Gå til innhold

*dreamer* - 11pp, 1SA

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytter opp jeg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort i dag da?:o) Ferdig med TR snart??

Hehe...

Sitter her å venter på TR jeg, følelse at den kommer.. Snufs..

Skrevet

Hei:)

I dag skulle jeg egentlig på forelesning, men var altså sååå trøtt at jeg kom meg ikke opp av sengen, hehe. Så nå skal jeg lese masse før jeg skal legge meg igjen, for jeg skal jobbe i natt.

Her er EL rett rundt hjørnet, har vel EL i dag eller i morgen. Passer skikkelig dårlig siden jeg skal sove i kveld og sambo alltid er sååå sliten på onsdager fordi han har så lange dager på jobb. Men tenkte å overraske han i kveld med og legge roseblader i senga og ha masse levende lys på soverommet, håper han ikke kan motstå det;) Vil ha spire nåå!

Så spennende å skummelt at du nærmer deg ikm! Hvordan er det med symptomene nå da? Håper at du tar feil og at TR ikke kommer! Alle som skriver med meg blir gravide, så du er nok gravid nå, hehe.

Skrevet

Hehe, fy deg... Du må lære deg å stå opp vettu;o) Hihi!!

Åååå så spennende at du har EL nå.. Jippi.. Klaffer nok for

dere denne gangen skal du se:o) Samboern din blir sikkert glad

og klarer nok ikke å motstå rosebladene dine... Hehe..

Nei det går i konstant kvalme, blir fort trøtt og ømme bryst. (mn dt pleier jeg å få før TR å.)

Hehe, så alle som skriver med deg blir det ja.. Hmm, noe rart med deg da.. Hehe

Skrevet

Hehe, må være noe rart med meg ja;P Har enda ikke skrevet med én som ikke har blitt gravid i løpet av 3 mnd. Så om du ikke er gravid nå, blir du det nok snart skal du se;)

Ååå du har jo skikkelig lovende symptomer, men siden du pleier å ha det sånn før tanta kommer og er det jo vanskelig å si om det er spire eller ikke. Men håååper at det er en spire som lager de symptomene, da hadde jeg blitt SÅ glad på dine vegne:)

Hihi, håper han ikke klarer å motstå planen min nei:P

Ja fy meg som ikke klarte å stå opp, hehe. Har vært så flink de siste månedene, men i dag måtte jeg bare gi etter for søvnen. Jeg haaater å stå opp skjønner du;)

Skrevet

Hehe.. Du er ikke alene om å haaaaate å stå opp.. Hihi.. Er ei her å;o) Søvnen tok over hånd i dag ja.. Hihi..

Ja får krysse fingrene for at DU har gjort meg gravid nå da.. Hihi.. Er ikke bare bare det med de symptomene... Koselig at du hadde blitt så glad på mine vegne..

Krysser alt jeg eier å har for at det skal klaffe med oss og dere:o) Hadde vært koselig å gå over på 1. trim. sammen:o)

Skrevet

v")

."v("v")

....."v("v")

........."v("v")

............."v"

¤´¨)Hei min venn:)

¸.·´¸.·´¨) ¸.·¤¨)

(¸.·´ (¸.·´ .·´(´¸.·¤´¯`¤·

Har noen gitt deg en klem i dag,

og sagt at du er et flott menneske?

-Ikke???- Iså fall gjør jeg det...

Ønsker deg en fin fin dag;-) ;-)

Skrevet

Hihi, så bra det er fler av oss. Er ikke bare bare å stå opp;P

Ja får krysse fingrene for at jeg ha gjort det, hehe:P Synes virkelig at det er din tur til å bli gravid nå!

Krysser fingrene for oss begge jeg og. Hadde vært kjempekoselig å gå over på 1.trim sammen:) Så nå må du bare komme deg over om noen dager, så kommer jeg etter om ca 2 uker;P

Ååå den klemmen var fin, tusen takk!:D Sender tilbake til deg:

v")

."v("v")

....."v("v")

........."v("v&q uot;)

............."v"

¤´¨)Hei min venn:)

¸.·´¸.·´¨) ¸.·¤¨)

(¸.·´ (¸.·´ .·´(´¸.·¤´¯`¤·

Har noen gitt deg en klem i dag,

og sagt at du er et flott menneske?

-Ikke???- Iså fall gjør jeg det...

Ønsker deg en fin fin dag;-) ;-)

Skrevet

Tihi.. Koselig med en klem i retur:o)

Nå må Silje spørre og grave litt.. Hehe..

Hvor i landet bor du? Hihi.. Må jo vite litt.. Kansje noen mulighet til å treffes engang;o)

Ja kryss fingrene for oss du;o) Kjekt det.. Denne gangen skal vi klare det vettu.. Begge to...

Skrevet

Jaaa det skal vi!;)

Hihi, jeg bor i Oslo, hadde vært koselig å treffes en gang!;o) Da må Silje spørre og grave litt tilbake, hvor bor du? Hihi, morsomt at vi heter det samme:P

Skrevet

Hehe, det visste jeg ikke at vi het det samme:o) Morro... Hihi..

Jeg er opprinnelig fra Drammen, men bor nå i Telemark.. Men vi har planer om å flytte til Drammen neste år engang.. Juhu.. Gleder meg, savner Drammen jeg.. Hihi!!

Kan skrive litt fakta om meg her:

Silje er navnet, det vet du jo.. Hehe

Samboern min heter Morten er 23 år.. Vært sammen i 3år og 7 mnd, forlova i 3:o)

Kjent hverandre siden vi var drittunger.. Hehe.. Han gikk i klassen til søstra mi på barneskolen og mamma passa han.. Møttes etter 8 år:o) Og pang sa det.. Hehe..

Har 2 katter.. En gutt på 3 og en jente på 5 mnd:o)

Leier leilighet..

Er arbeidsledig, men skulle vel ha vært på skolebenken*kremt*

Samboer jobber som tømrer.:o)

Skrevet

Drammen er ikke så alt for langt unna da;) Kanskje vi er så heldige at vi kan gå på trilletur sammen om ett års tid:)

Så koselig at dere kjenner hverandre fra dere var barn! Heldiggrisen som er forlova, og gratulerer! Hvordan var frieriet?

Her er litt fakta om meg;)

Silje er navnet, hehe.

Samboern min heter marius og er 24.

Vi har vært sammen i 4 år og 6 mnd, og jeg håper på et frieri snart;P

Da vi møttes for andre gang på en fest da jeg var 16, sa det pang for han;P Han maste høl i huet på meg med masse søte meldinger, og ville møtes og bli kjærester osv. Det sa ikke akkurat pang fra min side, hehe, men etter noen mnd ble jeg og forelska i han og han fikk endelig bli kjæreste med meg;P

Vi har 2 kaniner som sambo fikk av meg da vi hadde vært sammen i 4 år. Han ønsket seg veldig kaniner skjønner du.

Sambo eier leiligheten vi bor i.

Jeg studerer spesialpedagogikk og jobber som personlig assistent ved siden av.

Sambo jobber som vikar på skole, og fast på SFO. Han har lyst til å bli lærer, må bare komme inn først;)

Skrevet

Nei Drammen er ikke så altfor langt unna det:o) Er jo der innimellom ellers så kunne jo kansje møttes engang..

Takk for det.. Han gikk da ned på kne det sjarmtrollet mitt da.. Hehe. Ble skikkelig glad:o) Hadde jo ikke vært sammen i ett år engang.. Hihi..

Så du falt ikke for han med engang nei... Fy deg.. Hihi... Er så typisk disse mannfolka å mase høl i hue på oss hvis det er noe de liker.. Hehe...

Heldig dere er da, som eier leilighet.. Må være deilig.. Vi må bare komme oss på beina med noen regninger så skal vi kjøpe enebolog.. Men det blir i Drammen da.. Vil ikke bo her, for trives ikke no.. Altfor liten by, for mye rykter.. Og jeg har bodd her snart i 4 år, og har ingen bestevenn her, for man kan ikke stole på NOEN her.. Synd egentlig..

Har lyst til å jobbe på SFO elr barnehage jeg da.. Skal søke jobb som det i Drammen:o) Mamma jobber der så da skulle hu hjelpe meg.. Hehe..

Har du msn?:o)

Skrevet

Hadde vært veldig koselig å møtes en gang:)

Ååå så nydelig gutten din er da!!:) Sambo er så vanvittig treeeig, tok lang tid før jeg fikk han med på å prøve og.. Får vel bare vente tålmodig på han jeg da;P Har dere noen planer om når dere skal gifte dere da?

Veldig deilig å eie leilighet, en bekymring mindre. Vi har jo to soverom her, så det passer veldig fint å få en liten nå;) Oj, skal dere kjøpe enebolig! Det var imponerende! Uff, så dumt at det er sånn der du bor nå. Det hørtes ikke noe koselig ut. Færlt at man ikke kan ha en bestevenn en gang fordi man ikke kan stole på noen. Lurer på hvorfor det er sånn på små steder, det burde jo vært omvendt. Blir sikkert veldig bra når dere får flyttet til Drammen da:)

Så bra at moren din kan hjelpe deg med å få jobb på SFO eller i barnehage:) Håper du får jobb med en gang dere flytter dit da:)

Jeg har msn: [email protected] :)

Nå fikk jeg positiv EL-test, så nå må jeg ut å handle roser og telys, hihi. Han får ikke slippe unna i kveld altså! Kommer straks tilbake;)

Skrevet

Hehe, ja han er så god så:o) Tihi..

Han frir sikkert så fort han er klar for det.. Jeg trudde aldri at Morten skulle fri så tidlig.. Så det skjer nok snart skal du se..

Veldig lyst til å kjøpe enebolig, da har vi liksom alt med engang:o) Hehe.. Ja man skulle trudd det skulle vært omvendt.. Men Kragerø er og forblir en rykteby, hvor alle skal ødelegge for noen.. Dårlig det altså..

Så bra du fikk positiv EL test nå.. Hihi! Nei han får ikke slippe unna..

Legger deg til på msn jeg. Så ser jeg deg vel når du kommer hjem:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...