*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2007 #51 Skrevet 5. november 2007 Åååå så bra!!! Skikkelig spent jeg nå Pleier du å gå over tiden? Når skal du teste igjen? Anbefaler CB digital! Da jeg testet positivt var billigtesten kjeeeempesvak, mens det sto gravid på CB. Så kanskje du får positivt hvis du prøver den;) Sitter med nesa i bøkene jeg. Driver du med da? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. november 2007 Forfatter #52 Skrevet 5. november 2007 Hehe.. Men har menssumringer da. Hmm.. Nei veit ikke helt.. Drøye den lengst mulig;o) Nei sitter å venter på Morten. Han skulle egentlig jobbe til 20.00, men fikk melding om at de slutter 15.15 istedet pga dårlig vær på øyene.. SÅ du leser og leser du ja.. Hehe;o) Skal resten av dagen da? Klem:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2007 #53 Skrevet 5. november 2007 Hehe;o) Må jo innom bim og skravle litt innimellom:P Jeg skal lese til halv 8, så skal jeg se hotel cæsar, top model og the l word. Mandager er skikkelig tv-kveld for meg;) Skal du resten av dagen da? Så koselig at Morten kommer hjem tidligere da! Det er jo vanlig å ha mensmurringer når man er gravid og! Blir spennende når du skal teste igjen!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. november 2007 Forfatter #54 Skrevet 5. november 2007 Hehe.. Nei skal først på butikken å handle brød;o) *kjempespennende* hehe.. Så skal jeg se Hotel Cæsar... Etter det veit jeg ikke. Lyst til å reise til Drammen snart jeg hmm.. Så kan vi møtes å;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2007 #55 Skrevet 5. november 2007 Ja det hadde vært koselig!;o) Vi har en like spennende kveld foran oss vi da, hehe:P
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. november 2007 Forfatter #56 Skrevet 5. november 2007 Hehe ja;p Hvordan er været i Oslo??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2007 #57 Skrevet 5. november 2007 Grått og overskya, men det er oppholdsvær. 6 grader *hutre*. Hvordan er det hos deg da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. november 2007 Forfatter #58 Skrevet 5. november 2007 Regn regn og mer regn:p Hehe.. Og blåser..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2007 #59 Skrevet 5. november 2007 Hehe, deilig:p Nei nå må jeg lukke dataen og fortsette lesingen. Ha en fin ettermiddag, skravles sikkert senere;)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. november 2007 Forfatter #60 Skrevet 5. november 2007 Den er grei snuppa:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. november 2007 #61 Skrevet 6. november 2007 Hei snuppa!) Har du fortsatt ikke fått tanta? *krysse krysse*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. november 2007 Forfatter #62 Skrevet 6. november 2007 Heiii:o) Neiiii den har ikke kommet enda:o) Hihi.. Hvordan går dt der da??)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. november 2007 #63 Skrevet 6. november 2007 Åååå så bra!!! Nå MÅ du jo teste snart, holder på å dø av spenning her! Her går det bra:o) Ingen symptomer eller noe, men håper at det dukker opp noen i løpet av uka.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. november 2007 Forfatter #64 Skrevet 6. november 2007 Hehe.. Så du holder på å dø av spenning ja.. Tihi.. Bare jeg får penger så skal jeg kjøpe ny test;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. november 2007 #65 Skrevet 6. november 2007 Tror vi må starte kronerulling innpå bim her, så du får kjøpt deg en test:P Er ikke du SPENT?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. november 2007 Forfatter #66 Skrevet 6. november 2007 Jo så klart jeg er det;o) Hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. november 2007 #67 Skrevet 6. november 2007 Hei snuppa:) Hva driver du med? Ser på Grey´s jeg. Er tanta fortsatt like fraværende?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. november 2007 Forfatter #68 Skrevet 6. november 2007 Hei på du nysjerrig per;o) Hihi Jeg skal se på dyrepolitiet på animal planet nå kl ti:o) Nei den tante er og forblir borte.: men er SKIKKELIG kvalm:S Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. november 2007 Forfatter #69 Skrevet 6. november 2007 Sender nr mitt på PM så kan du sende meg meldinger der imens vi ser på tv;o)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. november 2007 Forfatter #70 Skrevet 6. november 2007 Sånn da har jeg sendt deg en PM:o) Så da forsvinner jeg fra pc'n;o)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. november 2007 Forfatter #71 Skrevet 9. november 2007 Hei snuppelura.. Ville bare si ifra at TR ikke har kommet enda:o) Men har hatt en del mensmurringer idag.. Hmm.. *håpedenikkekommer* Ønske deg en kjempe fin dag videre:o) Håper du ser jeg har skrevet.. Sitter på nett på aetat. Hehe.. Håper på å få nett til uka:o) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. november 2007 #72 Skrevet 9. november 2007 Hei snuppa:) Så koselig at du skrev til meg fra aetat, og tusen takk for kua i går;) Tror nok ikke det er tanta som kommer nei, er nok bare murringer fordi du er gravid:) Håper du får testen i dag, så du får testet i morgen. Du får nok to fiiiine streker<3 Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå