Gøril og Jesper :) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 er paa sykehuset enda, er naa paa st.olav i tr.heim. jesper er alvorlig syk, og har faatt en diagnose som heter infantile spasmer. orker ikke skrive hva det r her, saa google dt gjerne. ellers saa har de funnet ut at jesper har hatt hjernebloedning, og at hjernevevet i hodet ikke vkser som det skal. har liten hodeomkrets. bare vokst 2 cm paa nesten 3 maaneder, huff... han har vaert paa riksen i 14 dager, og vi fikk perm noen dager for aa faa dagene til aa gaa. dro derfor til trondelag. der fikk jesper anfall, og vi ble lagt inn her... for skummelt aa reise tilbake til oslo. jesper har foreloepig ikke respondert paa medisiner, og vi har det ikke noe bra... synes saa synd paa lllegutten, og det er ingenting vi kan gjoere. naar jesper er vaaken er han saa blid og glad, og det er det eneste som holder oss oppe. veldig ekkelttastatur, saa jeg faa skrive mer en annen gang. har SAA mye paa hjerte, om noen vil lese da?
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hei Gøril, nå synes jeg du er utrolig tøff som vil dele dette med oss. Sitter her å feller en tåre for dere jeg nå. Ønsker dere lykke til, og sender en varm klem til dere.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Fint å høre fra dere, du har vært etterlyst Ikke kjekt å høre at Jesper ikke har d bra...Men godt å høre at han er en blid og glad gutt når han er våken Tenker han er mamma og pappas lille gull...han virker som en skikkelig godgutt, håper han responderer på medisiner snart, så han kan bli bedre... Sender deg en god klem, ikke noe enkel situasjon dere er i... Ønsker dere alt godt fremover.... Klem fra
Mamma til to tette Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Føler med dere i en tid som må være utrolig vanskelig. Men godt å høre at dere er i gode hender og vi får bare alle sende dere gode tanker og håpe at det ordner seg raskt.
lisje marthemora Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Huff, dette var trist å lese.Håper det går bra med dere, kommer til å tenke mye på dere.Det er en flott liten gutt du har. Sender mange varme klemmer.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Kjære deg..... Utrolig trist å lese, tårene triller... Sender deg mange varme klemmer og ønsker lille Jesper god bedring.
MathildeC Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Saa fint at du kom med en oppdatering Goril, jeg har tenkt saa masse paa dere alle tre og har "lett" etter deg. Ble jo redd da du plutselig ikke kom med noen innlegg. Haaper med hele mitt hjerte at Jesper kan komme gjennom dette og at fremtiden ser lys ut for dere et sted der fremme. Stooooooooooooooooooooooor klem til dere
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Kjempe fint med en oppdatering.. tenker på dere! *stor klem*
Motti Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Hei er stadig innom her for å se etter nytt om deg og Jesper. Ikke hyggelige nyheter, dette, vil bare gi deg en klem, tror det er mange som tenker på dere, deriblant jeg
Lillegullet130707 Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Gøril, Sender dere en god, varm og tårevåt klem! Og gi Jesper en ekstra god kos fra meg! Klart vi vil lese når du skriver senere! Tenker masse på dere og ønsker dere lykke til videre! Jeg legger ved en link på hva infantile spasmer er for noe: http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.visSeksjon?vp_SEKS_ID=1231430
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Vet ikke hva jeg skal si, fryser over hele kroppen. Sender deg en stor klem og masse kraft for dagene framover. Lyset er tent! Lilletroll: takk for linken. Det hørtes ikke bra ut uff uff
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Huff, da, dette var trist lesning... Føler med dere og tenker på dere! Tøft av deg å dele dette med oss, og jeg beundrer dere for å holde motet oppe:) Klem fra meg og Emil
snartmammapåny Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 HAr tenkt så mye på dere. Sender dere en kjempe stor klem! God bedring til lille gullet deres
MyB@by <3 Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 hei gøril:) så utrolig trist og høre.... jeg har fulgt med på deg lenge.... vi pratet masse sammen på bli gravid, med en gang du ble medlem der.Så jeg ble kjempe glad da du endelig bel gravid:) Hadde et annet nick den gangen... men husker ikke helt hva... får helt vondt inni meg nå, når jeg tenker på dere, og det gjør jeg ofte.... håper så inderlig alt ordner seg for dere, og det tror jeg det gjør:)
Alba44 Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Hei Gøril! Så godt det var å høre fra deg igjen! Vi er mange her som har spurt etter deg, tenkt på dere og vært bekymret. Jeg får så inderlig vondt av dere. Finner ikke så mange ord nå... Men: vil så gjerne at du skal vite at jeg krysser fingrene for dere, tenker på dere og håper det beste for nydelige Jesper! Oppdater oss snart igjen. Varme klemmer fra Alba.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Uff, det her er jo helt tragisk. Har håpet så på at Jesper blir helt frisk snart. Du er veldig sterk Gøril, skjønner at du har det veldig tøft nå. Har tenkt masse på dere, og har fulgt med selv om vi ikke har "snakket" sammen. Skjønner at det er en form for epilepse lille Jesper har, og skal krysse alt jeg har for at de til slutt finner noen medikamenter som hjelper han. Håper du vil skrive mer og oppdatere, jeg vil iallfall lese. Men gjør det for din egen del, ikke fordi vi sitter her og venter. Kan av og til være godt å få ut ting på et papir eller skjermen også, så ta det som det passer deg. Sender mange varme tanker fra meg og pjokken****
*Rutletutt* Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 Dette var trist å lese, Gøril - har tenkt så mye på dere og på hvordan det gikk med lille Jesper. Høres ut som om dere har det veldig tøft, og jeg må si det er sterkt av deg å klare å dele dette med oss - hold oss gjerne oppdatert om du orker. Kan virkelig ikke forestille meg hvordan dere har det nå - men sender dere alle gode tanker og mange gode klemmer
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Alle mine tanker går til dere i dag. jeg har ikke så mange ord. Utrolig bra at dere holder motet oppe. Dette går nok bra.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 28. oktober 2007 #19 Skrevet 28. oktober 2007 Uffamei, dette var trist lesning. Selv om jeg ikke kjenner deg må jeg si at jeg fikk tårer i øynene..Må være helt forferdelig for dere som foreldre. Håper det går bra til slutt med den lille gutten deres, nydelig var han hvertfall. Masse klemmer
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #20 Skrevet 28. oktober 2007 Tenker på dere og ønsker dere all lykke til videre med lille jesper..
Januarjubel! Skrevet 28. oktober 2007 #21 Skrevet 28. oktober 2007 Mange varme tanker til hele familien.
flashdancepants Skrevet 28. oktober 2007 #22 Skrevet 28. oktober 2007 Lykke til framover, og takk for at du deler dette med oss. Det er en inspirasjon å se andre være så modige og sterke! Klemmer fra
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 28. oktober 2007 #23 Skrevet 28. oktober 2007 Hei, kjære Gøril! Sender deg mange gode og varme tanker. Skjønner dere har et tøft. Stå på. Klem fra
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #24 Skrevet 28. oktober 2007 Uff da.. ;( Ønsker dere masse lykke til fremover, tenker på dere!! Masse klemmer!
Mamman til M&E Skrevet 28. oktober 2007 #25 Skrevet 28. oktober 2007 Kjære kjære dere! Tusen takk for at du deler dette med oss, du er veldig tapper! Jeg har tenkt så mye på dere og ønsker dere masse lykke til videre. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå