Gå til innhold

Er det flere "typer" treff på st.croix?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror vel alle er velkommen på alle treff ;-)

 

Men er ikke alle dager som passer alle så da blir det flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er velkomne på alle treff, men vi som møtes på torsdagene har fulgt hverandre helt siden babisene var små inne i magen på BIM-treff!

Vi har også småååå babyer.. sånn jeg har forstått er det litt større barn på onsdagstreffene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

på onsdagene er det babyer fra nyfødt til 1-2 år. vi som kommer på onsdager har jo gått på bim sammen vi også, men det er da ikke bare vi som treffes, her kommer alle, og uansett alder på nurka så treffes mange av oss for å ha litt hygelig voksen prat inni all denne baby tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde ikke det var helt nyfødt babyer på treffene på onsdag. Ifølge noen som pleier å være der inneimellom på onsdagene er det litt større barn der.. Men varierer sikkert fra gang til gang også..

 

Alle er selvfølgelig velkommen på torsdags-treffene også.. Hvis ikke hadde vi vel ikke lagt det ut her i all offentlighet!!

Bare koselig med nye fjes :-)

 

Møt opp hver torsdag på st.croix klokka 12.00!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke møte opp på onsdagene? Vi har jo egentlig gått på bim treff alle sammen, bare blitt ferdig forskjellig!!! Det er alt fra nyfødte til år gamle unger, så alle er hjertelig velkommene til treff annehver onsdag kl 12:00.. Neste onsdag er neste treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det på kantent til en krangel her eller..... nå har det seg jo sånn at folk må få bestemme selv hvem treff dem vil gå på.... hadde faktisk kunne tenkt meg å gå på de treffene på onsdag å jeg, for å bli kjent med flere, men må ærlig innrømme jeg har ikke særli lyst iogmed at det er en anonym på det treffet som er litt "sinna", av en eller annen merkelig grunn, på de som har satt opp treff på torsdager. Så da velger jeg å gå på treff på torsdager hvor jeg vet denne personen ikke er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ganske enig med *anonym* i denne saken..

vi har faktisk gått på bim treff sammen vi oxo når vi var gravide..det er ikke bare *torsdagsgruppe* som har gått gravide sammen.

og ja d stemmer at vi har barn i alle mulig str på gruppa..

så jeg skjønner liksom ikke hvorfor vi skal ha 2 forskjellige treff,for meg og jeg veit flere er enig med meg så virker d som vi i onsdags gruppa ikke er bra nok for dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er da ikke derfor, vi liker dere vi, var jo på bim-treff sammen med dere noen få ganger før dere fødte vi å, å dere virka som noen søte snille jenter dere å akkurat som oss ,men om vi alle skulle gått på samme dag så hadde det jo blitt en smule fult hadde det ikke... vi er ca 10-14stk vær gang å dere er jo en del dere også, å det er jo mange som trenger å ta med vogna inn på lekerommet å da kan det jo bli en smule trangt.. eller?? er du ikke enig i det. vi kan jo godt prøve å møtes hele gjengen på en dag da, så ser vi jo... det er jo bare kos å møte alle sammen.... synes det er greit med flere treff å jeg da, da gjør det jo ikke noe om vi ikke kommer på et treff, for det er ikke så lenge til neste.

 

å så min mening på det å signere med anonym, er at de er ute etter å "egle" eller krangle... men det er min oppfattning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mona her jeg altså :o)

Det går jo ABSOLUTT ikke på at dere ikke er bra nok for oss,hehe.Men,for noen så kan det jo også være at det passer bedre med treff på torsdager enn osndager også,ikke bare det at vi er mange mener jeg :o)

Syns alle jentene vi har truffet via bim er kjempe søte jeg,så er det sagt :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at noen føler seg tråkket på, hvis flere av dere som går på treff på onsdagene føler at dere "ikke er bra nok"..

Det er bare sludder og vås.. Det var ingen intensjon at denne uenigheten skulle bli utfallet av at vi startet med torsdagstreffene våre.

 

Jeg for min del kan ikke gå på treff på onsdager, da sønn min ( på 7 år )slutter på skolen 13.00 og da må jeg være hjemme. På torsdagene derimot er han på SFO etter skolen. det gir meg mulighet til å komme hjem senere enn 13.00. Han har SFO plass tirsdag og torsdag, så er kun disse dagene det passer det for meg.. Handler ikke om at noen er bra nok og andre ikke..

 

I dag var vi 12 stk på treff..12 jenter, 12 babyer og 12 vogner..

Ifølge noen som var på onsdagstreffet forige gang var det fullt hus da, og skulle vi kommet alle 12x3 hadde nok dere også syntes det hadde vært greit om vi fortsatte med å treffes på torsdagene..

 

Igjen; alle er selvfølgelig velkomne på treff på torsdagene!!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenavn da... her var det mye klør ute...hehehe...:P

Merker det er en stund siden man var på treff ja...

 

Men er det noen av de nåværende treff-damene ,tydeligvis på onsdagstreffene,som har barn født vår/sommer 06?

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

ja,det her er bare en sinnsykt teit diskusjon...Hvis noen har treff på mac Donald's da feks,så skal vi blir sure pga det.?!!Nei,det blir for dumt...Folk må jo selv få bestemme om de vil til st croix på onsdag eller torsdag...!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

åja..hva har jeg sagt for no galt da?? hahaha..du er så festlig...

 

men jeg drar ikke på treff lenger jeg da..husker ikke hvor lenge siden det er sist,men kanskje 3-4-5 mnd siden...men uansett..hvis noen har noe imot meg så kan de godt få ha det...jeg vet hvem som er venner og hvem som ikke er det,så den er jo grei..og du er nok ikke en av dem..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, har du ikke noe annet å gjøre, litt misunlig på henne eller?? Maria er etter min mening en veldig koselig jente! (Og jeg er nok ikke alene om å mene det) Og jeg kan ikke forstå hvorfor DU/ANDRE ville gå glipp av et så koselig treff som vi hadde.. Å hvorfor så feig å ikke stå frem med navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikkert en kjempe hyggelig jente! ;) Men.. du VIRKER utrolig overlegen og arrogant.. og hørt andre har sagt det ... men mulig du er hyggelig.

 

hvorfor skal man være misunnelig på henne forresten mamman til hedda og hanna? Fordi hun har tvillinger?? Fy pokker.. det er det siste jeg kunne tenkt meg selv.. så er IKKE misunnelig på henne for det iallefall!! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel mene akk hva du vil,men jeg er iallefall ikke feig... Man kan ikke akk dømme folk uten å kjenne da..Å jeg regner med og håper jeg ikke kjenner deg..

 

fåkke håpe du blir gravid med to eller fler da...for de vil jo ikke få det godt...syns alle er heldige jeg,uansett med ett,eller fler barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det her litt vel barnslig egentlig???

Om du anonym har noe imot Maria,så kan du i det minste være såpass voksen at du kan si det til henne uten å "gjemme" deg bak anonym knappen.....

 

Maria:

 

Regner med du klarer å lukke ørene for det her,blir bare for dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splatten: ja,hehe..bryr meg ikke så veldig mye..men er jo litt morro å da..=)=)

 

og beklager anonym,for at jeg trosset tråden,jeg syns bare dette var en teit diskusjon...=) folk må få dra når de vil,å ha treff når de vil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Et eller annet måtte det være, siden du forhåndsdømmer folk på denne måten.. Og i tillegg ikke tørre å skrive under med navn/ kallenavn!!

Og jeg er takknemmelig for de barna jeg har fått, selv om det hadde vært tvillinger eller trillinger..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...