Gå til innhold

aaaalt for tidlig med grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Blir helt matt jeg, folkeskikk folkens??!!

La være å svar i stedet for å slenge så mye krasse svar! Søren ikke rart det er krig her i verden altså...

Jenta mi er vokst opp på mme, og hun fikk kun det til hun var 6 mnd, nettopp begynt med grøt. Vet ikke hva begrunnelsen din er for att du vil begynne med grøt, men tar han flaske kan du jo evnt prøve mme. Det metter gjerne mer og lenger.

Jeg syns det var såå nedtur å ikke begynne med grøt når hun var 4 mnd, og også 5 mnd, hadde gledet meg så.... Nå har jeg snudd og nyter det å gi hun flaske, tar sannelig tid å gi grøt, selv om det er veldig festlig, men hun vokser så fort, de blir så "store" når de skal sitte ved kjøkkenbordet å spise liksom.... så jeg syns det er heeelt topp å gi flaske nå, da er hun den lille baby`n litt lenger :o) Så poenget mitt er at hvis det er slik at du er nyskjerrig å har lyst til å prøve, så kommer den tiden fort nok, og da forsvinner den lille baby tiden fortere enn fy!

Men lykke til i hvertfall! Rådfør deg med hs og les gjerne litt på nestle barnemat sine sider!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda, nå så jeg det ekstra innelgget ditt... hehe! Supert at du funnet noe som fungerer for dere!

Skrevet

Hvis du ammer hele tiden og det virker som han trenger mer mat, er det riktig tidspunkt. Du kan jo evt. begynne forsiktig med velling (tynn grøt).

Hvis du ammer og fortsetter med det i tillegg, er grøt bare et tillegg som de uansett skal ha etterhvert.

Bare ikke grøt er hovedkilde til mat på flere mnd ennå, er det hjelp til at han kanskje sover bedre om natten også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...