Gå til innhold

Trodde den dritten av en yppert var borte fra disse sidene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er f*** meg kvalm!Ikke minst er du barnslig.

Ler av patetiske lille du!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg håper han inntar drømmene dine som ekle mareritt....

Også kan jeg ikke noe annet enn å fortelle deg hvor pingle du er som skriver anonymt da, men det vet du sikkert godt selv......"for du er ikke barnslig" ha ha ha-.....makan

Skrevet

Er vel lov og være anonym. Men ærlig talt. Liker du de frekke spydige kommentarene? Synes det er forkastelig og skrive som han. Hva vet du om han treffer ett ømt punkt hos noen?

Skrevet

Kan jo si han har truffet mange ømme punkter hos meg...... "smaaaaaaaaaask Yppert"

Klart du kan være anonym, men å være en negativ anonym er da mer forkasterlig. Ingen ber deg om å lese det han skriver i tillegg er du på en krangleside så kanskje du burde holde deg til skravlesiden da

Skrevet

Ellers kan jo HI la være å gå inn på innleggene hans/hennes (?) også da.....

Forstår for øvrig ikke helt hvordan du kan bli såret av kommentarene til yppert. De er jo rimelig like over hele linja og overøst med ironi;-)

Skrevet

da trodde du feil. jeg skulle ønske meg av vi ble kvitt slike irriterende anonyme fra disse sidene. dryppert er festelig til tider og resten er jo bare å overse.

Skrevet

Pst....når noen blir såret betyr det at de helt sikkert er betatt av HAN=)

Skrevet

Jasså så den anonyme kalkun fitta har sluppet ut fra sitt ukentlige opphold igjen?? Såså lille fettsmurf.. jegg lover deg så klart at jeg blir her inne i LAAAAAAAAAAAAANG tid:-)

Skrevet

du er så jævla ufyselig anonym! Fatter faen meg ikke at du blir kasta ut her fra. Og du er ikke en mann, men en kvinne. Ingen her er vel så lettlurte å tror at dette er en mann? nei det er ei mamma som har små barn. Håper du oppfører deg bedre mot dem!

Skrevet

He he må bare sitere deg her hihi

"du er så jævla ufyselig anonym!"

Skrevet

Det er temmelig "spesielt" for å si det mildt, at denne personen som kaller seg Dr.Yppert er her inne overhodet. Om vedkommende er mann/dame spiller forsåvidt ingen rolle, h*n får tydeligvis de mistilpassede individene på kranglesiden til å bli våte i trusa uansett.

Men det jeg syns er spesielt er at vedkommende virker å ha et utrolig bgrenset ordforråd og interessefelt, det går stort sett i kalkunfitter, overvektige damer, ondskapsfulle svar og dårlig stemning. Hva er vitsen, egentlig? Burde ikke vedkommende heller holdt seg på diskusjon.no eller lignende på usenet? Hva er vitsen med å lage helvete på et forum for småbarnsmødre/fedre?

Skrevet

Kanskje fordi dette er krangleside og ikke en forbanna skravleside.

Jeg mister pusten hver gang noen kommer å skal uttale seg om hvem som får lov og ikke lov. Men mange er da flinke til slenge spydigheter selv, men vanskelig å se sine egne feil her i verden.....

Skrevet

Angelica, poenget er vel at vedkommende aldri er å se på noen andre sider her inne. Jeg har full forståelse for behov for drittslenging og krangling jeg, gud bedre, men å krangle ER faktisk ikke å kalle andre kalkunfitter og fettsmurfer.

Men vedkommende trykker tydeligvis på de rette knappene hos deg.

Skrevet

Jasså.. har du meldt deg som talsrør for anonyme tapere Carnivale? Kom deg heller inn på religionsdebatten eller sexdebatten.. tror du hører til på et av disse stedene:-) Nå er det ikke min skyld at du passer til min beskrivelse av de anonyme og at du tar deg så utrolig nær av dette:-)

Skrevet

Ja stemmer, det var sånn det var. Jeg passer inn på sex- og religionsdebatten OG passer til beskrivelse av de offsleg fæle anonyme. Gid.

Sukk. Lær deg å krangle skikkelig før du prøver deg på sånt middelmådig piss som det der da.

Skrevet

Nå er det vel ikke min skyld at du lider av komplekser grunnet dine problemer tjukka:-) Ta deg heller ett par snickers å ro ned blodsukkeret litt:-)

Skrevet

Så festlig, du er faktisk så snever at det eneste du har å komme med er skjellsord av typen "tjukka". Erta-berta-sukkererta? ;)

Skrevet

der tar du fei dryppert er også inne på ris og ros, og det var noe med noen maiskolber inne på sex debatten. du burde føle deg beæret over at h*n vil ha deg med inn dit.

Skrevet

Virker som du holder på å tilte litt vennen:-) glemt noen viktige piller i dag?

Skrevet

Så du har hengt deg opp i kalkunfitte.....? He he rart jeg forlenger livet mitt ved å le av slike som deg.

Når man først snakker om det så kanskje du burde ta med deg dette til skravlesiden hvor "dårlig mor" er daglid uttalelser der og må da si at det er nok mer drittsleng der, men utrolig hvordan et smilefjes kan gjøre for en der inne da=)

Skrevet

Jøss, stått opp med feil fot eller?

Sånne barnslige forsøk på hersketeknikk som "jeg ler av sånne som deg" er jo noe nytt og spenstig i krangleverden, eller hva? Og hvem har nevnt "dårlig mor" her? Himmel og hav. Jeg blir matt.

Skrevet

Wow, så stilig. BÅDE ris&ros og sexdebatten? Jaggumeg. Denne Yppert er nok en utrolig spennende og intelligent person, for sure!

Skrevet

om noen har stått opp med feil fot virker det på meg som det er deg C

Skrevet

He he he, klart jeg må le av de som tar seg nær av kalkunfitte, hva annet kan jeg gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...