☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 mammaen er på besøk hos en venninne mens pappaen er hjemme med barnet etter sengetid.. mamma har ikke lappen og trenger skyss hjem.. kan pappaen da kjøre å hente mammaen? det er snakk om 5-10 minutter barnet er alene.. barnet ligger å sover,sover hele natten,våkner ikke..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg ville ikke gjort det. Da ville jeg på forhånd spurt en nabo om han/hun ikke kunne sitte inne i 10min.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 du kan jo ikke si at hun ikke våkner da.. dette er vel opp til hver enkelt, men jeg hadde ikke gjort det.
It's all about me Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Hvid et bare tar 5 - 10 min å kjøre tar det nok bare en halv time å gå. Og å gå er sundt.
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Nei...fy...da kan hun gå hjem...
lille je Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Jeg hadde ikke turt... Og jeg syns ikke det virker forsvarlig... Tenk om noe skjer med mamma og pappa på vei hjem... Tenk om han våkner likevel... Det vet man jo aldri...
katlinka Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Jeg mener at da får mammaen gå hjem, huske på refleks og sånt..
så var vi 4 Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 helt enig med deg intensity. Bruk beina eller ta taxi om det er så grusomt å gå.
~sjiraff~ Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Definitivt nei! Det er mye som kan skje på "bare" 10 minutter!!
jordbær mathilda Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Jeg hadde ikke gjort det, av den grunn at det faktisk kan skje noe på veien.Huff av meg , blir dårlig bare av å tenke på det!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Aldri i verden! Mamman kan heller gå hjem!
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 uff, nei det der hadde jeg ikke turt... hørt ekle vandrehistorier om babyer alene hjemme bare for en kort stund.... man vet aldri hva som kan skje... jeg går ikke i posten en gang mens snuppa ligger alene inne!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Hvis det er 2,5 minutter å kjøre hver vei kan du jaggu gå.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 NEVER EVER om jeg hadde gjort..
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #21 Skrevet 2. november 2007 Nei, aldri...jeg er en katastrofe-tenker, jeg da...hadde vært redd for at huset skulle brenne eller at noe skulle skje på veien så vi ikke kom oss hjem så kjapt...man vet jo aldri. Av samme grunn tar jeg alltid med meg lillesøster inn i bhg når jeg henter storebror selv om hun sover.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. november 2007 #22 Skrevet 2. november 2007 nei det hadde jeg ikke gjort. en gang så gikk jeg tur utenfor huset med søsterens hund og da hadde jeg på den dingsen som gjør at man hører babyen om han våkner og jeg gikk bare 3 meter uten for hust, men det føltes helt feil, så det gjør jeg ikke igjen.
chill+enda en til Skrevet 2. november 2007 #24 Skrevet 2. november 2007 Aldri i livet! Barnepass de få minuttene, eller ta beina fatt og GÅ hjem.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. november 2007 #25 Skrevet 2. november 2007 Aldri i mitt sanne liv........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå