Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 25 uker, og har lagt på meg 4 kilo.. Syns det er helt greit jeg=) Begynner tross alt bli litt bredere rundt pupper, mage og rumpe!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 28+6 og har lagt på meg ca 10 kg.. Helt greit egentlig. :)

Skrevet

Ehh.. Ooops... Var på 2.tri dette ja.. hehe... Data´n min er så teit, for når jeg åpner BIM så spretter den automatisk inn på 2.tri.... Hører jo til på 3.tri jeg da.... Sorry... :)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og lagt på meg 7kg til nå.

Skrevet

Jeg er i uke 15 og har lagt på meg 6 kg....Håper det stopper opp en stund nå :-) Var ikke akkurat tynn i utgangspunktet heller.

Skrevet

Er i uke 17, og har lagt på meg ca 3,5 kg..prøver å holde en fornuftig vektøkning, men det er da så mye snasent i butikken; julemarsipan, sjokolade, surt smågodt..jummy;)

Skrevet

Er i veke 17 og er totalt minus 2kg. Gjekk ned 4 og opp att 2. Heilt greitt. Sist la eg på meg 18kg og 6 av dei har fulgt meg sidan... Et lite og ofte, men til saman meir enn før. Og ein sjokolade i ny og ne når kvalmen blir for gale medan eg handlar. Merkeleg kor mange ekle lukter det er på butikken....

Skrevet

Tror jeg "vinner" her.... 24 fullgåtte i dag, og opp 12!!!! kilo. Men skal tydeligvis ha dem, siden kost og trening er omtrent som før...

Skrevet

er 13+5 i dag og har gått ned 4,5 kg.. Og var under 5 kg under normalvekten fra før, men håper det snur i riktig retning...

Skrevet

var 5 kg under*

Ble en "under" for mye der

Skrevet

Jeg er i uke 19 nå, har gått ned 7 kg, enda magen har begynt å syns såvidt. Er vel pga at jeg kaster opp mye ennå, (blir bare verre og verre). Men både legen og jordmor sier at barnet tar det det trenger uansett, at det bare er meg det går utover. Fler som syns det er rart at det stemmer? Hvis jeg ikke får i meg noe særlig av hverken vått eller tørt, hvordan får barnet det da?!

Skrevet

Jeg har gått opp rundt 6 kilo og ser fantastisk ut :P haha,nejda.. men har bare fått det på magen inntil vidre vaffal _:)

Skrevet

i uke 24 og lagt på meg 3 kg..

Skrevet

Er i uke 23+0 og har gått opp 14 kg innen forrige kontroll som var for ca en måned siden.... Kjempediger mage!

Skrevet

Var hos legen i går.. den viste 0,4kg mer enn da jeg begynte!! hi hi hi

det var noe annet enn svigermors vekt det:)

Skrevet

er i uke 34 og har lagt på meg ca 5 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har gått ned 6 kg. Har kasta opp siden uke 7. Men jeg har heldigvis litt å tære på fra før!

Skrevet

er i 27. uke og gått opp 6 kg.

Skrevet

er i uke 27 og har lagt på meg 10 kg.... spiser alt for mye gitt, men jeg klarer ikke la vær. sulten hele tia.

Skrevet

er i uke 15, har gått ned 6 kg... til 45 kg. vet det ikke er bra, men det skjer litt for mye i livet akkurat nå...(sambo funnet annen, truer med å gå fra meg +++)

Skrevet

E 13+3 og har gådd ned 3 kg. Men har litt lager så trur ongen har det bra. Vært kvalm.....

Skrevet

r 28 + 2 og har lagt på meg 11 kg.. føler meg ikke bra, men har sinnsykt god matlyst og kaker frister veldig!! :-( veier like mye nå som når jeg fikk første. men tar kiloene når ungen er ute, så stresser egentlig ikke så mye med d nå. jeg var helt normal før graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...