Gå til innhold

Niem 22.12-07

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

har dere vært å henta den nye bilen deres i dag??

vi er utrolig fornøyd med våres bil, kommer til å ta en lang kjøretur til søndag hvis det er fint vær :)) ut å spise middag kanskje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei! Har vert en lang dag idag:)

Jah, endelig kunne vi hente bilen vår. Var så gøy å kjøre den hjem idag!!=) Bare så synd det regner så mye, da er det ikkefullt så gøy og kjøre.. Så håper på finvær i morgen så jeg kan cruise rundt ;)

Skrevet

huff så kjedelig at det regna når dere henta bilen da :(

håper det blir fint vær i morra slik at dere kan cruise rundtomkring tji

vi skal også en tur ut å cruise i morra,,,,,,så skal vi til langesund på søndag for å spise middag tenkte vi :)

hvordan gikk bursdagen til din samboer da??

Skrevet

Idag er himmelen knallblå, så nå gleder jeg meg til å ut å prøve bilen skikkelig:) Gøy og finne på ting som å gå ut og spise middag i blandt, deilig og komme seg ut:)

Joda, bursdagen gikk kjempefint. Fikk besøk av noen fra min familie når vi kom hjem med bilen (hans familie bor 80mil borte..), og han var storfornøyd ;) Jeg kjøpte gitar til han, og min søster kjøpte notebok, så han satt å øvde seg hele kvelden..hehe;)

Hvordan går det med deg da? Nermer seg nå!=)

Skrevet

godmorgen :)

himmelen er knallblå her også, men formen er ikke på topp :(

er pottatett i nesa og tung i hode, håper det hjelper med en varm dusj..

jeg hoster sånn at jeg nesten brekker meg og spyr så jeg er ikke helt i slaget nei.....håper det hjelper med frokost og en liten kjøretur etterpå..

Sander våkna 1030 i dag og det var deilig å sove litt lengere enn vanlig....

ønsker deg en fin lørdag

bare 18 dager igjen for meg nå.....hjelp

klem

Skrevet

Huffda, håper du blir frisk snart :)

Da nermer det seg med stormskritt for deg=) Jeg har 49 dager igjen, men det går fort tror jeg :)

God helg til deg og dine!=)

Klem

Skrevet

i går kjørte vi til Skien for å spise en bedre middag, og det blir nok den siste "ute" middagen før Linnea kommer er jo bare 16 dager igjen til hun ser dagenslys,,hjelp tiden går fort...

kanskje begynne å pakke sykehusbagen snart hehe..

sliter fortsatt med forkjølelse og sår hals, håper jeg blir bra før jeg skal inn på sykehuset!

klem

Skrevet

Å så gøy:) Ja jeg kjenner også ting eg begynt å bli tyngre.. Sambo er dratt til foreldrene sine noen dager, men jeg orket ikke bilturen på 80mil, så jeg valgte å bli hjemme. Så nå sitter jeg foran peisen og koser meg med strikketøy ;)

Tror det er mye sykdom ute og går nå, jeg kjenner halsen begynner å bli vond jeg også.. Siste jeg trenger nå i innspurten er influensa..

Ja da må du snart pakke bagen din!:) Jeg har litt tid på meg enda, men har vert og handlet inn apotekvarer og slikt nå, så jeg begynner å nerme meg klar. Synes liksom nettopp at det var 200 dager igjen, å nå er det bare noen og 40.. ops:)

Klem

Skrevet

hei igjen :))

var å kjøpte ny toalettveske på onsdag som jeg skal ha med på sykehuset, kjøpte en ny i fjor også men den er jeg ikke fornøyd med hehe...

ja det går fort nedover med oss nå.......håper du slipper å gå over tiden og at du ikke føder på julaften da :(

nei 80 mil hadde nok ikke jeg orket å kjørt heller i går kjørte vi rundt 18 mil eller no og det var en passe tur :)

sambo skal på bilmesse til fredag i oslo, og på lørdag så var han på fest der de holder på å rive kafeterian....men etter fredag så blir han nok værende hjemme hos meg :) han er jo aldri ute på byen stakkar ikke har han lyst heller, og bra er jo det :))

sliter en del med kynnere om dagen ikke særlig behagelig + at jeg har feber pga forkjølelsen sukk.....

nå sitter jeg å venter på vaskedama som skal komme å vaske ned hele huset...er 3 uker siden sist hun var her så det trengs på hehe

hei så lenge vi snakkes

klem

Skrevet

Hehe, ja det er gøy og handle litt til seg selv og en gang i blandt ;) Gleder meg til å kunne kjøpe normale klær igjen!:)

Ja tror sambo kommer til å holde seg mest hjemme fremover nå også. Selv om jeg ikke kan klage. Han har vert kjempefantastisk. Han kjenner ikke så mange her etter han flyttet hit, Så han har vert mye sammen med meg. Kun vert på fest med min svoger noen få ganger, og det unner jeg han selfølgelig :)

Åh, heldig du som har vaskedame :) Hehe.. ser hybelkaninene sprer seg her også;) Men jeg har fått forbud mot å vaske/støvsuge, så jeg får vente til sambo kommer hjem ;)

Skrevet

Jeg også har en sambo som ikke kjenner så mange her vi bor, siden jeg henta han i Kristiansand for litt over 2 år siden :)

og jeg liker at han er hjemme også, har vel bare hatt 5 netter uten hverandre og det var da jeg lå på sykehuset å fikk Sander, så du kan si vi er litt vel mye knytta til hverandre hehe.....blir snart 5 nye netter uten sambo når linnea kommer, men det går fint :)

nå kommer sambo hjem så jeg får avslutte kommer innom senere i kveld tenker jeg..

klem

Skrevet

Hehe, ja det er godt og høre flere har reist et stykke for å hente dem;) Sambo er fra Uddevalla utenfor Gøteborg han ;) Møtte han på reisejobb på Ormen Lange faktisk:)

Ja det blir flest netter sammen her, men vi hadde reisejobber hver for oss en periode, men det går bra det også.. Greit med litt fri av og til;)

Har hatt besøk av søsteren min i hele kveld, vi bor bare 5 minutter fra hverandre, men det er alltid gøy og finne på noe sammen :)

Skrevet

godkveld :))

ja da har du reist et stykke for å finne drømmemannen din :)

det holdt med 23 mil for min del hehe.....traff han på blink faktisk..:)

så koselig at du har en søster det savner jeg, har en storebror som er 6år eldre som hadde bursdag den 4.11...

er du gift?

vi skal gifte oss 28 juni nesteår, og skal ha barnedåp mars/april så det blir nok en hektisk vår for oss :))

nå tror jeg skal finne senga mi.....Sander skal i barnehagen i morra så vi må opp rundt 8 tiden så leverer jeg han rundt 930 og da skal de rett på tur.....de er på tur hver onsdag faktisk...rundt omkring i skogen i nærheten av barnehagen :)

jeg skal til tante og onkel å spise lunsj i morra, men før det skal jeg på biltilsynet å få de til å skrive på navnet mitt som medeier av bilen vi kjøpte sist onsdag.....

god natt, så snakkes vi nok sikkert i morra :)

klem

Skrevet

heisann!

hvordan har dagen din vært??

min har vært grei nok...var hos min tante og onkel å spiste lunsj så kjørte jeg å henta sander i barnehagen kl 16...fikk melding av sambo at han skulle på jobbintervju i dag kl 16 så jeg er spendt å høre om han får jobben når han kommer hjem :)

tror jeg må sove middagslur etterpå har vært så kjempe trøtt i hele dag *sukk*

klem

Skrevet

Så ikke du hadde skrevet,jeg :)

Åhhh, det høres koslig ut! Jeg vil også gifte meg! Hehe.. Vi har ikke vert sammen mer enn 1 år, men har lyst til å gifte oss engang. :)

Dagen min har vert meget hektisk! Hehe.. Jeg var hos legen til kontroll i morges, må tilbake igjen om en uke pga 'forurensing' på urinprøven..menmen.. Så hentet jeg min lillebror på skolen, og kjørte han til trafikkskolen der han skulle ha kjøretime. Og når han var ferdig kom han, mamma og min storesøster hit på middag:) Nå sitter jeg og venter på tlf fra Sambo om han kommer hjem i natt, eller om han venter til i morgen.. Synes godt han kan komme hjem nå ;)

Hvordan gikk intervjuet til din sambo? Hva jobber han som?=)

Sitter her og slapper av med strikketøy og nyhetene nå ;) Hehe..

Klem

Skrevet

sambo er elektriker, men kunne tenke seg å bytte jobb selv om han bare har jobbet i firmaet i 2 år....det gikk bra på intervjuet så det er opp til han om han vil ta jobben eller ikke.....men han vet ikke hva han vil ennå han hadde regnet med at det var noe annet på en måte :(

de driver med ventialsjon til store bygg så det blir jo litt anderledes enn en vanlig elektriker...

er samboern din hos sine foreldre var det nå???

i morra får sambo kjøre Sander i barnehagen jeg orker rett og slett ikke trenger å få sovet ut litt :( + at den ene hofta har begynt å svikte så det kan hende jeg ligger på gulvet før jeg aner det...!

skal sove til 11 i morra da reiser jeg til fotpleiern min som jeg er hos en gang i mnd, så reiser jeg til mamma å spiser lunsj...

godnatta klem

Skrevet

Åååå, vet du hva? Jeg er også elektriker!=) Hehe.. to fagbrev for ett år siden, så har ca 3 år bak meg, stortrives i jobben!=) Men det er jo en ensformig jobb etterhvert, så jeg forstår at samboeren din vil bytte :)

Ja, han er hjemme hos sine foreldre.. Han ringte nettopp, kjører hjem i natt, så i morgen er han hjemme igjen. SKal bli godt å få han hjem igjen :)

Kjenner til underskudd på søvn kan du si.. Sliter også litt meg venstre hofta.. Opererte kneet i januar, og foten har skrantet lenge.. Gjorde liksom ikke saken bedre at jeg ble gravid og tung ;)

Ahh,fotpleier hørdes godt ut.. tror jeg skal spandere det på meg en dag :) Skal til fysio i morgen jeg.. så får vel ta kvelden snart :)

Klems=)

Skrevet

tror jeg leste at du var elektriker i profilen din hvis det står der :)?

sambo har hatt fagbrev i 7-8 år, men er første gang han er "vanlig" elektriker sånne som går fra privat hus til privat hus, eller er elektriker på nybygg....der han jobbet før i kr.sand så var han på et sted i mange mnd på store bygg og det er jo det han liker aller best....

sambo tok med Sander i barnehagen i dag slik at jeg fikk hvilt meg litt lengere pga hofta mi og søvnen min :)

bare 13 dager igjen og jeg håper ikke hofta svikter i dag, for da går jeg rett i bakken om jeg ikke har noe å støtte meg til..

har jo bare gått opp litt over 5kg, men tyngden er der forde, og denne gangen så er lårene mine "vanlig" ikke lagt på meg der og da sliter nok det litt mere på hoftene mine 'sukk*

har time hos fotpleia kl 12 så jeg får gå ned å spise frokost kjenner det romler i magen hehe...

ha en fin dag så snakkes vi siden

klem

Skrevet

Okei, jeg var på en salig blanding av nybygg og diverse båter i 1,5 år, så har jeg vert 1 år på reisejobb i industrien, før jeg var tilbake på nybygg nå før jeg ble sykemeldt. Forstår veeldig godt at han blir lei av nybygg når han er vant med store bygg, det er sååå mye bedre :)

Så godt du fikk sove ut:) Jeg ble vekket av tlf klokka 7 jeg.. grr.. men sovna igjen da, så sov til halv 9;)

Huffda, jeg har gått opp 15kg jeg.. men alt ligger liksom på magen og lårene. Har ikke fått noe i ansiktet osv..

Nå har vi vert på omvisning på fødeavdelingen her. Det var en spennende opplevelse. Hehe, greit og vite hva vi kommer til liksom :) Så nå kom vi nett hjem med pizza fra Dollys, skal kose oss i kveld ;)

Klems

Skrevet

Å det hørtes godt ut med pizza nam nam...

vi spiste brun lapskaus i dag vi.......i morra skal jeg på middag hos mine foreldre sambo er jo i oslo på bilmesse, så skal vi til broren min etter middag på kaffebesøk, han hadde bursdag på søndag og jeg har ikke fått gitt han gaven ennå siden han jobbet hele sist helg når han fylte år..

heldigvis har ikke jeg heller lagt på meg i ansiktet som jeg gjorde med Sander...

omvisning var vi når jeg gikk med Sander så nå vet jo hvordan det er på føden.....

nå skal jeg ned å drikke kakao og etter på er det rett i seng gjesp

klemz

Skrevet

Ja det smakte med pizza, lenge siden vi hadde det sist.. :)

Aha, ja jeg hørte på radioen at det var bilmesse i Lillestrøm, hadde vert gøy og vert der. Var der på elektromesse i fjor, og det er jo gigantisk der!!:)

Ja det er greit å få med seg omvisning hvertfall første gangen. Hun jordmora virka helt fantastisk, håper vi får henne. hehe.. Faktisk så jobber de to jordmødrene som tok i mot meg for 21 år siden enda :) Hadde vert litt tøft og hatt samme jordmor til mor og barn ;) Men det vil vel vise seg :)

Ahh, Kakao hadde vert godt.. tror jeg skal koke litt :)

Skrevet

tenk om du får en av de jordmødrene som tok i mot deg da det hadde vært koselig :))

i dag ringte de fra barnehagen å sa at Sander ikke var helt iform så jeg henta han kl 1030...tror han hadde feber i natt for han var varm og rød i ansiktet, tok tempen i morres og den var 38,3....

ikke nok med det han ramlet rett utenfor bildøra og slo hode i døra, da vi kom hjem hadde han fått en kjempe blåveis og stor kul på venstre tinning :(

nå har jeg akkurat lagt han ut for å sove, og sambo dusjer og steller seg til å reise på bilmessa.....og jeg og sander reiser til mine foreldre å spiser middag om et par timer..

ps sambo var også på elektromessa i fjor med jobben sin :)

huff nå sliter jeg litt med litt vell mange kynnere og det er ikke særlig behagelig å sitte når jeg har de akkurat.......har jo flere pr time...:(

ha en fin fredags ettermiddag/kveld

klem

Skrevet

Huffda, leste her at Sander hadde mye feber. Går det bedre med han nå?? Typisk når samboeren din skulle bort og alt.. Håper det går bra med han :)

Hehe, litt knall og fall hører vel også med.. Snakket med min kusine på 4 en dag, hun hadde sykla og ramla så hun hadde skrubbsår og blåmerker i hele ansiktet ;)

Den elektromessa var så utrolig bra. Den skal være igjen i Mai neste år, håper vi kan få delta da også. Så kan jeg få litt tips til eventuell husbygging. Har begynt å snakke om det, men har ikke bestemt noe enda :)

Ouch, kynnere er kjedelig.. Jeg har vert litt plaget nå de siste dagene. Men har vert ganske fin form idag. Nå skal vi ut med min søster og forloveden hennes, skal på besøk til en kompis. Åsså i morgen reiser vi til Oslo på cupfinalen!!=) Hvem hadde trodd at lille Haugesund skulle komme til finalen.. hehe..

Klem

Skrevet

febern har gått ned til 39 etter jeg ga Sander en stikkpille, skal gi en stikkpille igjen rundt 23 tiden før vi legger oss..så får vi håpe han er bedre i morra..

jeg sliter med fortsatt mye kynnere er litt vondt faktisk!!

spesielt på høyt oppe på høyre side.....

noen sier jeg skal ringe jm, men ser det ann til i morra er det ikke bedre da så ringer jeg kanskje henne..

skal til henne på tirsdag så får se hvordan det går da...

så koselig at dere skal ut en tur til en kompis i kveld da, deilig å komme ut litt når formen tillater det.....

dere får ha det fint på cupfinalen i morra da, håper Haugesund vinner da :)

klems

Skrevet

Håper Sander er bedre nå, det er ikke gøy å være syk :/

Ja det er fint å komme seg litt ut. Sitter i Oslo på hotell nå, de andre gikk på showet på rockefeller, men jeg tror jeg måtte se min begrensning å holde meg her ;) Gikk en tur ut på byn og snakket med kjensfolk, MYE folk fra Haugesund her idag.. hehe..!!

Takktakk! Jeg håper vi vinner jeg også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...