lilja70 Skrevet 27. oktober 2007 #26 Skrevet 27. oktober 2007 Og jeg gjentar: gjørmegrøt. Skilpadder spiser til der er tomt. Tomt for tørka reker, pellets, fiskemat, fisk, planter, snegler... Og det som kommer inn, må før eller siden ut. Siden nevnte lykkepadder er 10 cm over skallet, og spiste som to voksne menn i to uker, sier det seg selv at det ble mye som måtte ut. G-J-Ø-R-M-E-G-R-Ø-T
lilja70 Skrevet 27. oktober 2007 #27 Skrevet 27. oktober 2007 32 grader celcius. Mhm. Lykkepadder jeje. Men søte er de.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #28 Skrevet 27. oktober 2007 Æææææsj, bæsjegjørme????? Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på engang. Nå tenker jeg på det. Urg. Tetraene hadde tydeligvis så liten mage at de - i likhet med nyfødte - slapp noe ut samtidig som noe gikk inn. Fascinerende.
Cat.68 Skrevet 27. oktober 2007 #29 Skrevet 27. oktober 2007 Kan du ikke tilby meg det akvariet istedenfor kranglaragna?
lilja70 Skrevet 27. oktober 2007 #30 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det er litt rart det der. Men jeg kan altså anbefale levendefødende. Selv tenker jeg å kjøpe black molly, sverd-drager og guppy. Tre hunner per hanne ca. I tillegg tenkte jeg på en ti-tolv neon-tetra, noen algeetere og kanskje en skalare. Kamp-fisken er jo grei, men sjelden man ser den i akvarium med flere typer fisk, om den har fornuftige steder å gjemme seg. -Bare vær klar på at det ikke er mulig å ha mer enn en;-) Må ikke ha hurtigsvømmere (tigerbarber er fy-fy) sammen med fisk som har slør, eller som svømmer veeeldig seeeint (skalarer, slørhaler, kampfisk...).
propp Skrevet 27. oktober 2007 #31 Skrevet 27. oktober 2007 Akvarium er gøy gøy gøy, jeg har to stk, et innredet og et uinnredet. Gleder meg sånn til å innrede det andre:) Skaff en fôringsautomat til ferier så slipper du det ekle weekendfôret som dreper fisker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå