*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #26 Skrevet 31. oktober 2007 Vår tur kommer den Harmoni:o) Hehe! Vi må bare vente *litt* lenger enn andre som bare kan si *hei* så sier det pang.. Hihi
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. oktober 2007 #27 Skrevet 31. oktober 2007 kommer fra nordland men bor i Ålesund:) har akkurat kjøpt oss hus faktisk:) får nøklene den 19 november:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. oktober 2007 #28 Skrevet 31. oktober 2007 Hei:) Jeg vil også gjerne skravle. Jeg er 21 år fra Oslo. Vi har prøvd siden desember/januar, så jeg vet hvordan det er å slite litt med prøvingen. Begynner å bli litt lei kjenner jeg..
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 31. oktober 2007 så morro da. gratulerer så mye da
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #30 Skrevet 31. oktober 2007 Du trenger vel ingen å skravle med *Dreamer* hehe... Du har meg du...;o)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. oktober 2007 #31 Skrevet 31. oktober 2007 tusen takk:) hvordan går d med deg da?
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #32 Skrevet 31. oktober 2007 hei dere har prøvd en stund dere og da. det er ganske så frustrerende ja. har alltid ønsket å bli en ung mor. sa alltid når jeg var liten at jeg skulle ihvertfall ikke være 25 år når jeg ble mamma. men der ser man hvor feil man kan ta, hehe. men for noen mennesker tar det bare lenger tid. sånn er jo livet dessverre. så man må jo bare smøre seg med tolmodighet, selvom det ikke er like morro. men har vurdert akupunktur nå, kanskje det vil hjelpe
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #33 Skrevet 31. oktober 2007 jo takk her går det så fint så selv da? er litt utolmodig da men . hehe
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 31. oktober 2007 #34 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er fra Nordland. Har ingen barn fra før av. Har et stabilt forhold, og elsker samboeren min høyere enn himmelen! Han er 5 år eldre enn meg, og vi ønsker oss begge barn. Har planer om å gifte oss i løpet av 2008, men har ikke satt dato enda. (vil ikke risikere å være høygravid brud, hehe) Er forresten helt enig i diskusjonen her oppe om alder når man får barn. Synes det er viktig at man har et stabilt og godt forhold, og at man har det trygt økonomisk. Men så er det jo forskjell på folk da, noen blir fortere modne enn andre
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. oktober 2007 #35 Skrevet 31. oktober 2007 Ja det er ganske frustrerende hvordan det skal ta så lang tid for noen:( Håper det snart klaffer for oss og da, det må jo bli vår tur en vakker dag og:) Hvordan tar sambo det med prøvingen da? Jeg har også vurdert akupunktur, så prøver nok det hvis det ikke har klaffet innen nyttår. Var hos legen for litt siden for samtale om utredning, men han mente at vi er unge og har god tid, så vi kan vente til våren, argh! Hvordan ligger du an i syklusen da? Har EL i dag eller i morgen jeg, så går snart inn i den spennende ventetiden;)
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #36 Skrevet 31. oktober 2007 forloveden tar det bra han. han er jo også ganske spent. jeg har el rundt 10 november tror jeg. så da får vi se om det klaffer da. hadde vært ille morro og "fått" nyheten om at jeg var gravid til jul. det hadde jo vært verdens beste julegave det hvordan tar kjæresten din det da? utolmodig han også kanskje?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. oktober 2007 #37 Skrevet 31. oktober 2007 Sambo tar det bra. Han mener at vi er unge, så vi trenger ikke stresse enda, men han begynner og synes at det tar litt vel lang tid tror jeg. Så spennende at fu har EL rundt 10. får håpe det klaffer da! Hadde jo vært DEN fine julegaven å få en positiv test! Jag har kjempelyst på en spire i magen på julaften, håper vi begge har det:)
Babyønske44pp Skrevet 1. november 2007 Forfatter #38 Skrevet 1. november 2007 ja det hadde vært utrolig morro du har ikke lyst til å snakke litt på msn da? litt enklere enn her
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. november 2007 #39 Skrevet 1. november 2007 Jepp:) [email protected]
Babyønske44pp Skrevet 1. november 2007 Forfatter #40 Skrevet 1. november 2007 da har jeg lagt deg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå