(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #26 Skrevet 2. november 2007 hahahaah.. nej, jeg håper heller ikke det er du som vasker den når den blir stor. *fnis* jeg husker mora mi sto utafor baderomsdøra og ropte til broren min når han dusja i tenårene: HUSK Å VRENG DEN DA BROR!!! hahahahaha..
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. november 2007 #27 Skrevet 2. november 2007 Hahahahahhahahahaha.....*ler så jeg dævvær* For en genial ting å si......:-DDDD *lol*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #28 Skrevet 2. november 2007 nevnte jeg at hun kjøpte kake og bind til meg da jeg fikk mensen og fortalte til familien at vi skulle feire med kake fordi jeg hadde fått mens? jadda...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #29 Skrevet 2. november 2007 Hele innlegget er bare patetisk, du er REDD for å få jente? Greit nok at du Ønker deg en gutt til, men at du er REDD for å få ei jente???? Lurer på hva som er så skremmende med de????
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #30 Skrevet 2. november 2007 les innlegget på nytt solrik... *sukk*
Gjest Skrevet 2. november 2007 #31 Skrevet 2. november 2007 now i get it sorry, nei jeg bare blir smårar i hodet når jeg leser om folk som ikke vil ha gutt/jente, andre sliter med å få barn uansett hvilket skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå