Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 har skrevet mange innlegg men er så å si ingen som vil prate.. hmm-- er vel kanskje ikke det dette er til.. kunne bare tebke meg å komme i kontakt med flere som sliter litt med prøvingen.. så hadde vi hatt noe felles å prate om.. fra østfold omerådet kanskje?
Charlotte med spire Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei:) Er fra Oslo er inne i vår 6 pp nå. Du da?
Harmoni Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Klart vi vil prate! Hei! Har prøvd i noen måneder nå. Hadde IKM for 16 dager siden, men tester bare negativt. En du?
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er fra litt lenger nord i landet. Er inne i vår 7 pp.. har skrevet flere innlegg i kveld jeg og. Er greit å ha noen å skravle med, og dele erfaringer med i prøvetiden..
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 hei :) ja er så mye hyggeligere å prate litt med noen som er i samme situasjon. vi har prøvd siden mars. jeg er vel kanskje litt utolmodig av meg kanskje. hehe .... men det blir man vel om man ønsker seg noe velidg masse. jeg er 23 år og bor i fredrikstad- hvor gamle er dere og hvor bor dere da ? tuusen takk for svar da kjempe koselig
Charlotte med spire Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 jeg er 21 år og fra Oslo:)Dere da?
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 jeg har også testet negativt de gangene jeg har tatt test, så nå har jeg bare latt el tester ligge for en liten stund. å se om det hjelper å ikke tenke så veldig mye på det. men det gjør det sikkert ikke. he he. har kjøpt nye el tester så har jeg de liggende ihvertfall.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Hei:o) Jeg er ei jente på 20 (21 i april) og vi har prøvd i 19mnd...
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er 26. Vi har også prøvd siden mars, men bare negative tester så langt. Har en litt uregelmessig syklus, så har akkurat begynt å teste med el-tester for å kartlegge syklusen min. Er 16 dager dpo nå.
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 ehh.. er på 16. dagen i denne syklusen mente jeg
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2007 jeg syns egentlig det med de el testene er litt vanskelig, de blir jo alltid neg så jeg gjør sikkert noe feil har dere noen barn fra før da? jeg har ingen selv, men forloveden min har to fra tidligere da. men man vil jo gjerne ha sitt eget. blir ikke helt det samme med andres barn
Harmoni Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 Det er mange unge her inne. Begynner å lure litt på om statistikken ikke stemmer - at de fleste føder i slutten av 20-årene. Selv synes jeg at jeg var ung da jeg fikk min første - var 23. Hva tenker dere om det å få barn i begynnelsen av 20-årene?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 Hmm.. Veit ikke helt jeg.. Syntes ihvertfall at de som planlegger få barn i 20 årene burde tenke nøye igjennom om det dette de vil.. Vi har pratet masset og vi vil dette mer enn annet.. For vi føler oss ferdig med denne festinga og ut på byn.. *Jeg drikker ikke noe særlig heller* Og etter vi bestemte oss for å prøve har jeg ikke drikki i det hele tatt.. Har alltid ønske å være ung mor.. Ikke noe galt å få unge når man er 30 da:o)
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 31. oktober 2007 hehe okei. jeg har også en ganske opp og ned syklus for å si det sånn. hvor i landet kommer du fra lykkeliten?
Harmoni Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 Nei, det er ikke noe galt i å bli mor når man er 30. Og jeg er helt enig i at det å få barn er en stor avgjørelse som man bør tenke nøye gjennom. Jeg tror det er viktig å være sikker på at man ønsker å tilbringe livet sammen med barnefaren. Jeg unner ingen barn å måtte gå gjennom skillsmisse og leve litt her og litt der. Det er trist, selv om det heldigvis ofte går bra...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Helt enig med deg:) Jeg og min samboer har nå vært sammen i snart 4 år og vi har aldri hatt det bedre:o) Syntes å det er trist at foreldrene får unger og går fra hverandre.. Jeg har nå 3 venninner som har gjort det.. Uff..
Harmoni Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 Det var koselig å høre. Jeg hadde vært sammen med mannen min i 5 år da vi fikk vår første. Jeg har også hadde mennesker som er nær meg og som har barn, som har gått fra hverandre. Førte til at jeg og mannen min ble enda mer oppmerksom på hverandre, og ikke tok hverandre for gitt.
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 31. oktober 2007 jeg har ønsket meg barn siden jeg var 17 år. og jeg føler meg veldig klar nå. har vært veldig klar ganske lenge egentlig. men det er veldig viktig og tenke seg nøye om. det er ett veldig stort skritt. man får ikke barn bare sånn by the way.. men det virker som om det er veldig mye lettere for noen å bli gravid enn andre. noen bestemmer seg å poff kort tid etter er hun gravid. men andre sliter i evigheter. syns på en måte det er litt urettferdig jeg da. men sånn er jo livets gang det desverre. håper det lykkes for oss som virkelig prøver å ønsker det en gang.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. oktober 2007 #20 Skrevet 31. oktober 2007 hei jo jeg kan da prate med deg:) jeg er21 han 26 vært sammen 5 år.. giftet oss i sommer:)
Harmoni Skrevet 31. oktober 2007 #21 Skrevet 31. oktober 2007 Det lykkes heldig vis for de fleste, så det gjør nok det for oss også. Jeg er bare av natur utålmodig, og denne ventingen gjør meg litt smågal.
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 31. oktober 2007 har dere prøvd lenge da?
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 31. oktober 2007 hehe glem det spørmålet der...
Babyønske44pp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #24 Skrevet 31. oktober 2007 så hyggelig da hvor kommer du fra da ?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #25 Skrevet 31. oktober 2007 ) Men jeg skal være ærlig at de som prøver når de er under 18 syntes jeg er tidelig.. Får sikkert litt pepper nå men.. Man kan ikke bare få barn fordi man har lyst på.. Man må kunne ha god inntekt osv.. Om du skjønner hva jeg mener da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå