Gå til innhold

Noen som har begynt å få noen "plager"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Bare lurer på om det er noen som merker det på kroppen til nå jeg?

Leser at mange har ømme bryster allerede nå...

Har selv kommet til uke 5 og kjenner ingenting i brystene..

Men har "menssmerter" til tider.. Blir nesten bekymret for at spiren ikke klarer dette.. *Krysser fingrene for at det går bra*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang hadde jeg ingen plager, ikke før magen kom i veien!

Så det behøver ikke være negativt og ikke være plaga liksom, hehe =)

 

Denne gangen kjenner jeg det strekker skikkelig i magen + at jeg brekker meg hele tiden =P

Men kjenner meg bare heldig som slipper unna spyinga *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det symptomer i bøtter og spann allerede. Veldig overasket over det jeg da, for forrige gang merka jeg overhode ikke noe til noe som helst.... Så det kan vist varriere fra svangerskap til svangerskap ja. Så ikke bekymre deg av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig trøtt for tiden, og sliter med kvalme/lite matlyst, men det kan skyldes antibiotikaen etter uvi.

 

Ellers er puppene litt ømme innimellom, men ellers er formen fiiiin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Merker ikke så mye ennå, syntes puppene var mer ømme og hovne ved forrige svangerskap. Er i veldig god form synes jeg selv, men det kan jo skyldes at jeg er hoppende glad da testen ble positiv i går :-) :-)

 

Tidenes beste bursdagsgave å gi samboeren...Han ble glad ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinnsykt ømme pupper, så for meg som pleier å sove på magen eller siden er det litt vanskelig å få sove om dagen. Er også mye trøtt. Og begynt å bli litt småkvalm. Men denne kvalmen kommer og går litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sinnsykt ømme pupper, gjør vondt å snu seg i senga om natta også. Ellers er jeg veldig trøtt og sliten.... Merker mer nå enn ved forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt ømme bryster og er sinnsykt trøtt.. d va eg sist og de første 3 mnd..litt småkvalmen men ikke noe særlig å bry seg om.. ellers litt "menssmerter"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vonde oppsvulmede pupper og murringer og stikninger i magen, men ellers ingenting enda. Men det kommer nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ahr vært kjempekvalm nå et par dager, bryter meg for det minste, orker ikke tanken på å spise. Vonde brystvorter, strekkinger i lysken og mensmurringer i ryggen. Og så er jge kjempetrøtt hele tiden, og sover kjempemye!

 

Første svangerskapet mitt hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme, og var dårlig i ett sett i 5 mnd, helt til akupunkturen hjalp meg. Forrige svangerskap var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Så kanskje jeg får en mellomting denne gangen, håper ikke det blir sånn som første gang i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har det akkurat som deg, 4 + 5, mensmurring og jeg har til tider vondt i magen. Blir bekymret, men får håpe det skal være sånn...I tillegg er jeg veldig opp og ned i humøret, ler og gråter hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen utrolige mareritt om nettene!!!! I tillegg har jeg ømme pupper, et par kviser, og av og til vondt i underlivet. Har sluppet unna kvalmen så langt, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet til uke 7, ifølge barnimagen, har hatt ømme pupper i snart 3 uker, oppdaget like etter at jeg ble dårlig av å drikke kaffe = kvalm og uvell. Mistet lysten på sjokolade og andre søt saker, men har sinsykt lyst på super salt snoop. Matlysten er ikke på topp, sliter med kvalme og brekninger, kastet opp kun to ganger så langt. Har fått mage, klarer ikke bukser som strammer og har ikke råd til å kjøpe nye hver uke, så jeg har faktisk kjøpt meg mammabukse allerede...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, merker litt på kroppen.

Er i uke sju nå, ømme bryster, menssmerter, mye trett å sliten tilogmed humøret har bynt å leve sitt eget liv...

Slipper heldigvis morrakvalmen da, men blir ofte småuggen mot kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg har vært litt småkvalm, og har ikke veldig lyst på mat Har også en del stikkinger i magen. Er veldig trøtt egentlig. fikk vite at jeg er gravid på mandag, så har vanskeligheter med å konsentrere meg. Har eksamen på førstkommende mandag, og er for trøtt og gla til å klare og lese så mye:)

Bortsett fra det er jeg i god form, og håper det holder seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har kjent litt ømme bryster, men kommer og går. Ser at brystvortene har blitt litt større, hehe. I tillegg så har jeg mensmurringer og litt øm i korsrygg fra tid til annen... LITE plager så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kjenner er mensmurringer, og en 5-minutters intens kvalme med en gang jeg slår opp øya om morningen. Men ellers er det ingen plager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet jeg skulle slippe unna denne gangen, men neida... Ble kvalm på samme tidspunkt som med datteren min, midt i den 7.uken! Er 6+5 i dag og ble sykmeldt i går, er kvalm HELE døgnet, brekker meg og kaster opp for ingenting.... Håper det går over snart! Ellers har jeg hatt litt stikninger nederst i magen, det er alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrolig ømme bryster!! Merka det ca en uke etter eggløsning, har og tidvis veldig sterke mensmurringer.. siden det er ubehagelig å sove på magen, som jeg pleier, sover jeg dårlig og har vært litt småkvalm og vondt i hodet på grunn av dette. Hodepine ha jeg og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er gravid for første gang. Tror at er jeg i uke 6 nå. Har litt ømme bryster, små kvalm av og til og er skikkelig trøtt hele tiden... Har litt små kramper i magen av og til, vet ikke hvorfor. Er dette mensmurringer som mange av dere snakker om???? Alt dette er så nytt, og samtidlig så uvirkelig.... Har kjempet i snart 2 år... Ha en glad dag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begynt på min uke 7 nå, og jeg har kastet opp hver dag, hele døgnet, en uke i strekk nå. Har litt ømme bryster, men det er begynt å gi seg. Nesten ingen matlyst, har vel kanskje sammenheng med kvalmen.. mye menssmerter, og litt hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og stuptrøtt da.. men klager ikke, for hadde en sa i sommer og da hadde jeg lite symptomer, så jeg gleder meg over hvert symptom jeg har jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i sjette uke nå,men har vært småkvalm i snart en uke..av og på gjennom hele dagen..litt ømme bryster og er litt mer trøtt enn d jeg vanligvis bruker å være,å springer litt mere på do nå enn tidligere..

har en sønn på 7 år så d er noen år siden sist,men hadde samme symtomer da,men var ikke kvalm når jeg gikk med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...