Gå til innhold

Niem 22.12-07


Anbefalte innlegg

Skrevet

han er ikke noe bedre dessverre :( tett som en potte i nesa, og når han våknet rundt 22 så hadde han 39.8 i feber så vi måtte gi han stikk pille nr 2 :( ser ut som ikke han og jeg blir kvitt denne forbaska forkjølelsen :(

skal ha mine foreldre på middag i dag kl 14 så det blir jo koselig..ellers så får vi holde oss inne denne uka så vi blir bra, tror sander får være hjemme fra barnehagen også hvis han ikke er bedre til onsdag....

 

i går gikk jeg og sambo å la oss kl 23 og det ligner ikke han å legge seg sååå tidlig en lørdag kveld, men han var nok trøtt sovna på sofan når han så på tv hehe...

er bare en snartur innom etter jeg har vært på do å tissa er oppe 1 gang pr natt godt det ikke er oftere hehe..

 

ha en fin søndag

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, ja det er vel best og holde han inne til han blir frisk, så det ikke kommer tilbake gang på gang :)

 

Hehe, deilig og legge seg tidlig en gang i blandt. Vi kom nettopp hjem fra Oslo, så jeg er stuptrøtt.. Venter på at sambo skal komme hjem fra trening, han har lovdt å lage mat til meg i kveld.. hehe :)

Men var hvertfall en fin tur, litt mye gåing. Gikk fra karl johan til ullevaal. Masse masse blå/hvite supportere. Det var stort.. hehe.. selv om vi tapte 2-0 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...