Carnivale Skrevet 30. oktober 2007 #26 Skrevet 30. oktober 2007 Såvidt meg bekjent har jeg aldri blitt kalt kalkunfitte? Jeg har "hengt" meg opp i det ordet fordi det virker som det er et av de få skjellsordene vedkommene kan. Men for all del, dere får hygge dere som best dere kan her inne, små-psykopatene. Og god bedring til alle.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 30. oktober 2007 #27 Skrevet 30. oktober 2007 jeg syntes igrunnen kalkunfitte er et felstelig or men det er vel heller det bilde det gir meg. det som er lattelig er at folk kan bruke så mye energi på å mislike noen de ikke kjenner. fordi de har blirt fornærmet noen ganger. dryppert har fornærmet meg å. tar det ikke så tunkt. kjenner ikke denne personen.
Carnivale Skrevet 30. oktober 2007 #28 Skrevet 30. oktober 2007 Vel, nå var det eneste jeg skrev i mitt første innlegg i denne tråden at jeg stusset på Yppert sin hensikt med å være her, fordi jeg tror vedkommende ville passet bedre på andre fora enn fora for småbarnsforeldre. Jeg verken "misliker" personen eller "tar meg nær av" noe vedkommende skriver, all den grad jeg aldir har diskutert en dritt med ham/henne før akkurat nå. Men jeg forstår jo at jeg var fullstendig "out of place" når jeg våget å kritisere/stille spørsmålstegn ved en fiktiv person som rare mennesker har trykket til sin barm på et i utgangspunktet merkelig forums enda merkeligere underforum.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #29 Skrevet 30. oktober 2007 Angelica** :hva annet kan jeg gjøre! Jo - du kan få deg en jobb, gjøre litt mer fornuftige ting enn å sitte klistra ved pc'n støtt - ta deg heller av unga dine og finn på no med dem! Men du er kanskje en av de som sender unga i barnehage og lar andre ta seg av oppdragelsen mens du sitter og gomler feit mat og har alle venna dine på dinbaby.com??? Get a life...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #30 Skrevet 30. oktober 2007 He he, også kommer anonym med utsklielser og må bare gå løs på andre ved å snakke om jobb og unger. "klasker meg i panna" He he, denne er desverre litt for gammel og du er nok nødt å finne på noe nytt.
Cat.68 Skrevet 30. oktober 2007 #31 Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan vet du at Yppert er barnslig? Kjenner du ham? Og til Carnival, dette er en side for foreldre, Yppert har 4 barn.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #32 Skrevet 30. oktober 2007 Kjenner du h*n utenom dib da Cat?
Carnivale Skrevet 30. oktober 2007 #33 Skrevet 30. oktober 2007 *knis* Du vet jo at alt som skrives på forum er sant, anonym Sier man at man har 4 barn, ja da har man det!
Cat.68 Skrevet 30. oktober 2007 #34 Skrevet 30. oktober 2007 Kjenner og kjenner, men har møtt ham ja.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #35 Skrevet 30. oktober 2007 Er det vesentlig for deg at opplysninger stemmer, anonym? I så fall er det jo utrolig dumt at du ikke skriver under med navn og fødselsnummer, så vi kan sjekke opp.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #36 Skrevet 30. oktober 2007 kunne ikke vært mer enig med deg carnivale... + det er jo sikkert en grunn til at denne ypperten er skilt. ja så kommer saueflokken og sier at det car han son gikk fra henne... ja det sa alle når de var 14 år
Cat.68 Skrevet 30. oktober 2007 #37 Skrevet 30. oktober 2007 Det er jo dere som misliker ypperten som tilhører saueflokken!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 30. oktober 2007 #38 Skrevet 30. oktober 2007 Igjen, er det opplysningene om irl-status som teller?
Cat.68 Skrevet 30. oktober 2007 #39 Skrevet 30. oktober 2007 Hehehe, luten jeg må bare le jeg, hehehe. Du skjønner det ,Ypperten han gjør selvfølgelig ikke noe annet et å springer gatelangs her i Trøndelag og roper kalkunfitte, og tjukka til alle han møter. Og hvis han blir litt ekstra ivrig smører han på med litt ekstra ukvemsord. Hahaha, at det er mulig. Luten fortell meg hvordan det er mulig?? hehehe
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 30. oktober 2007 #40 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har hørt om han kalkunfitteløperen, ja, han er en skikkelig plage i enkelte nabolag. Skal visst komme en egen episode i ett eller annet sånt naken-greve-jager-neger-med-øks-program om ham, med fantombilde og det hele, og masse dybdeintervjuer med skravlehøner som ble støtt på fjæra.
Cat.68 Skrevet 30. oktober 2007 #41 Skrevet 30. oktober 2007 Det må jeg se, får man forklaringen på begrepet skravlehøner da??
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 30. oktober 2007 #42 Skrevet 30. oktober 2007 Det får man implisitt. Men siden ingen vet hvor Yppert hopper, spørs det om ikke privatetterforskeren og programlederen blir rent ned av klager mens den kriminelle mobberen løper lykkelig unna.
Ikkelektuell Skrevet 30. oktober 2007 #43 Skrevet 30. oktober 2007 *knegg* Det skal jeg se, spesielt hvis Tonje Steinsland er intervjuer.
Dronningen! Skrevet 30. oktober 2007 #44 Skrevet 30. oktober 2007 Tror dette er et program for meg ja..... Kanskje Pia Haraldsen hadde vært en fin programleder?
Ikkelektuell Skrevet 30. oktober 2007 #45 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, men det stopper vel der. Ved fin, altså.
Dronningen! Skrevet 30. oktober 2007 #46 Skrevet 30. oktober 2007 hihi, ja helt klart! Jeg har ennå ikke sett henne i et program, orker ikke....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #47 Skrevet 30. oktober 2007 jasså?? så det er liksom jeg som er den brautende og notoriske traveren som løper omkring her oppe i trøndelag med et lystbetont kalkunfittebrøl som ruver over hele midt-Norge:-)
Dronningen! Skrevet 30. oktober 2007 #48 Skrevet 30. oktober 2007 Ja det er nok deg! Håper ikke du kommer hit... Skrekk og gru! Ps: Du passer jo egentlig greit i gatebildet nå i disse Halloween-tider da.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #49 Skrevet 30. oktober 2007 Deg skal jeg personlig oppsøke!!!! Når du hører det slamrer på døren og en råflott viril hingst spør deg om "knask eller knull" tenker det blir noe annet enn knask:-)
Dronningen! Skrevet 30. oktober 2007 #50 Skrevet 30. oktober 2007 Da må du komme i kveld yppe Yppert, mannen er borte! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå