Gå til innhold

hva mener dere om dette ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mammaen er på besøk hos en venninne mens pappaen er hjemme med barnet etter sengetid..

mamma har ikke lappen og trenger skyss hjem..

kan pappaen da kjøre å hente mammaen?

det er snakk om 5-10 minutter barnet er alene..

barnet ligger å sover,sover hele natten,våkner ikke..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det.

 

Da ville jeg på forhånd spurt en nabo om han/hun ikke kunne sitte inne i 10min.

Skrevet

du kan jo ikke si at hun ikke våkner da.. dette er vel opp til hver enkelt, men jeg hadde ikke gjort det.

Skrevet

eller hentet..

Skrevet

Hvid et bare tar 5 - 10 min å kjøre tar det nok bare en halv time å gå.

Og å gå er sundt.

 

Skrevet

Nei...fy...da kan hun gå hjem...

Skrevet

Jeg hadde ikke turt... Og jeg syns ikke det virker forsvarlig... Tenk om noe skjer med mamma og pappa på vei hjem... Tenk om han våkner likevel... Det vet man jo aldri...

Skrevet

Jeg mener at da får mammaen gå hjem, huske på refleks og sånt..

Skrevet

helt enig med deg intensity. Bruk beina eller ta taxi om det er så grusomt å gå.

Skrevet

Definitivt nei! Det er mye som kan skje på "bare" 10 minutter!!

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, av den grunn at det faktisk kan skje noe på veien.Huff av meg , blir dårlig bare av å tenke på det!!

Skrevet

Aldri i verden!

 

Mamman kan heller gå hjem!

Skrevet

uff, nei det der hadde jeg ikke turt... hørt ekle vandrehistorier om babyer alene hjemme bare for en kort stund.... man vet aldri hva som kan skje...

 

jeg går ikke i posten en gang mens snuppa ligger alene inne!!!

Skrevet

Hvis det er 2,5 minutter å kjøre hver vei kan du jaggu gå.

Skrevet

NEVER EVER om jeg hadde gjort..

Skrevet

taxi... eller så kan hun gå.

Skrevet

Nei, aldri...jeg er en katastrofe-tenker, jeg da...hadde vært redd for at huset skulle brenne eller at noe skulle skje på veien så vi ikke kom oss hjem så kjapt...man vet jo aldri. Av samme grunn tar jeg alltid med meg lillesøster inn i bhg når jeg henter storebror selv om hun sover.

Skrevet

nei det hadde jeg ikke gjort. en gang så gikk jeg tur utenfor huset med søsterens hund og da hadde jeg på den dingsen som gjør at man hører babyen om han våkner og jeg gikk bare 3 meter uten for hust, men det føltes helt feil, så det gjør jeg ikke igjen.

 

Skrevet

Aldri i livet! Barnepass de få minuttene, eller ta beina fatt og GÅ hjem.

Skrevet

Aldri i mitt sanne liv........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...