Gå til innhold

noen som har 1525kr til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Materiellt så har jeg alt jeg ønsker meg og alt jeg trenger:-)

Men; skulle ønske gubben hadde fått finger'n ut og laget gjerde langs hagen så minsten kan løpe fritt rundt uten tilsyn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye klær, nye linser, spinningsko, ny trillekoffert, nye cd'er og en tivoliradio. Se, ingen problemer å kjøpe gaver til meg:)

Skrevet

Carnivale...

Mannen min fant nettopp 12 Tangen glass på loftet i barndomshjemmet sitt ( som han og eksen hadde fått i bryllupsgave den gang de giftet seg)...

Han kastet de alle i en konteiner for glass avfall.... Han ville bare kvitte seg med de...tenkte ikke på at han kunne gitt dem bort (eller solgt de billig) til noen som samlet på slike. (De hadde aldri vært i bruk en gang, selv om de var 14 år gamle....de skiltes etter to år, og fikk aldri tatt glassene i bruk). Glassene var slike som er populære i dag også...helt nøyaktig like. Mannfolk ser ikke på glass som verdifulle (Han skulle visst at de er verdt så mye i dag...hehe) Festlig !

Skrevet

Du, der der sleit jeg også med, tv'n var for lengst i pensjonistenes rekker, men nekta å gi seg. Helt til en morgen jeg sov litt lenge og Guttongen "bare skulle ettellerannet bak tv". Et satans brak og takk for den. Ble ny LCD på 32' innen et døgn. At det var Master'n som måtte betale er en annen sak... :-S

Selv så ønsker jeg meg en lang person som kan male trappegangen min. Har sånn høydeskrekk at den forblir nok vinrød til huset arves vidre til neste generasjon.

Skrevet

He he! 30000kr...barnemat! Har 500.000 tilsammen jeg og sambo!

Har en regning på 4400 kr fra lånekassen som ligger og venter nå...kjipt!!!

Jeg ønsker meg forøvrig ny spisestue...men akk den får vente:(

Skrevet

listen over ting vi/jeg trenger og ønsker er lang som fy... og den blir jo aldri kortere!! Så fort vi endelig får oss noe av det er det noe annet som går i stykker eller nye behov dukker opp...

Men jeg ønsker meg klær(har nesten ingenting...), bergansjakke eller annen allværsjakke, sko og støvletter, pentøy til julebord og jul, veske...

penger til å fortsatt betale for barnehageplassen forresten!

Ellers er det å få gjort ferdig tilbygget vårt, innkjørsel etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...