Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #26 Skrevet 31. oktober 2007 jeg syntes besteforeldre bør får bestemme dette selv. det er jo ganske personlig. vi bestemmer jo selv hva vi skal kalles...
Petrine+Røver Skrevet 1. november 2007 #27 Skrevet 1. november 2007 Har ikke streifet meg at det er noe vi skal bestemme - det synes jeg besteforeldrene selv må bestemme. Dette gjelder jo deres forhold til barnebarna sine.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #28 Skrevet 1. november 2007 Hos oss bestemmer besteforeldrene selv hva de vil kalle seg. Foreløpig vil det si to stykk Bestemor og to stykk Bestefar. Ikke forvirrende foreløpig, barn finner alltid løsninger på sånt :-) Sannsynligvis blir det Bestemor "stedet der den ene bor" og Bestemor "stedet der den andre bor" etterhvert når barna blir større og snakker mer, eller kanskje de begynner å bruke navna. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor vi som foreldre skal bestemme dette? Må da få være opp til barna og besteforeldrene i grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå