T**** mamma:) Skrevet 1. november 2007 #28 Skrevet 1. november 2007 Var inne på ultralyd i dag pga mye kynnere, og fikk bekreftet for andre gang at vi venter ei lita jente:) Føler jeg kan stole litt mer på den beskjeden nå som vi har fått den to ganger..
Mamma TB Skrevet 1. november 2007 #29 Skrevet 1. november 2007 vi venter jente...og er gaaaanske sikker på det etter vurdering av tre stk som er forskjellige jordmødre=)ellers blir det en del rosa til vår lille Ingrid!
ann-k 82 Skrevet 1. november 2007 #30 Skrevet 1. november 2007 Venter gutt her,både på vanlig ul og 3d sa de det Gleder meg masse,men har hørt historier hvor de har tatt feil,så 100 prosent kan man ikke være før man ser det med egne øyne! Prøvd å kjøpt litt nøytrale klær som kan brukes av begge kjønn og ikke bare i blått:)
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 1. november 2007 #31 Skrevet 1. november 2007 Jeg venter en liten gutt
mamman til gogutten Skrevet 1. november 2007 #32 Skrevet 1. november 2007 Venter gutt:-) Er utrolig utolmodig no etter å få treffe han, gleder meg sååååååånn!!!! 6 dager igjen til termin:-))
Rakri Skrevet 1. november 2007 #33 Skrevet 1. november 2007 Vi får to gutter. Bare dager igjen nå til vi får møte dem. Gleder oss :-)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 1. november 2007 #35 Skrevet 1. november 2007 Jeg deler samme inntrykk som deg og jeg vet om og kjenner en DRØSS med folk som har fått jenter i år. Jeg venter selv en jente også! Blir moro - har en gutt på 4 1/2 fra før, så dette blir en ny opplevelse med andre ord :-)
saray Skrevet 2. november 2007 #37 Skrevet 2. november 2007 veter gutt nummer 3.termin om 1 uke i dag men blir muligens satt på kur til uka. syntes ikke det er annet en jenteklær over alt i butikkene jeg da...:/ har det meste av utstyr i hus da det er min 3 gutt så har vel ikke kjøpt så mye klær.annet utstyr går i nøytrale farger med tanke på å selge det senere likevel.
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 4. november 2007 #39 Skrevet 4. november 2007 Venter ei lita jente vi!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #41 Skrevet 5. november 2007 Har akkurat fått jente etter 3 gutter, og nå synes jeg det er mest fint til gutter i butikkene jeg .... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå