Gå til innhold

Krangletreff i OSLO!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slett ikke dumt ;-)

 

Jeg har vært så lur i at jeg kjøpte ingredienser til pizza, ga de til søstra mi og sa at jeg,gubben og et par vinflasker ankommer kl 20 og da vil vi ha pizza. Hihi...det beste med det var at hun sa det var greit ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da snakker vi om å mele sin egen kake ja....Kanskje hun ble så satt ut at hun ikke skjønte bedre?

 

Bra vi kan innrette oss:o)

Skrevet

Det går alltids et tog;) Men jeg skal til Drammen i jula og to turer så tett ville ikke lommeboka (eller gubben) satt nevneverdig pris på...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...