Gå til innhold

Silje & Silje's tråd


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytter opp så du ser jeg snuppa;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa..

 

Testet idag og den var negativ :o( Ingen TR enda, men begynner å få vondt i magen der jeg pleier når TR kommer...

Skrevet

Hei snuppa:) Sorry at jeg ikke har fått svart før, har hatt så mye å gjøre de siste dagene.

 

NEI sååå dumt at du testet negativt!!!:´-( Håper den vondten betyr at du er gravid og ikke at tanta kommer. Kan jo hende at du produserer hcg sent. Så lenge du ikke har fått tanta, så fortsetter jeg å krysse fingrene for deg.

Skrevet

Det går bra:o)

 

Ja er jo lov å håpe enda.. Men snufs.. Er så lei av å få negative tester jeg:o(

Skrevet

Uff, ja det skjønner jeg utrolig godt!:( Men en vakker dag, så får du også en positiv test vettu. Kanskje det er på tide at dere går til legen og får startet utredning?

 

EL-tester du da? Kan jo hende at dere bommer på EL, og at det er derfor det tar så lang tid før det klaffer. Håper det snart blir din tur ihvertfall, nå har du ventet lenge nok!

Skrevet

Vi har tenkt å prøve fram til nyttår:o)

 

Tok EL tester før, men vi ville kutte ut alt stresse for å se om det kansje klaffet da.. Men ser ikke sånn ut..

 

Klem:o)

Skrevet

Skjønner. Jeg har kuttet ut temping for å stresse mindre, men synes at EL-tester er veldig greit, for da er man jo garantert å treffe. Kanskje du skal bruke det igjen fram til nyttår, så kanskje det klaffer for dere da og at dere slipper utredning:) Det hadde vært noe det! Begynner utredningen i mai vi, men håper jo det klaffer før det.

 

Klem:o)

Skrevet

Skjønner. Jeg har kuttet ut temping for å stresse mindre, men synes at EL-tester er veldig greit, for da er man jo garantert å treffe. Kanskje du skal bruke det igjen fram til nyttår, så kanskje det klaffer for dere da og at dere slipper utredning:) Det hadde vært noe det! Begynner utredningen i mai vi, men håper jo det klaffer før det.

 

Klem:o)

Skrevet

Hmmm, ble visst lagt inn to ganger den:P

Skrevet

Hehe:o)

 

Jepp vi har tenkt på det:o) For hadde vært morro om det klaffet før jul:o) Med både oss og dere..

 

Er så go du da.. Som tenker sånn på meg.. Stor klem

Skrevet

hei hei.har vært borte fra siden i noen dager nå, for å få tenke på noe annet. men nå har det startet med en ny runde med prøving for meg. håper jeg kan joine her???

har kjøpt sånn el test, så jeg får teste meg, når jeg tror at jeg kan ha el. håper det klaffer denne gangen. oh håper det klaffer for dere også.

 

 

Skrevet

I like måde:))

 

Hvis du ikke er gravid nå så håper jeg at det klaffer for dere neste mnd. Jeg har store planer om å gå over til 1. tri om ti dager:P Så da SKAL du komme etter. Men håper du er gravid nå, så det er jeg som kommer etter deg;) Hadde vært sååå koselig å følge hverandre oppover trimesterne.

 

Har du gjort noe gøy i helgen da?

 

Stor klem:o)

Skrevet

Ja det hadde det:o) Hehe, bra du håper du kommer over 1 trim om 10 dager da.. Hihi!!

 

Fra fredag til igår var jentungen til venninna mi på 8år her:o)

 

I går så var jeg og Morten på kino og så på Switch. Den var kjempe bra:o) *må ha den på dvd* Hehe...

Og etter vi hadde vært der så var vi ute å spiste:o) Kjempe koselig hadde vi det.. Deilig å komme seg vekk fra Kragerø noen timer når man ikke trives her..

 

Du da?

 

Klemmer:o)

Skrevet

Det høres ut som du har hatt en kjempekoselig helg!:) Så bra at switch var bra, nå må jeg ihvertfall se den;) Kan tenke meg at det var deilig å komme seg vekk fra Kragerø noen timer.

 

På fredag var jeg bare hjemme og slappet av. Men i går var jeg i bursdagen til en venninne. Det var kjempegøy!:)

 

Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal kjøpe meg noen billige strimmeltester, så jeg kan teste som en gal framover, eller om jeg skal vente med å teste til etter IKM. Hmm, mange vanskelige valg man har her i livet:P

 

Klemmer:o)

Skrevet

Hehe... Syntes du skal vente til du venter TR jeg;o) Så slipper du *kansje* alle de negative testene og heller kansje tester EN positiv ;o)

 

Jepp har kost meg masse.. Må jo det.. Natt til 23 resier Morten til Praha og er ikke hjemme før 25... Liker ikke være alene hjemme jeg men.. Får se hva jeg gjør.. :o)

 

Høres ut som om du har kost deg i helga å:o)

 

Klem klem:o)

Skrevet

Ja det er sant, men jeg blir jo så himla stressa av å ikke vite. Hvis jeg får en negativ test, så vet jeg jo at det kan være for tidlig. Men hvis jeg får en positiv test, så vet jeg for det første om jeg mister tidlig igjen. Også har jeg jo så lyst til å få to streker! Hehe. Nei får diskutere med sambo om jeg skal teste eller ikke:P

 

Klem klem:o)

Skrevet

Hehe:o)

 

Tok min idag før Morten sto opp jeg.. Hehe

Skrevet

Da har vi handla og spist pizza, det var kjempegodt!:o) Har dere og spist nå?

 

Skrevet

Bø snuppa mi:o)

 

Nei vi har ikke spist enda, den står i ovnen.. Hehe..

Hva hadde dere på da??:o)

Klem

Skrevet

Hehe;)

 

Vi hadde på kjøttdeig, bacon og pepperoni, NAM! Var sååå godt! Har dere på da?

 

Klem

Skrevet

Vi hadde kjøttdeig, løk og paprika:o) Kom på msn da;o)

Skrevet

Nam det hørtes godt ut!;)

Sitter og leser, så kan ikke sitte på pc´n så lenge av gangen desverre. Men kommer på msn i morgen:)

Skrevet

Så du lever enda altså:P hehe..

Skrevet

Hei:)

Ble lesing på meg i hele går kveld. Har tanta kommet? Håper ikke det, vil at du skal være gravid!:)

Klem

Skrevet

Hei snuppa mi:o)

 

Så flink du er da.. Nope her er det ingen tante:o) *smile* Hehe..

 

Du driver med da?:o)

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...