Gå til innhold

Noen som har begynt å få noen "plager"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Foreløpig merker jeg ikke stort. Jeg begynner på uke 5 i morgen. Har hatt endel mensmurring og magekramper, men det er visst vanlig. Ellers merker jeg det på huden, for den har litt veldig tørr, og jeg har aldri hattt noe særlig med kviser, men nå popper de ut. (ugh) Håper jeg slipper unna den værste kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg ganske trøtt og blir fort sliten, og brystene er veldig, veldig ømme. Jeg er veldig glad for at jeg har en stødig BH!

Jeg kjenner at det stikker og prikker i magene og hoftene, og igår begynnte jeg å få vondt nedover utsiden av lårene, men leste at det er fordi bekkenet utvider seg.

Også føler jeg meg veldig øm i underlivet.

 

Jeg er i uke 6 nå, og regner med at det kommer flere "plager" etterhvert. Jeg er ikke spesiellt kvalm, og krysser fingrene for at jeg slipper unna det verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merktet annet enn at puppene er sinnsykt ømme og at jeg er litt trøtt, eller rettere sagt sliten. Merker det mer på at jeg tenker utrolig mye på dette som skjer, og at det er vanskelig å konsentrere seg på jobb... Har begynt å glede meg, men også bekymringene om praktiske ting begynner å melde seg... Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...