Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 som skal slå av ringeklokka og dra for gardinene? Synes ikke noe om dette Halloween greiene..
tonebf Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 hadde tenkt det egentlig for er ike noe for dette men så tenker je litt sånn at tenk når min sønn skal ut og gå om en del år.... og ingen lukker opp for han? stakkars gutten min
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Håper inderlig dette tullet har forsvunnet innen junior bryr seg om det.. Men det er vel for mye å håpe på..
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Her er de hjertelig velkommen,for jeg har masse godteri jeg skulle blitt kvitt hvis denne slankekuren min skal få fart på seg;-)
~sjiraff~ Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Skru av utelampa så skal de la deg være i fred. Tror ikke det er noen vits å håpe på at det g¨r over ;o)
tonebf Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 det kommer ikke til og gå bort... og jeg regner med at min sønn kommer til og ville gå når han er gammel nok så må vel bare følge på moten da
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 orker ikke denne debatten igjen jeg, så skru av utelampa de og forbli fantasiløs. jeg elsker halloween og oktober nesten mer en jeg liker jul og desember. hehe.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 jeg er av den oppfatning av på enkelte områder må man bare svelge noen kameler. Dette er en tradisjon som (dessverre) har kommet for å bli. Da velger jeg å gjøre det beste ut av det. Jeg kjøper inn litt snacks, og ønsker ungene velkommen:-) - og skjønner at de faktisk har det lidderlig gøy
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, lampa og ringeklokka skal av! Hvor ble det av den gode gamle NORSKE tradisjonen med julebukker??!!
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 ..hvor ble det av kasting på stikka, hvor ble det av melskespannkasting, hvor ble det av lørdagsskolen.. sånn er det bare
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2007 Kommer ikke til å svelge denne kamelen før jeg MÅ =)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 jeg tror kanskje du burde gjort det ifjor:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2007 Hvorfor i all verden skulle jeg gjort det ifjor?
Tally Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg håper at alle foreldre lærer barna sine at de ikke skal ringe på hos de som ikke har pyntet til Halloween eller ikke har på utelampa. Det burde være minumumslærdom før de får på seg noe kostyme! Her i England er det mye styr rundt Halloween, og selv om jeg ikke har planer om å delta, så har jeg kjøpt inn godteri - i år som i fjor. "Problemet" er at de er jo så utrolig høflige, disse barna! I fjor hadde jeg masse godteri i en gresskarbøtte, men de som kom på døren tok bare ett godteri hver! Jeg fikk jo litt småpanikk da jeg så hvor mye det kom til å bli igjen (å spise for meg, så de siste som kom, fikk ikke velge selv, men måtte fin finne seg i å få sine bøter fylt opp. I år har jeg testet ut halloweengodter siden i september, he, he, men det er litt igjen til evt skremmere. Og de kommer ikke før på mandag!
Kirsebæra Skrevet 27. oktober 2007 #16 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg laga vel ett innlegg om dette, om det var her eller nettby husker jeg ikke, hvor det ble såååååå mange i mot meg.... men vettu hva, det driter jegi ...halloween er og blir teit og elias er tross alt bare ett år(snart) og jeg syns ikke noe om å få unger på døra som kaster egg dersom de ikke får noe godt....mange foreldre er ikke flinke nok til å gi beskjed at de ikke for lov å gjøre faenskap, eller så er det noen uoppdragne unger som gjør d uansett.... syns hele greia er teit, men om Elias vil gå halloween om noen år, så får jeg gå sammen med han,men MIN mening er at halloween er teit. Elias skal få ha egne meninger....når det kommer til det...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. oktober 2007 #17 Skrevet 27. oktober 2007 mandag? ikke onsdag den 31?!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. oktober 2007 DET er jeg enig i! Vil han gå, så skal han få lov, og da skal jeg være med!
Tally Skrevet 27. oktober 2007 #19 Skrevet 27. oktober 2007 Hvilken dag er det i dag? Hvilken dag er det i dag? er det mandag? Nei! Er det mandag? Nei! Tralla la Selvfølgelig er det onsdag jeg mente! Sitter her og tenker på Bonfire-night eller Guy Faulkes day som er på neste mandag...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. oktober 2007 #20 Skrevet 27. oktober 2007 heheh..begynte å lure om jeg var helt på jordet nå jeg..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. oktober 2007 #22 Skrevet 28. oktober 2007 Fantasiløs, vi er så heldige at vi ikke er hjemme, litt synd egentlig.. For vi har ikke snop i huset.. har bittelitt helsekost godt til småen som han får i store selskaper, til jul ol. ( Han har en del matallergier). Har 7 gutter under 10 år i gata vår og det hadde vært fint å få puttet litt frukt i posen dems :-) Nå er vi derimot i den kommunen du bor, er på ferie mens badet pusses opp hjemme.. Er det mye barn her som driver med dette da?
zadine Skrevet 28. oktober 2007 #23 Skrevet 28. oktober 2007 Synes det er litt koselig med Halloween jeg...;-) Mannen har tatt litt av, han vil pynte utenfor, og så vil han kle seg ut selv og skremme dem som kommer på døra;-) Jeg synes det er morsomt jeg .....hvorfor ikke være litt barn selv? Er enig i at det er upassende dersom barna kaster egg og slikt på huset.... Men bør som foreldre enten oppdra ungene eller bli med dem ut.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. oktober 2007 #24 Skrevet 28. oktober 2007 Nå er jo ikke julebukk en norsk tradisjon da... Vi har kopiert det fra et annet land, akkurat som vi har gjordt med halloween. Synes ikke halloween er noen hallelujaopplevelse jeg heller, men har da kjøpt inn litt snop om det skulle komme noen unger på døra. Jeg synes det er teitere å skru av lys, trekke for gardiner og late som man ikke er hjemme enn å faktisk delta en liten smule for disse søte små. Kamel er vel ingen delikatesse vel? Jeg har spist kamel flere ganger og der jeg har spist det regnes det i hvertfall som helt vanlig kjøtt som man kam spise på en helt vanlig mandag ) Men å svelge en hel kamel tror jeg gjør vondt )
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #25 Skrevet 28. oktober 2007 huff synest ikke noe om det jeg heller....... Mener det er nok med julebukker i romjulen... Det er det som er koselig når barna synger for å få godteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå