Gå til innhold

LEI av ammepress!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer ikke. Har ikke ammet noen av mine barn. Fikk det ikke til med noen av dem. Hvorfor bare gjøre alle måltid til stress og et hav av tårer. Nei jeg pakket inn puppen og fant frem flaskene. Stå på jenter!"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd begge deler, mye enklere å amme om natten enn å stå opp å lage flaske til en illsint å sulten baby. Når babyen får pupp, har man melken klar med det samme og babyen roer seg fortere.

Nei, jeg skjønner ikke hvorfor man skal være stolt over å ikke amme, men jeg skjønner godt at amming ikke bare er enkelt alltid heller. Jeg har strevd min del for å få til ammingen...

Skrevet

kjempeflott at du får til å amme selv om du hadde slike plager..

desverre har det aldri vært nok med bare ene puppen til lucas så her ble det flaske og jeg føler ikke det som noe nederlag:)

Skrevet

HErregud, dette skulle være en tråd hvor vi som ikke ammet kunne komme inn og si at vi er stolte av å ha tatt den riktige avgjørelsen som VI syntes var best!!

 

Enda klarer folk å ødelegge denne tråden også ved å komme med at de ikke skjønner, det er jo ikke ammepress og blablabla!!! Og du over her som ikke skjønner at vi er stolte av å ikke amme, tusen takk, du beviste poenget mitt om det med at det er ammepress, og at de som er ammefanatikere gir oss ikke-ammere dårlig samvittighet hele tiden!!!

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...