Gå til innhold

Please les dette- er helt sjokkert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er tragisk at mennesker slutter å bry seg jeg, om små ubeskytta barn som ikke selv kan ta vare på seg selv. Synes ikke det er rart at du bryr deg. Hvem har sagt at du ikke kan være anonym når du melder til barnevernet? Det kan du skjønner du men i dette tilfellet ville jeg nok tro at politiet er den rette instansen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, du tenker tydeligvis IKKE på andre enn deg selv og dine. Det er akkurat slike som deg som gjør at mange barn må leve i situasjoner som er svært skadelig for dem fordi "vi ikke skal blande oss i hva andre gjør". En skam synes jeg. Det er snakk om uskyldige barn!!

Skrevet

Ååååå ville du synes det var forferdelig, så omtenksomt av deg!!!

Skrevet

Har dere sett dette flere ganger eller bare denne ene gangen??

Skrevet

Jeg har selv serr det to ganger på samme dag og venninnen min flere ganger over en lengre periode.

Skrevet

Jeg er også sjokkert over manglende sikring av barn i bil. Det er ganske utbredt dessverre. Men jeg gjør ikke noe når jeg ser fremmede gjøre det.

Men jeg husker en gang jeg så nabojenta usikra og så stoppet mammaen for å snakke med meg. Og jeg inn i bilen og tok seler på "Oioi, du har glemt å sette på seler. Det er fort gjort, det har jeg også glemt, og ungen sa heldigvis i fra selv etter 50 meter". Og så kom jeg på et par sekunder etterpå at hun kanskje ikke hadde tenkt å sikre ungen, helt bevisst. hehe.

jaja. Og jeg vet om ei jente på min alder som fikk barn veldig tidlig. Hun hadde babyen på fanget, det skjedde en ulykke. Og babyen døde. Slikt er uopprettelig.

Skrevet

Sorry, men nå skal jeg være stygg.....

Høres ut som hun trenger å få opp øynene for hvor viktig det er å sikre barna i bilen.....

Kanskje hun rett og slett burde oppleve å bli påkjørt med barnet slik på fanget så kanskje hun hadde fått opp øynene for hvor alvorlig barna blir skadd da....

Jeg har null tolleranse for folk som ikke sikrer barna i bilen......

Skrevet

Oi, du har jammen lure tanker!! Hva med barnet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...