Gå til innhold

Krangletreff i OSLO!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke litt trist å treffes på oslo s?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daniel....

Vi skal ikke være på Oslo s hele kvelden da vettu:o)

jeg tenkte vi kunne ta et nattbad i frognerparken og fortsette videre et annet sted.

Skrevet

Litt kaldt på vinteren HKH? Men har man derimot endel promille innabords, så får vi nok kjapt varmen igjen:-) Er med jeg:-D

Og vi snakker jo seff om nakenbading??

Skrevet

Ja ikke glem slottet nå, vi må jo på omvisning der også på natterstid he he he=)

Skrevet

Bare så det er sagt; jeg bader IKKE!

;-)

Skrevet

Nei, herrgud om vi må glemme slottet! Kan plage gardistene litt der. Det var iallefall kult da jeg bodde i Oslo for x-antall år siden.....

Mulig ikke like gøy nå, men absolutt verdt et forsøk:-)

Skrevet

Ja det er kaldt men vi har vel vært ute en vinternatt før?

Nude? bra det er mørkt:o)

Skrevet

Tror ikke vi kan dra på omvisning i det store gule huset midt på natten men jeg kan holde foredrag om slottet, oppussingen, kongefamilien og annet kongelig....

Powerpoint eller foredrag?

Skrevet

Vel, kom meg aldri på omvisning på slottet, og har faktisk aldri savnet det heller......Men kan godt få med meg et foredrag fra en lommekjent royalist:-)

Skrevet

Da har du møtt den rette KariMari....

Skrevet

Ser stort fram til det;-) Gleeeeeeder mæ!

Skrevet

jeg vil være med også :-) får jeg lov? selv om jeg ikke er så aktiv her inne lenger så husker vel de fleste lille meg enda :-)

Skrevet

jeg husker deg, men kommer nok til å kalle deg Gunnar hele kvelden;p

Jeg er forøvrig også på fjesbokji

Skrevet

og bli kaldt gunnar er ikke det verste som kan skje :-) jeg kler gunnar ganske så bra føler jeg. jeg er også der. prøv og finn meg :P

Skrevet

prøvde og feilet;p Du var forøvrig sist innlogget på dib 26 oktober, så vet du det.

Skrevet

hehe.. så jeg er ikke her nå? men det stemmer i grun for jeg er bare spøkelse som leker mortilgunnar.. hihi. jeg trenger noen heftige hint om jeg skal finne deg

Skrevet

Nja, egentlig ikke. Det er vist bare å gå på profilen min, trykke på albumet så får man fult navn;p Anonymitet er vist ikke helt min greie, hehe.

Skrevet

Jeg føler jeg blir veldig glad i denne kranglegjengen. Synd jeg bor så langt unna. Jeg vil også være med!!!!!!!!!

Blir ikke noe krangletreff i Bergen a??

Skrevet

Snusfornuftig tidlig du er oppe på en lørdag, HKHM1g!

Skrevet

Det er fordi jeg meler min egen kake i dag...

Jeg skal på fest i kveld og da er det greit å sove i morgen:o)

Nå skal det vaskes! (Huset og meg....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...