Tingelingelate med to tomater Skrevet 2. november 2007 #26 Skrevet 2. november 2007 Absolutt ikke. Da hadde jeg tatt taxi hjem. Er jo ikke snakk om at jeg er redd for at dem kanskje kan våkne, men tenker på andre farer jeg da. Slik som brann, innbrudd og i verste fall kollisjon med begge dere. Nei aldri i liver.
Odine! Skrevet 2. november 2007 #27 Skrevet 2. november 2007 Gå, taxi, eller pappaen tar med seg barnet i bilen.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #28 Skrevet 2. november 2007 Hadde jeg syntes det var ok så ville jeg vel vært spik spenna gæærn!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #29 Skrevet 2. november 2007 nå skal det sies at jeg er enig med dere altså..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. november 2007 #30 Skrevet 2. november 2007 Nei, det ville jeg aldri gjort. Mye kan skje på 5-10 minutter, man vet aldri.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #31 Skrevet 2. november 2007 kunne ikke falt meg inn! hadde heller gått 2 timer ute om natta en å la et lite barn ligge hjemme alene
~~DoraDora~~ Skrevet 2. november 2007 #32 Skrevet 2. november 2007 ALDRI I VERDEN om jeg ville gjort det!!!!
ormeynglet Skrevet 2. november 2007 #33 Skrevet 2. november 2007 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Hva med en taxi hvis hun ikke gidder å gå? Kan ikke være så dyrt med den avstanden.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #34 Skrevet 2. november 2007 Nei! Ikke bare at det kan skje noe med barnet og huset, men også foreldrene som er ute og kjører.. Huff, nei blir helt kvalm :/
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. november 2007 #36 Skrevet 2. november 2007 hadde ALDRI gjort det nei. Henter ikke posten 100 m borti veien en gang når gullet sover. Men ei på jobber gjør dette, er for langt til at hun kan gå hjem fra bussen. Derfor henter mannen henne på buss-stoppet 10 min hver vei (totalt 20 min borte) når hun er seint ferdig på jobb mens barnet på 2 ligger hjemme alene og sover.. Holdt på å få hakeslepp da hun sa dette.
fleXibel Skrevet 2. november 2007 #37 Skrevet 2. november 2007 ALDRI.. Og 5-10 min kjøring gir ikke lange gåturen.. Nei fysj.. en lar ikke en baby være aleine hjemme uansett om h*n er våken eller ikke og uansett hvor kort tid det tar..
happy mama Skrevet 2. november 2007 #38 Skrevet 2. november 2007 Nei, hadde jeg aldri gjort.. Hadde heller gått 2 timer om det ikke var andre utveier.
cherry coke Skrevet 2. november 2007 #40 Skrevet 2. november 2007 Aldri i livet!!! Må være rimelig blåst for å gjøre noe sånt!
Northernlights Skrevet 2. november 2007 #41 Skrevet 2. november 2007 Uff...husker jeg leste om ei mor som var borte litt,og kom hjem til hus i full fyr og flamme.... Nei,da hadde jeg gaatt,tatt taxi eller faatt mannen til aa vekke barnet for aa hente meg. Ingen annen mulighet.
hit og dit Skrevet 2. november 2007 #43 Skrevet 2. november 2007 Uff nei, den tanken hadde aldri falt meg inn. Alt kan skje da. Det at ungen våkner og er aleine er det minst skumle som kan skje. Brann, bilulykke.....+ + + + Det er færre konsekvenser for mora å gå eller ta taxi enn for ein unge å vera aleine. Murphys law (trur det var navnet): What may occur will (sometimes) occur.
mayaya Skrevet 3. november 2007 #44 Skrevet 3. november 2007 Fin tur å spasere, det da! :-D Bortsett i fra det; hvordan kan man si at et barn ikke våkner? Det vet man aldri. Og det er mye annet som kan skje på 10 minutter, da :-/
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. november 2007 #45 Skrevet 3. november 2007 Nei jeg har ikke gjort det. Jeg hadde et innlegg her for litt siden om at sambo snekkret på tomta og lurte på om jeg kunne komme med mat til han etter sønnen vår var i seng, jeg reiste ikke nei. Han sover hele natta men jeg er redd han skal våkne mens jeg er borte og det er ekkelt for han å vite at han er alene.
En_av_hver Skrevet 3. november 2007 #46 Skrevet 3. november 2007 Nei, det hadde jeg aldri gjort....... Men det er nå min mening. Vet flere som gjør sånt.
Prinsemammaen Skrevet 3. november 2007 #48 Skrevet 3. november 2007 Det hadde jeg ALDRI gjort!! Hva om noe hadde skjedd på veien?? Var i en lignende situasjon i går forresten. Var jo planleggingsdag i barnehagen. Da pleier sambo og jeg å gjøre det slik at jeg jobber frem til lunsj, mens han er hjemme, og så er jeg hjemme etter lunsj mens han drar på jobb. I går kom jeg med bussen, og for at han skulle rekke sin buss, måtte han dra hjemmefra like før jeg kom hjem. Lillegutt sov. Og vi møttes rett utenfor utgangsdøra. Men skyndte meg hjem. Hva om jeg hadde fått et illebefinnende på vei hjem og sambo bare hadde dratt fordi han ikke visste om det?? Da hadde stakkars lillegutt vært helt alene, han..... Nei, huff... Føler meg helt jævlig bare jeg tenker på det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå