Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 hva tenker dere om der nedentil,jeg har to uker igjen til termin og klarer ikke se elle babere meg selv nedentil...gruer meg litt til å bli sjekka for evt.åpning osv.Høres sikkert velig dumt ud men føler meg så urenslig og hårete!hehe fysj det er for mye til voksning og nå...men hva gjør dere!?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 jeg tar alt der nede bestandig og behøver ikke se det.man kjenner jo hvor det er babert og hvor man har "juksa" evt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 tenker liksom det forferdelige synet når de skal skjekke åpning osv...men har lyst til å babere syns bare d er så vanskelig å få til har prøvd men følte det ble skabbete....på et vis
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 hater hår der nede jeg å men tror jeg får det ganske godt til fordi om jeg ikke får sett så mye akkurat...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 jeg får vel bare ikke gi opp da å prøve mer....hehe føler meg meg urenslig!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror nok den som sjekker åpning etc har sett det meste fra før, og ærlig talt gir fullstendig faen i hvor mye eller lite hår du har der for neden. Men er det viktig for deg, så kjør på, så lenge du er en av de heldige som fremdeles greier å navigere høvelen med noenlunde presisjon.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Er jo bare å føle seg frem da når du barberer... Klarer du ikke det, så se deg i speilet. Et siste tips er jo å spørre mannen/samboeren din om hjelp.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, endelig kom det! Ikke bare jeg som plages, altså=) Skjønner hva du mener, syns ikke det er noe stas å føle seg som en hårdott når man er gravid (selv om jeg er riiimelig sikker på at jordmor & co ikke bryr seg en døyt - de ser så mye rart likevel)! Men for selvfølelsen gjør det godt. Jeg fikk bikinilinje og legger voksa i forrige uke, gikk så bra så! Hun klippet litt først, før hun satte inn støtet. Litt vondt, men gud så deilig å føle seg som ei dame igjen!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 hehe vet det egentlig hørres dumt ut dette innlegget jeg startet.samtidig som jeg også vet at de trolig har sett det meste de som skjekker der nedentil,men ville bare høre om andre også tenkte på samme måte og høre med om andre også hadde problemer med å babere seg....synes det er vanskelig og få til men har i utgangspunktet store problemer med gyn.undersøkelse det er noe av det verste jeg er med på det er så ubehagelig å sårt at det får tårene til å renne.Vil bare føle meg litt mer vel og babere meg....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 tuuuusen takk for forståelse=)hehe jeg skal prøve å gjøre noe me det jeg også...lurt tips å spørre sambo.beina mine ser heller ikke ut men det er en kamp å få på sokkene og trusa om morningen så jeh har igrunenn ikke mannet meg sjikkelig opp til det enda...får bare sette av en god tid til det i dag!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Skjønner problemet. Et tips, dog: Selv om du selv mener (eller tror) at håret er for langt for voksing nå, kan proffe salongkvinns fint (og kjapt) klippe det ned for deg før de vokser. De fleste har faktisk full forståelse for at en gigamage kan gjøre selv den beste noe funksjonshemmet, og de har garantert gjort det på mange flere enn deg. Verdt å prøve, dersom det å se "velpleid" ut kan hjelpe deg til å føle deg mer vel i en sårbar situasjon.
camosilla Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 sett deg på dolokket og ha bena på en krakk, da går det greit å ta leggene selv (og en bolle med vann da...)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 har forståelse for synspunktene på dette, men jeg synes det er rart at noen tror det faktisk er urenslig å ha hår nedentil.......
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 det er sant nok det men bare en gyn undersøkelse er forferdelig også har jeg samlet mot en gang vi skulle til syden å ta en brasiliansk,det var deiligt etterpå jeg følte meg sjikkelig vel men det var de leeeeengste minuttene i mitt liv omtrent vill trekke meg og følte meg stygg og ekkel som lå der på benken....denne gangen som jeg også har stooor mage og føler forandring der nedentil altså enda verre tror jeg bare jeg prøver litt på egenhand,muligens hjelp av sambo!=
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 ikke missforstå for jeg har ikke sagt at jeg tror det er urenslig med hår nedentil.....jeg SYNES det er urenslig for min egen del jeg føler meg urenslig.Men har ingen formeninger om andre som har hår nedentil...det er bare min følelse til min egen kropp=)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 ingen som sa det var urenslig,det ble sagt at hun FØLTE seg urenslig,det er en helt annen ting. syntes det føltes fett og ekkelt å ha hår der nede,enda jeg nesten ikke har hårvekst i det hele tatt
amy_de Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tenker helt motsatt om dette temaet jeg... Vet ikke helt hvorfor, men føler at det er mer naturlig og mindre "nakent" å gå til gyn når jeg ikke har barbert meg.. Dessuten er det vel anbefalt å ha hår når man er gravid da det minsker sjansen for sopp og uvi, er vel redd jordmor skal synes jeg er litt uansvarlig og fjollete som barberer meg. Men det er vel som noen over her har sagt: de ser det meste og tenker nok svært lite over "frisyrene" våre.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #19 Skrevet 28. oktober 2007 jeg fikk faktisk et tips fra en vennnine som tidligere hadde født hun sa hun annbefalte til de grader å i allefall stusse nedentil for hun hadde ikke orket det selv....følte seg delvis ok med,men det var helt til hun hadde født da kom det en skikkelig følelse av urenslighet fordi å ha myyyye hår å blø,være hoven og itillegg ha sting følte hun seg virkelig ubehagelig...så hun viste at håret skulle fjernes neste gang!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #20 Skrevet 28. oktober 2007 Jepp - stemmer det med infeksjoner... Jeg fikk uvi rett etter jeg barberte meg. Hadde vært "hårete" helt fra jeg fant ut at jeg var gravid nesten.. Så jeg tar hintet og lar det gro nå. Får se når det nærmer seg om jeg gjør noe da hehe Jeg tenker også litt som deg over. Har tidligere gått til en gynekolog som er ei dame i 45-50års alderen. Veldig flink. Men der føler jeg meg mer komfortabel hvis jeg er mer "nyklippet" enn barbert... Litt flaut med sånn nymotens underliv der rett og slett hehehe
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #21 Skrevet 28. oktober 2007 både gynekologer og jordmødre burde se så mye underliv at om du er helt,delvis eller ikke barbert så har de GARANTERT sett det før.min aste gynekolog reagerer ikke på at jeg har kommet høygravid eller akkurat født totalt barbertog med piercinger. er ikke akkurat nymotens å shave seg da.det er gjordt i mange år.er faktisk mer uvanlig med "husmordusk"blandt oss som er under 40 en å være barbert
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #22 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tar bikinilinjen og trusekanten, men ikke hele "greia", bare stusser så hårene ikke blir for lange. Synes det er verre med hår i rumpa jeg.... Men, jeg barberer meg ihvertfall ikke der nå. Orker ikke å ha sånn klø-meg-ihjel-i-rumpa på barsel!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #23 Skrevet 28. oktober 2007 har du hår i rumpa???er det vanlig blandt damer???har aldri hatt det jeg....men er ikke særlig hårete i utgangspunktet da
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #24 Skrevet 28. oktober 2007 Det er jo ganske normalt med hår der nede da, tror ikke JM tenker fy.... her var det mye hår. Men jeg var ny barbert v første fødsel og er glad for det, hadde noen sting som åpnet seg! 2 gang var keisersnitt så hadde en del hår for hun kom før tiden og haste keisersnitt så dem barberte bort noe!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #25 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke noe problem... La gubben sette brillene på sin nese og gjøre jobben. Han har jo etter sigende vært i området tidligere (åpenbart...) og burde være klar for en ny innsats. Etter den søte kløe osv. MYYYYE mer avslappende enn å gå på en salong med fremmede damer som vokser og klipper. Om magen er stor kan han til det sjøl, så om han kommenterer at du ser ut som strandet hval der du ligger med beina til siden (skulle nesten ønske at han torde nettopp det) er jo det en gylden mulighet til å få ut litt oppdemret hormonell aggresjon, og be ham se på det som fødsels-forberedende ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå