Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har inntrykk av at det er en del jenter som kommer til verden.. Å på alle butikker er det tomt for rosa, både gardiner, helsetepper, det meste av rosa er borte.. Men til gutter er alt på plass, har en liten gutt fra før, å det er aldri tomt av ting han skal ha. Vil dere dele med meg hva dere venter??
de tre bukkenebruse Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 jeg skal ha jente=) hva skal du ha da?
Serial mom Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Får jente,sies det:-) (man kan vel aldri være 100% sikker) Har en del rosa saker her,så får det travelt med shoppinga dersom det plutselig kommer ut en liten pjokk istedet. Men ingen krise,siden alt av "dyre",store ting er i nøytral farge! (mulig han blir missfornøyd med at stelleveska er sort og pudderrosa,og har jentenavnet brodert på lomma,he-he!)
Gunni_2 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 En gutt Synes det er mer klær og sånt til jenter enn gutter i butikkene da....
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 venter en liten gutt:)
2 prinser og en prinsesse Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 gutt:o) å gleeedeeer meg maaase
*Kul på magen*ks15/11Fødeklar* Skrevet 1. november 2007 #17 Skrevet 1. november 2007 vi venter en gutt:-)
Topsy med Skrevet 1. november 2007 #18 Skrevet 1. november 2007 Vi venter en liten baby:-) En overraskelse....er så spent på hvem som er inni magen min..om det er gutt eller jente... har 7 dager til termin så jeg får vite det når som helst nå... det er sååå spennende
Moyra Skrevet 1. november 2007 #22 Skrevet 1. november 2007 Vi venter en bebis i dag.. Spennende å se når den vil ut og hva det blir
Gjest Skrevet 1. november 2007 #25 Skrevet 1. november 2007 Vi venter enten en Ellinor eller en Mathias.. =) Spennende! Vi trooor begge det er en liten Ellinor.. men aner jo ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå