Gå til innhold

1 PP TRÅD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jente 24.

Det gjør overhode ikke noe at det ble litt langt. Det synes jeg bare er koselig å lese. Dere virker som ett koselig par med det jeg leser om dere. Det som du har skrevet. Kan tenke meg at dere begge var veldig fnisete når testen endelig var bekreftet. Gleder meg til 2 streker på var test. Blir sikkert mye fnising her også da :)

Ellers så er jeg veldig sliten om dagen. Føler ikke at det er noe som drar meg opp. Har vondt i hele kroppen og har max lyst til å sove. Men sover man mye, blir man bare mer trøtt. Så jeg må tvinge meg til å være litt lengre våken på kvelden og stå opp når jeg burde.

Jeg jobber ganske mye også har jeg hest så det kan være den kombinasjonen der som sliter meg ut. Men får håpe det går bedre fremover. Har heldigvis fri fra jobb i dag. Deilig :)

Skulle gjort noe husarbeid, men det frister ikke. He he.

Om 1 mnd i dag faktisk så reiser jeg og sambo på ferie til i Egypt. Skal strande der i 2 uker. Jeg gleder meg enormt :)

klem fra irmelinn :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder: 24 Han: 24

Sivilstand: gift

Barn fra før: 0

Yrke: sykepleier student

Skrevet

Alder: 24 Han: 23

Sivilstand: gift

Barn fra før: 1

Yrke: barnehageassistent

Skrevet

lurer på hvor mange pp'r det blir denne gangen jeg

Jeg har ikke fått tilbake mensen ennå, så har bestemt at min bytte pp dag er neste onsdag, å kommer til å ta en test hver 4 uke etter det fram til jeg blir gravid eller tante kommer

Skrevet

jente 23 år

samboer i fem år

1 sønn sammen

sekretær

venter spent da TR skal komme til helga..

Skrevet

Alder: 37 (mannen er 35)

Sivil status: Gift

Barn fra før: 2

Yrke: Sivilingeniør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...