Gå til innhold

Er det flere "typer" treff på st.croix?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg hadde da også vært takknemlig for tvillinger, trillinger eller hva det nå enn måtte være.. ;) men ønsker meg det ikke liksom.. siden du skrev at jeg var misunnelig.. noe jeg ikke er..

Skriver ikke under med kallenavn fordi jeg ikke har noe kallenavn her inne..

 

hvis det er noe trøst maria.. så syns jeg det her er litt morro jeg også! Og .. heldigvis.. vi kjenner hverandre ikke!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ehh...herregud så BARNSLIG du er anonym...voks opp...

Kan ikke dømem folk for du har truffet dem..og hvem har du så hørt disse tinga om Maria fra??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh hva???

hvofor skal du drive å holde på å skrive sånn om andre når du faen er så jævla feig å ikke tør å si hvem du er...veit ikke hvem som er falsk her jeg...hvertfall ikke meg.

Ja du få det mye bedre å drive å disse andre folk..kanskje du skulle søkt hjelp...sånn at du får bort alt som surer rundt i hode ditt;) for noe må jo være galt så lenge du holder på sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie..

Om du bare er ute etter å eggle kan du vel ta turen inn på krangle i stedet for å gjøre treffsidene sure å være innom..

Det er mange her som er nye her og gjerne vil treffe andre i småbarnsfamilie situasjonen og med den typen barnslig oppførsel skremmes de vekk da det ikke blir særlig innbydende å ta kontakt med noen her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jammen mange ANONYME patetiske mennesker her ,ser jeg....stakkars! tenk å bruke dette forumet til å rakke ned på folk!!

uhørt! annonym: gå å oppsøk psykolog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...