Galskapens overhode Skrevet 30. oktober 2007 #26 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer med det lille mirakelet.. Ønsker dere masse lykke til i tiden som kommer
Lillemy-77 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 30. oktober 2007 Åh, tusen tusen takk for alle fine svar og lykkeønskninger...dere er så utrolig søte!! Jeg blir helt overveldet her jeg sitter over så mange svar... jeg merket ingenting før søndag morgen nei, det var nok riene som startet da, uten at jeg var klar over at det virkelig var rier....hehe...har jo ikke gjort dette før... Men var i kjempefin form på forhånd, ingen plager overhodet tidligere i svangerskapet. Lille dokka vår heter Anniken:o) Vi hadde snakket om det på forhånd, som et av flere navn, men bestemte oss ganske fort da hun kom. Idag er hun 16 dager gammel, og har endelig begynt å gå opp i vekt. Hele 1240 gram idag!! hehe...ikke stort, men en god begynnelse. Jeg ser virkelig frem til den dagen jeg kan løfte henne uten masse ledninger og utstyr på... Igjen, tusen takk for at dere er så gode. Lykke til alle dere som fremdeles har nurkene deres inni magen ) Stor klem:o)
72moddelen og tulla Skrevet 31. oktober 2007 #28 Skrevet 31. oktober 2007 Å kjære meg, sitter her med tårer i øynene jeg da. Gratulere så mye med jenta, også må jeg få lov til å ønske dere lykke til videre.
lotta72 har fått Anders Skrevet 31. oktober 2007 #29 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer. Høres ut som hun er en sterk lita jente, og at det går rette veien. Håper at vekten og evnenen til å ta til seg næring kommer fort. Tenk dere for en julekveld det blir, med prinsessa på hedersplass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå