Gjest Skrevet 6. november 2007 #26 Skrevet 6. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! Æsj, tanta kom. Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november Ann! 4pp/ IKM 10.nov lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november Pusen83 ikm 10.nov superspent82 ikm 6.nov ~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november Tes83 IKM 9.nov Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7. snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!)
lille lol julibaby Skrevet 6. november 2007 #27 Skrevet 6. november 2007 IKM = ikke kommende mens (da du egentlig venter mensen, men håper den ikke dukker opp)
Truseprinsesse Skrevet 6. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 6. november 2007 IKM betyr ikke kommende mens. Det er altså dagen der man forventer neste mens,
lille lol julibaby Skrevet 6. november 2007 #29 Skrevet 6. november 2007 Hvordan går d med dere jenter? Vi er mange som skal teste i helga? er spent på alle sine vegne.... klarer knapt å vente:)
shine77 Skrevet 6. november 2007 #30 Skrevet 6. november 2007 har ikm fredag.. håper virkelig den sitter nå, men har ikke store forhåpninger.. de siste dagene har jeg hatt en enorm metallsmak i munnen,søkte det opp på nettet og da kom det opp at det var 1 av de første tegnene på graviditet:) så håper bare nå...
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 6. november 2007 #31 Skrevet 6. november 2007 Dette blir spennende!!!Hpåer det blir klaff, men guri, det er litt skummelt oxo!!!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 6. november 2007 #32 Skrevet 6. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! Æsj, tanta kom. Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november Ann! 4pp/ IKM 10.nov lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november Pusen83 ikm 10.nov superspent82 ikm 6.nov ~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november Tes83 IKM 9.nov Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7. snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag)
lille lol julibaby Skrevet 6. november 2007 #33 Skrevet 6. november 2007 hjeeeelp... fikk en ganske sterk strek på eggløsningstesten i dag???? jeg blir så forhåpningsfull... Kan d være bare LH hormon som gir utslag så lenge etter EL? D sies jo at el test også kan vise graviditet!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #34 Skrevet 6. november 2007 Har IKM på torsdag 8/11 Men fikk et svakt øyeblikk i går og tok en test,suuuuuuper negativ. Så vi får prøve fredags morgen da om ikke TR har kommet.
dagiebaby Skrevet 6. november 2007 #35 Skrevet 6. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! Æsj, tanta kom. Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november Ann! 4pp/ IKM 10.nov lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november Pusen83 ikm 10.nov superspent82 ikm 6.nov ~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november Tes83 IKM 9.nov Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7. snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!
nr2-imagen:) Skrevet 7. november 2007 #37 Skrevet 7. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november Pusen83 ikm 10.nov superspent82 ikm 6.nov ~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november Tes83 IKM 9.nov Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7. snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!
Truseprinsesse Skrevet 7. november 2007 Forfatter #38 Skrevet 7. november 2007 Så kjedelig da, Ann!. Tror nok jeg følger deg snart. Vi får prøve oss på en augustbaby da vettu! Men det er kjipe greier.
nr2-imagen:) Skrevet 7. november 2007 #39 Skrevet 7. november 2007 Jepp! Nå SKAL det gå bra alså!!! Jeg vil je vil!!! Og da kan vi jo fortelle det på julaften!!
pusen83 Skrevet 8. november 2007 #40 Skrevet 8. november 2007 dytter denne litt opp jeg! Syntes det er så spennende å følge med på hvordan det går med alle sammen! Her er det ingen symptoner, men heller ingen tr, så det er fortsatt håp!!
Truseprinsesse Skrevet 8. november 2007 Forfatter #41 Skrevet 8. november 2007 Jeg har ikm i morgen, og tror jaggu mensen kommer til rett tid også. Har murringer nå og er sliten i kroppen. Når har du ikm, pusen83?
vestlandsjento Skrevet 8. november 2007 #42 Skrevet 8. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november Pusen83 ikm 10.nov superspent82 ikm 6.nov ~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november Tes83 IKM 9.nov Deg&Meg&lillenurk?????IKM 6. el 7. snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 8. november 2007 #43 Skrevet 8. november 2007 Imorra e dagen tanta skal komme...veldi uønska egentli!!! Trokje ho kommer da (men kem vet) Har mange symptom på ar det er nokke som vokser og gror..å dei 2 testane (okei, e e svak) e har tatt vise et svakt kryss!!Men e trokje på det enda....ska ta en ny test på lørda....da e e sikker!!!:)Tror e...:)Håpe e... Men fatta egentli ikkje at jeg (hvis jeg er )GRAVID...kankje være mer en 4 uker... Jaja... Lykke til alle sammen med den stoooore test dagen..Vi krysser fingre og tær!!!!!!
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 9. november 2007 #44 Skrevet 9. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november Pusen83 ikm 10.nov superspent82 ikm 6.nov ~~¤ venter på spire ¤~~ 1pp/IKM 6. november Tes83 IKM 9 snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!
pusen83 Skrevet 9. november 2007 #45 Skrevet 9. november 2007 Så kjedelig om mensen kommer da Truseprinsesse! Vi får håpe den holder seg borte! Den har jo ikke kommet enda, så da er det jo lov å håpe litt! Jeg tror jeg har ikm på lørdag, altså den 10/11. Er i hvert fall på dag 29 da, så får vi se! Litt ustabile sykluser som har variert mellom 28 og 30 dager..
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 9. november 2007 #46 Skrevet 9. november 2007 Lykke til i morra..alle sammen!!!:-) Gleder meg til å se resultata!!!!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #47 Skrevet 10. november 2007 spennende det her altså! jeg skal vente til i morgen med å teste, da er det jo farsdag! hadde to svake streker fra billigetester, og en fra quick respons som ikke viste noe særlig strek før 15 min, og da ikke telles som positiv, så jeg venter i spenning til i morgen! veldig stram og oppblåst i magen, og masse murringer,så jeg lever i håpet!§
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. november 2007 #48 Skrevet 10. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november Pusen83 ikm 10.nov superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!
pusen83 Skrevet 10. november 2007 #49 Skrevet 10. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!!
Tobarnsmammaen Skrevet 10. november 2007 #50 Skrevet 10. november 2007 Resultatliste for oss med IKM i uke 45 Hurra, jeg er gravid!!! ~~¤ venter på spire ¤~~ (vet det, jeg må skifte nick nå) Æsj, tanta kom. Ann! 5 dager før IKM!!! Går det an!!!! Vestlandsjenta "slapp" å teste denne mnd og... Deg&Meg&lillenurk???(slapp og teste jeg og:-( ) Pusen83. trengte heller ikke teste Jeg venter fortsatt, jeg Truseprinsesse 1pp/IKM 9.november lille lol har 10 nov, tenker å teste da også Tasselur, IKM 10. november superspent82 ikm 6.nov Tes83 IKM 9 snart-en-til? ikm 8 nov. (svaak strek i dag!!) Siw_elisabeth 3PP 8.nov (også svaaak strek i dag) dagiebaby 3 pp ikm 7.11 venter i spenning!! ØnskerKul IKM 9.november (ikke fått besøk av TR og prøver å drøye å teste, men kjøpte to stk i dag så spørs hvor lenge det holder.hehe.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå