*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan har du det om dagen da?? Sitter her å venter på at TR skal komme 3 November jeg.. Noe jeg håper den ikke skal da, men har en følelse av at den kommer altså.. Men får krysse fingrene:p hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei:) Jeg har det bra:) Hva med deg? Venter på EL jeg, den kommer vel i løpet av uka. Bestilte EL-tester for 6 dager siden, men de har enda ikke kommet, argh! Håper vi klarer å treffe fordet. Så spennende at du nærmer deg IKM! Krysser alt jeg har for at du har en spire i magen! Har du noen symptomer da? Nå er det din tur!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Joda her tusler å går det:o) Symptomer ja.. Kvalm har jeg vært nå i over 1 uke, vondt i hue, fort svimmel, vondt i magen og ømme pupper.. Meeeeen kan være masse innbillninger å.. Hehe.. Men får bare håpe:o) Skal krysse fingrene for deg jeg.. Kjedelig at testene dine ikke har kommet enda da...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Åååå så spennende!!! Høres virkelig ut som at du har en liten spire i magen din:) Krysser fingrene for deg og! Når skal du teste da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vil ikke teste før etter 3 November.. For er sååå kjedelig å bli skuffa... Så om TR ikke kommer den 3 november tester jeg 6 november;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ååå så spennende! Masse lykke til, håper tanta holder seg laaaangt vekk! Hold meg oppdatert da;) Fortsetter å krysse fingrene for deg:D
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe ja dt håper jeg å) Så klart jeg skal holde deg oppdatert:o) Hva har du gjort idag da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Så bra!) Håper du går over til 1. tri den 6. og at jeg kommer etter en uke etter deg. Hadde vært koselig å følge hverandre:) I dag har jeg vært på skolen, hadde foredrag, uff liker ikke sånt. I kveld skal jeg bare slappe av. Hva har du gjort i dag da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, ja det hadde vært morro om vi begge kom over der neste mnd:o) Nei idag har jeg rydda og rydda:P Hehe.. Ikke stort mer enn det.. Venter på at sambo skal komme hjem fra jobb nå da.. Blir så lange dager når han jobber overtid..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Så flink du er som har rydda så mye! Da blir nok sambo fornøyd når han kommer hjem;) Kjedelig at han kommer hjem så sent, skjønner godt at det blir lange dager da. Håper han kommer hjem snart da:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2007 Flink og flink.. Må jo gjøres:o) Hehe.. Han skal være hjemme i åtte tiden.. Ja blir laaange dager, så hadde vært kos å fått en liten en som kan holde meg med selskap.. Hihi..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Jaaa, det hadde vært kos! Jeg dagdrømmer ofte om hvor koselig det hadde vært å ha en liten;) Håper vi har hver vår baby i armene innen et år:) Det hadde vært fantastisk det!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. oktober 2007 Ja da er vi to:o) Hehe! Må innrømme at jeg har sett på vogner å alt jeg.. Hihi.. Veit hva jeg skal ha og ikke ha.. Tihi.. Ja tenk å koselig dt hadde vært å kunne hatt en baby i armene våre innen ett år:o) *drømme drømme*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Hihi, jeg og;) Liker og titte på vogner på nett, og drømme om at jeg en gang skal trille rundt på babyen min. Ååå gleder meg!! Hvordan vogn vil du ha? Tror jeg vil ha Simo, eller kanskje emmaljunga;) Nå gleder jeg meg såå mye til å bli mamma, har ikke godt av å drømme så mye:P
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe.. Vil ha simo trur jeg.. Men er sååå mange å velge mellom.. Hehe!! Gleder meg jeg å.. Vi har ikke godt av å drømme så mye nei;o) Hihi!! Må innrømme at jeg har 3 plagg med baby klær å jeg da:P Hysj da..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg veet;) Vanskelig å velge, hehe. Åå så koselig at du har kjøpt 3 plagg! Har skikkelig lyst til å kjøpe jeg og, men er et eller annet som holder meg igjen:P Sikkert at sambo kommer til å bli litt oppgitt hvis han ser det, hehe.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe:o) Sambo begynte bare å le han da.. Hihi
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Hihi, så søt da;) Kanskje jeg skal kjøpe et plagg en dag og se hvordan sambo reagerer, hehe:P
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 29. oktober 2007 Ja gjør det:o) Jeg har funnet ut hvordan jeg skal fortelle mine foreldre at jeg er gravid. *når den tid kommer da* hehe.. Skal kjøpe smokk på nette, hvor du kan skrive navn på vettu... Så skal jeg kjøpe en det står bestemor på og en det står bestefar på) Hihi!! Til sambo skal jeg kjøpe en body eller noe med verdens beste pappa;o) Hehe! Litt morro å kunne fortelle det på en annen måte..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #20 Skrevet 29. oktober 2007 Ååå det var en koselig måte å fortelle det på!! Jeg har også lyst til å si det på en spesiell måte. Da jeg testet positivt så fikk jeg jo så sjokk at jeg bare gikk inn på soverommet med testen på soverommet. Sambo trodde det var første april da jeg vekte han og sa at jeg var gravid, hihi. Neste gang vil jeg holde hemmeligheten for meg selv noen dager, så tenkte jeg og kjøpe en body og kanskje smokk og pakke inn, sammen med en positiv test. Hvordan jeg skal fortelle det til foreldrene mine er litt vanskeligere;) Sambo vil at vi skal gi dem "strikkebok for besteforeldre", for det var det besteforeldrene hans fikk når moren hans var gravid med han. Men jeg likte din idé bedre, hihi. Kanskje mine foreldre får smokker, mens hans får strikkebok:P
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe.. Ja er morro å kunne si det på en annen måte:o) Skal også legge med testen i pakka til sambo.. Hihi!! Ja ta og gi smokk til dine foreldre og strikkebok til hans:p Hehe!1 Morro å se hvordan de reagerer da:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. oktober 2007 #22 Skrevet 30. oktober 2007 Ja det blir gøy! Men så var det bare det lille problemet med å klare og bli gravid først:P *sukk* At det skal være så vanskelig for noen. Skulle ønske det var en garanti på at alle ble gravide innen et år. Skal du i dag da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 30. oktober 2007 Ja.. Snakker med ei på msn nå. Venninna hennes har klart å bli gravid med en hu rota med. Så nå er hu 3 - 4 uker på vei og skal ta abort.. Ble så sint jeg.. Tenk på de som ikke kan bli gravid, som strever no helt sykt som deg og meg... Arg.. Idag, hmm... Aner ikke.. Hehe.. Du da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. oktober 2007 #24 Skrevet 30. oktober 2007 Arrrrrrrrrrrgh!!!!!! Sånt er så SINNSYKT urettferdig:( At det går an!? *sukk* Prøvere, og spesielt slitere, skulle hatt førsterett på å bli gravide, hehe. Jeg har vært på forelesning, og nå tenkte jeg å lese litt. Og om et par timer skal jeg dra og trene. Og så blir det grays anatomy i kveld, hehe *hekta*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 30. oktober 2007 Ja vi skulle hatt første retten:o) HElt enig.. Lese ja.. Hehe.. Venter på at Home And Away skal begynne jeg.. Hekta ser du:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå