roannima Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er i uke 26 nå og enda IKKE lagt på meg noe som helst. To siste svangerskap'a la jeg på meg henholdsvis 12 og 18 kg. Syns det er RART jeg ikke har økt i vekt enda,magen er stor . . . . Men,årsaken er vel dårlig matstell. . . Matlyst'a er borte. . .
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 er i uke 28 og har lagt på meg 5-6 kg..
Athene75 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ups...er 22+0 jeg og har lagt på meg 7,2 kilo
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 JA har gått opp mye. 8 kg, uke 21. Jeg var tynn fra før da, ikke undervektig men i nedre enden av normalvektig. Føler egentlig at jeg ser bedre ut nå enn før.. men klart det er jo ikke spesielt bra å gå opp så mye så fort uansett. Får håpe det stagnerer litt nå.
Athene75 Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg var også tynn før jeg ble gravid....mot den undervektige delen
Soulsister Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Er i uke 26 og lagt på meg 4 kg. Jeg følger med på hvor mye jeg la på meg sist, og da ligger jeg likt som det. Da la jeg på meg 14 kg. Jeg har noen kilo for mye fra før, så jeg prøver å være litt fornuftig...selv om sjokolade er fantastisk godt!!!!!!!!!!!!!
Krolla og Theodor Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Er i uke 25 og har gått opp 7 kg... Var så fornøyd med meg selv forrige gang jeg var hos jordmor, hadde da bare gått opp 2,5 kg - fire uker etterpå så er jeg altså oppe i 7 kg. Søren ta..... Jeg har nok å gå på fra før av, for å si det sånn ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har lagt på meg fem kilo. Er 19+3.
anne* Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg var ganske slank i utgangspunktet, så her har det kommet 8kg - 24+2 nå. Føler meg i veldig god form faktisk - så tror kroppen regulerer dette selv. Snakket med mamma om hennes svangerskap, og hun hadde også gått opp mye i starten så satser på at det ligger i familien og at det ikke blir så mye til slutt:-)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Har lagt på meg 10 kg og er 25+0.....Var slank i utgangspunktet så kroppen trenger vel de ekstra kiloene. Håper vinteren ikke blir så kald så jeg kan gå på trille turer når babyen kommer
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er i uke 27 og har lagt på meg 9 kg...
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er i uke 26 og har lagt på meg 7 kg. Kan kun se det på magen, så er vel ganske fornøyd
3 har blitt 4 Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 25+5,lagt på meg 5.8 kg.Synes ikke d er så mye jeg..
roannima Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 30. oktober 2007 Syns ikk jeg heller:-) man skal nyte å gå gravid. . . .nyte det meste:-) syns jeg spiser å jeg men ikke økt i vekt enda. . . . Håpe den har økt til neste kontroll!! Matlyst'a har blitt litt bedre. . . Krysse fingr'a :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #17 Skrevet 30. oktober 2007 Er i uke 16 og har gått ned 2 kg foreløpig.Har/er vært mye kvalm.Så håper vekta snur snart jeg.Er ikke akkurat tykk i utgangspunktet
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 er i uke 26 og har lagt på meg minst 10 kg. Men så var jeg alt for tynn (6 kg under normalvekt) før jeg blei gravid... Og grunnen til det var at jeg forrige gang, for 3 årsiden da jeg fikk nr 2, bare la på meg 8 kg. To uker fødselen var jeg nede i idealvekt og etter å ha amma i 11 måneder var jeg altså undervektig... men det er ingen vits i å stresse med det. Så lenge ikke lege/jormor begynner å bli bekymra :-)
Brummeline3barnsmor Skrevet 30. oktober 2007 #19 Skrevet 30. oktober 2007 er i uke 13 å har gått ned 1,5 kg..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #20 Skrevet 30. oktober 2007 Er i uke 14, lagt på meg 4 kg, snufs. Har ikke lyst til å legge på meg like mye som sist gang, da la jeg på meg 24 kg........... Problemet mitt er at jeg er så sinnsyk trett hele tiden. Jobber 100% & har ei tulle på 2,5 år. Plagdes mye med tretthet forrige gang også, håper det gir seg nå for jeg har så lyst til å trene igjen.
Hvitkløver2020 Skrevet 31. oktober 2007 #21 Skrevet 31. oktober 2007 Er i uke 18 nå, har gått opp 2 koselige kg:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #23 Skrevet 31. oktober 2007 i forige svangerskap la jeg på meg 28 kg... har fortsatt 13 kg igjen fra forige svangerskap som bare er 6 mnd unna. har lagt på meg et kg til nå og er i uke 13...håper det ikke blir nye 28 kg
kivs Skrevet 2. november 2007 #24 Skrevet 2. november 2007 Er i uke 6 straks 17 og har gått opp 200gram
kattepus Skrevet 2. november 2007 #25 Skrevet 2. november 2007 Er snart i uke 14 og har lagt på meg 2 kg....trodde jeg skulle rase opp i vekt, men har ikke gjort det enda, heldigvis. Trener 3 ganger i uken, så det hjelper vel kanskje på...og prøver å spise sundt, men det blir jo litt ekstra også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå