom.

Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!!

Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og...

 

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

Pusen83 ikm 10.nov

superspent82 ikm 6.nov

~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november

Tes83 IKM 9.nov

Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7.

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!

Skrevet

Imorra e dagen tanta skal komme...veldi uønska egentli!!!

Trokje ho kommer da (men kem vet)

Har mange symptom på ar det er nokke som vokser og gror..å dei 2 testane (okei, e e svak) e har tatt vise et svakt kryss!!Men e trokje på det enda....ska ta en ny test på lørda....da e e sikker!!!:)Tror e...:)Håpe e...:)

Men fatta egentli ikkje at jeg (hvis jeg er )GRAVID...kankje være mer en 4 uker...

 

Jaja...

Lykke til alle sammen med den stoooore test dagen..Vi krysser fingre og tær!!!!!!

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

 

 

 

Æsj, tanta kom.

Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!!

Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og...

Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( )

 

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

Pusen83 ikm 10.nov

superspent82 ikm 6.nov

~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november

Tes83 IKM 9

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!

Skrevet

Så kjedelig om mensen kommer da Truseprinsesse! Vi får håpe den holder seg borte! Den har jo ikke kommet enda, så da er det jo lov å håpe litt!

Jeg tror jeg har ikm på lørdag, altså den 10/11. Er i hvert fall på dag 29 da, så får vi se! Litt ustabile sykluser som har variert mellom 28 og 30 dager..

 

Skrevet

Lykke til i morra..alle sammen!!!:-)

Gleder meg til å se resultata!!!!

Skrevet

spennende det her altså! jeg skal vente til i morgen med å teste, da er det jo farsdag! :) hadde to svake streker fra billigetester, og en fra quick respons som ikke viste noe særlig strek før 15 min, og da ikke telles som positiv, så jeg venter i spenning til i morgen! veldig stram og oppblåst i magen, og masse murringer,så jeg lever i håpet!§

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå)

 

 

 

Æsj, tanta kom.

Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!!

Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og...

Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( )

 

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

Pusen83 ikm 10.nov

superspent82 ikm 6.nov

Tes83 IKM 9

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå)

 

 

 

Æsj, tanta kom.

Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!!

Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og...

Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( )

Pusen83. trengte heller ikke teste

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

superspent82 ikm 6.nov

Tes83 IKM 9

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!

Skrevet

Resultatliste for oss med IKM i uke 45

 

Hurra, jeg er gravid!!!

~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå)

 

 

 

Æsj, tanta kom.

Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!!

Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og...

Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( )

Pusen83. trengte heller ikke teste

 

Jeg venter fortsatt, jeg

Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november

lille lol har 10 nov, tenker å teste da også:)

Tasselur, IKM 10. november

superspent82 ikm 6.nov

Tes83 IKM 9

snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)

Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)

dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!

ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...