Gå til innhold

Og jeg er REDD for å få JENTE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor leser man aldri det her? Eller at folk ikke ønsker seg jente eller aller helst vil ha gutt?

Jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett det og hvorfor er det slik????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ønsket meg gutt begge gangene og fått det. Ønsker ikke flere barn.

Skrevet

vet om mange som ikke vil ha jenter jeg, og som sier det til meg som har jente også. en av grunnene er fordi jenter er mye mer stri i tenårene en de fleste gutter, og man slipper å få jenta hjem som 15åring gravid osv osv osv.

ps: jeg ønsker meg en jente til jeg.. enda jeg i utgangspunktet bare ønsket meg gutter. Nå vil jeg helst bare ha jenter ja... og det fordi jeg ikke aner åssen en skal vaske en guttetiss. hahahahaah.

Skrevet

Å :) Da var det en som var så da! Så fint :)

Jeg prøver å unngå !!! , men klarer ikke helt....

Skrevet

Ha ha, det må da være mye vanskeligere å vaske jenter?? ;-)

Skrevet

Jeg ønsket meg veldig en gutt, og ønsker det neste gang også.

Mannen min ønsket det og, ja hele familien håpet det kom en gutt. Vi er jentefamilie de luxe, så gutten var etterlengtet her.

Når det er sagt er jeg like glad i sønnen min som jeg er i niesen min. De to er gullskattene mine.

Skrevet

Vel - ser man på verdensbasis så er det flere som synes at det er best å få gutter enn jenter. Selv synes jeg denne type diskusjon er helt latterlig!

Skrevet

hehe, eg sir no bare ja takk begge deler :):) men hadde sterk guttefølelse med begge mine, og to gutter ble det, selv om min kjære drømte flere ganger at mini var jente :)

Skrevet

eg ønsker meg gutt! men det er fordi eg har jente fra før og vil ha minst en av hver:) "Produserer" til vi har fått en av hver, hehe!

Skrevet

Det vet jeg, men nå er vi på dib...........

Skrevet

De to første gangene jeg var gravid, ønsket jeg meg gutter...og det fikk jeg. Tredje gangen ønsket jeg meg jente, og det fikk jeg...

Jeg synes gutter er genereldt lettere å ha med å gjøre...

Og så synes jeg det er mye kjekkere å kle opp gutter...mye tøft til gutter.

...jeg er ikke fan av rosa jenteklær med sølv og glitter i øst og i vest, så derfor er ikke det en side ved jentene jeg higrer etter....

Skrevet

neeeeej.. det er jo bare å skylle av under vasken..hehe. har aldri drevet å tørket med våtservietter og sånt vi. men men på gutter må en jo løfte på ting og tang. whaaaaa.. hehehe. skumle greier.

nej, jeg ønsker meg en jente gitt. også slipper jeg å bli farmor da, om jeg ikke får gutter..og ikke blir jeg en sånn svigermor fra helvete som svigerdatteren min kommer til å sitte å klage på her inne på dib om 25 år eller noe. hehehehehe.

Skrevet

I ett forsøk på å være seriøs; Kanskje kvinner identifiserer seg mer med jentebarn og at det er derfor de heller vil ha jente? At gutte ting er litt ukjent territorie og at de tror at det er mye vanskeligere å følge opp dem?

Vet ikke jeg. Trist at noen ønsker seg det ene eller det andre. Man skulle være takknemlig for ett hvilket som helst barn man er så heldig å få!

Skrevet

hm, mulig det.. Jeg er relativt guttete av meg, har mange kompiser, og trives godt i manndominerte miljøer. Kan dernmed identifisere meg mer med gutter, oghar derfor aldri hatt noe spesielt behov for å få jente

Skrevet

Hehehe jeg trodde også det var mye lettere å vaske jenter, og var litt nervøs for det da jeg fikk lillebror. Men det er jo SÅÅÅÅ mye lettere med gutter:-D

Jeg har tenkt å bli svigermor fra himmelen jeg:-D

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

vil veldig gjærne ha jente,men det er bare pga at jeg har 2 gutter fra før..men hadde ikke skada med en gutt til heller,like herlig med begge deler :)

Skrevet

Ja, for jeg syns det der er snodig!!!! Har flere venninner som har gutter, slik jeg har. Gutta er på samme alder og tre av oss er nå gravide igjen. De to andre har fått beskjed om at de venter en gutt til, noe de fortalte mens de himlet med øynene og så litt oppgitte ut. Jeg har fått beskjed om at jeg venter ei jente (noe jeg er litt tvilende til, men samme det....) og de er så opptatte av hvor heldig jeg er.... Håper det går over straks de får ungen ut av magen!

Skrevet

Ønsket oss gutt vi, men etter 3 nydelige jenter sier vi oss fornøyd med det;))

Får masse kos av guttene "mine" i barnehagen jeg, heldig sånn!

Skrevet

høhø..jeg trokke noe på det.. det er jo en gutte-tiss. gutte-tisser er kompliserte. da får kjæresten ta seg av vaskingen for det er han som ønsker seg en jente..han synes vi bør ha en av hver..og sier om vi får en jente først så prøver vi på en til, men det han ikke vet er at da blir det tre jenter!!! jaggu.

Skrevet

HVA ER PROBLEMET?

Skrevet

Ha ha ha Stinkerbell:-DD "løfte på ting og tang".. Det er ikke store tingen å løfte på dahhh.. Og når den blir det, håper jeg for "godsaik" det ikke er jeg som vasker`n:-)

Vanskeligere med jenter synes jeg.. Er så mye stikkveier der:-p

Skrevet

mente at det var kjærsten som ønsket seg en gutt... jeg ble så stresset av å tenke på å vaske gutter at jeg ikke greide å skrive rett kjønn engang. brrr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...