Lillemy-77 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hele 3 måneder for tidlig kom vår lille jente til verden...det har enda ikke helt gått opp for meg tror jeg....herregud så rart..hadde egentlig termin 8 januar. Kom akkurat ikke over på 3 trimester, var 27+ 6 dager. Søndag morgen for 2 uker siden begynte med smerter i rygg/hofter...ble verre utover dagen, ble så ille at vi tilslutt dro til sykehuset på kvelden, og etter ca 40 minutter var hun født...ei bittelita jente på 1160 gram. Helt uvirkelig. Var ikke forberedt i det hele tatt på dette!! Så nå ligger hun i kuvøse, og jeg bor på sykehuset, og blir boende her til hun nærmer seg termin. Snakk om at verden plutselig er snudd helt på hodet!!! Så nå er det bare å håpe at alt går rette veien, og at hun vokser seg stor og sterk. Stakkar lille vennen... Så, alle dere som er gravide her, obs obs dersom vondt i rygg/hofter...hehe...så er dere litt mer forberedt enn jeg var!! Stor klem og lykke til videre til alle dere )
*idyll* Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Oj! Gratulerer med lillegullet! En får takke teknologien for at det oftest går bra med prematurbarn. Lykke til! Sender mange varme tanker. Er det bra med den lille?
Babyimars Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer så masse!!! Håper det går bra med deg og din lille datter. Dere får ha masse lykke til videre Dette går nok kjempe bra
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer sååå mye!!! Gurimalla, for en opplevelse det må ha vært/må være! Sikkert helt uvirkelig akkurat nå? Ble helt rørt når jeg leste innlegget ditt, ønsker dere lykke til videre:-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 oj oj oj! Gratulerer så masse og lykke til videre!! Må få legge til at sambo sin kusine fødte da hun var ca like langt på vei, og gutten hennes var under 1 kg. Han er en frisk og rask 7 åring i dag:)
Lillemy-77 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for det ) Ja, det er helt utrolig hvor mye apparater og utstyr som er tilkoblet hennes bittelille skjøre kropp... De første 14 dagene har vært hektiske med mye opp og ned.., men nå har det blitt mer stabilt, og jeg har senket skuldrene litt. Men tar en dag av gangen, håper hun kan begynne å gå litt opp i vekt nå, og bli sterkere. God klem )
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer så masse! Var ikke så verst størrelse på henne til å være 27+6 da Lykke til framover, det går sikkert veldig fint! Klem
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer med den lille jenta=) Vet hvordan det føles,fikk selv en jente i uke 30 sist hun var 1280 gram og 36 cm,var ikke akkurat forberedt på det nei,tok sin tid før det sank helt inn,men det gikk kjempe bra!! Nå er hun 3 år og værdens nydeligste lille jente! Lykke til videre!=)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Jøss Ble et kort svangerskap på deg Gratulerer så mye med den bittelille jenta:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer så mye med den lille jenta. Det går helt sikkert bra. Er selv tante til ei jente på litt over et år, hun var 1140gr da hun ble født, og alt har gått helt supert!! Ta tiden til hjelp. Masse lykke til fra meg!
sunshine2 Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer så mye med den lille jenta! (",) Det går helt sikkert bra! Jeg er selv født 3 måneder for tidlig. Er i dag 28 år og alt har gått bra! Dere har nok en hektisk perioder foran dere, men det går nok bra! Lykke til og kos dere med den lille jenta! (",)
angelny16 Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer så mye med lille prinsessa og lykke til videre på ferden!!
Måånestråle Skrevet 30. oktober 2007 #13 Skrevet 30. oktober 2007 Oj, det kom nok litt overraskende på, ja! Gratulerer så mye med den bittelitte jenta, og lykke lykke til fremover!
vipsen*en av hver* Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulere med den lille.. Håper alt går bra med dere. Hadde vist hastverk ho da med å komme ut til dere..
-Loppa- Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer med den lille jenta og lykke til videre!
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 Åhh, hårene bare reiser seg og tårene presser på, gratulerer så mye med jenta deres! Tenk at hun skulle være så utålmodig med å møte dere Håper alt går bra for dere! Tenker det var litt av et sjokk, tanken har vell ikke falt meg inn at jeg plutselig skulle bli mamma i kveld f.eks Gratulerer så masse!!!
Lille Trille* Skrevet 30. oktober 2007 #17 Skrevet 30. oktober 2007 Vil bare si GRATULERER! Håper dere nyter tiden framover, og at alt går bra med dere!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Grtaulere så masse, og lykke til! Har hørt dette kan være tøffe greier, men håper dere kommer dere fint gjennom dette.
Happy H Skrevet 30. oktober 2007 #19 Skrevet 30. oktober 2007 oy oy,no fikk eg frysninger!!!!! eg e nemlig 27+6imåro!!! GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE PRINSESSEN=) Dette går nok kjempe fint!!!! Kose deg m ho så godt du kan. Håpe dagene på sykehuset ikkje blir så altfor lange for deg. stor klem
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 30. oktober 2007 #20 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Gratulerer så mye med din lille prinsesse! Hun kom tidlig, men er nok veldig sterk. Jenter er tøffere enn gutta, og klarer seg best som premature sies det visst... Så dette går nok bra skal du se, og lykke til videre til mor og barn:-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #21 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer! Og håper virkelig alt går bra med dere. Dette var jo virkelig en vekker, jeg har knapt tenkt tanken på at noe skjer før i februar (termin 25.). Hadde du noen andre symptomer, eller kom riene som "lyn fra klar himmel"?
lilletupp & spira Skrevet 30. oktober 2007 #22 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulere så mye : ) Håper alt går bra med jenta di, vi er heldige i Norge som har så gode prematuravdelinger. Masse lykke til videre på ferden, dette går nok bra skal du se : )
Labambie Skrevet 30. oktober 2007 #23 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer med lykkelita! :) Klart dette går bra.. Oppdatere oss sånn når du får tid da..
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 30. oktober 2007 #24 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer så masse med den lille prinsessen!! Håper alt går bra fremover med dere alle. Masse lykkeønskninger fra oss som ligger litt lenger bak en deg ;o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. oktober 2007 #25 Skrevet 30. oktober 2007 Ojojojoj.... Først: Gratulerer så mye med den lille piken som hadde det travelt med å komme ut...=o) Godt alt går bra nå, og det gjør det sikkert videre også=o) Du får oppdatere oss, når du får tid... Har jenten din fått noe navn ennå? Litt nysgjerrig også da=o) Masse gooode klemmer til dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå