ankisteen Skrevet 29. oktober 2007 #26 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ammer ikke. Har ikke ammet noen av mine barn. Fikk det ikke til med noen av dem. Hvorfor bare gjøre alle måltid til stress og et hav av tårer. Nei jeg pakket inn puppen og fant frem flaskene. Stå på jenter!"!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #27 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har prøvd begge deler, mye enklere å amme om natten enn å stå opp å lage flaske til en illsint å sulten baby. Når babyen får pupp, har man melken klar med det samme og babyen roer seg fortere. Nei, jeg skjønner ikke hvorfor man skal være stolt over å ikke amme, men jeg skjønner godt at amming ikke bare er enkelt alltid heller. Jeg har strevd min del for å få til ammingen...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #28 Skrevet 29. oktober 2007 kjempeflott at du får til å amme selv om du hadde slike plager.. desverre har det aldri vært nok med bare ene puppen til lucas så her ble det flaske og jeg føler ikke det som noe nederlag:)
livetimammasmage Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 29. oktober 2007 HErregud, dette skulle være en tråd hvor vi som ikke ammet kunne komme inn og si at vi er stolte av å ha tatt den riktige avgjørelsen som VI syntes var best!! Enda klarer folk å ødelegge denne tråden også ved å komme med at de ikke skjønner, det er jo ikke ammepress og blablabla!!! Og du over her som ikke skjønner at vi er stolte av å ikke amme, tusen takk, du beviste poenget mitt om det med at det er ammepress, og at de som er ammefanatikere gir oss ikke-ammere dårlig samvittighet hele tiden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå