Linchen Skrevet 28. oktober 2007 #26 Skrevet 28. oktober 2007 Sender noen tanker og ønsker til sjefen for dere. Og en stor god klem til en mamma fra en annen mamma.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 28. oktober 2007 #27 Skrevet 28. oktober 2007 Dette var ikke noe greit å høre om nei! Har selv vært på St Olav med min gutt, og de er så gode og flinke der at jeg får ikke fullrost de. Håper dere føler de gir dere den støtten dere trenger i denne tiden. Sender deg, mannen og Jesper haugevis av klemmer i kveld, innbakt med styrke til tiden som kommer. Den vil dere trenge, men jeg er sikker på at dere klarer det. Når en finner seg selv i slike umenneskelige situasjoner henter en frem krefter en ikke ante fantes, og en kommer seg gjennom det på et vis. Jeg tenker masse på dere Gøril! Desverre så har laptopen min gått til dundas så jeg kommer meg ikke inn på msn. Men vil du snakke kan du sende pm her. Vi skal få fikset datan innen kort tid. Mange klemmer!!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 28. oktober 2007 #28 Skrevet 28. oktober 2007 Sender dere og lillegutt masse klemmer. Tenker på dere. Klem.
Gjest Ut på tur Skrevet 28. oktober 2007 #29 Skrevet 28. oktober 2007 Her inne har dere en stor skare "medsøstre" som tenker masse på dere og spør etter dere når det er lenge siden sist. Vi er som du ser mange som tenker på dere ofte, og vi hører gjerne på det du har å fortelle om når dere har behov for å lette hjertet. Klemmer
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #30 Skrevet 28. oktober 2007 Du er ei jøtanes sterk dame! Sender dere masse gode tanker! Ta godt vare på hverandre og nyt de gode stundene dere har sammen! Ønsker dere masse lykke til!
Vimsen og Lille Bille Skrevet 28. oktober 2007 #31 Skrevet 28. oktober 2007 Sender deg mange varme tanker. Jeg veit om ei lita jente som har akkurat samme diagnose (infantile spasmer). Hun ble mye bedre av Prednisolon, og nå er hun nesten ferdig med nedtrappingen og er faktisk annfallsfri. Håper de finner ut hva grunnen til spasmene er. Ønsker dere masse lykke til. Jeg så på bildene av Jesper som du har på profilen din, han er utrolig søt. Stor klem
Mamma til to gulljenter Skrevet 28. oktober 2007 #32 Skrevet 28. oktober 2007 Hei Gøril! Dette var ikke noe allright lesning... HAr tenkt masse på dere, og sett etter oppdateringer. Skjønner jo godt at det ikke er første pri å oppdatere oss her inne, men som du sikkert har skjønt, er det mange som tenker på dere, og som gjerne vil vite hvordan det går med lille Jesper. Håper på at legene finner en type medisin som kan lette hverdagen for Jesper snart. Masse klemmer
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. oktober 2007 #33 Skrevet 28. oktober 2007 Dette var veldig trist å høre. Jeg er ikke så flink til slikt, men ville si at jeg tenker på dere.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #34 Skrevet 29. oktober 2007 Godt å høre fra deg Gøril, selv om jeg skulle ønske nyhetene var bedre. Håper de finner noe som gjør at han blir bedre, og jeg er glad for at dere får kose dere med en blid Jesper når han er våken. Gleder meg til å høre fra deg igjen!
Gøril og Jesper :) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 29. oktober 2007 Takk alle dere søte jenter ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå