lenej :o) Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 ellers som har lyst å overta studielånet mitt? har lyst på nytt kamera.. hva ønsker du deg, av en ny ting akkurat nå?
Carnivale Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 ..hvor mye studielån har du da? (jeg ønsker meg forresten flere glass i Tangen-serien vi samler på. Vi har 6, 5 er arvet og ett kjøpt. De er satans dyre, nesten 400,- for ett glass jo...)
suseduse Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 jeg ønsker meg bergansjakke og ny mobil siden min har mensen for tida og ekstreme humørsvigninger (vil plutselig ikke lade, ikke skru av tastelås, ikke ringe, ikke svare etc)...
Diva Muffin Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har lyst på et par støvletter som går an å gå i.
lenej :o) Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 har studielån på 30 000kr!! iiiiik!! vil ha nye brilla åsså.. kansje om eg legg alle tingan mine til salgs på finn.no, så får eg peng :)
Monajenten Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ønsker meg en bil. Og nye klær. Og større hus. Og fullt kjøleskap. Og nye klær til gullene. Og og og og og og og....................:-/
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Hmm....tenke, tenke....jeg har lyst på ett par nye bher, tøfler, pysj....og nye klær til julebordet. Skal dra ut i neste uke å kjøpe noe av det ihvertfall. )
lenej :o) Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2007 vil ha nytt kamera og nye brilla.... treng egentlig ikke så mye mer da
Honningmelon Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Ønsker meg hus, ny bil, støvletter, ny mobil oog klokke.
Carnivale Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 30 000?? Fred, jeg har jo ti ganger så mye.
mammamamut Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har alt jeg noensinne har ønsket meg jeg, men hvis det skulle være noe så måtte det ha blitt ny bil og ny båt!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 carnivale jeg spare også på tangen fra hadeland glassverk og har hele serien, men alle er kjøpt som b-vare på utsalget på glassverket. har du ikke mulighet til å komme deg dit når de har salg? da får man ofte kjempebillig b-varer som er like fine. bare gå gjennom alle glassene i pakken og bytt med andre pakker om du synes de er litt tynne eller tykke, og pass på at de ikke har bobler i glasset..det gjør de skjøre.
Arb.ledig husmor Skrevet 26. oktober 2007 #16 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ønsker meg en ny eier til hunden vår....
Carnivale Skrevet 26. oktober 2007 #17 Skrevet 26. oktober 2007 Det hørtes kjempelurt ut, men bor i trondheim, så det er ets tykke til fabrikken vil jeg tro (Regner med fabrikken er på..eh..Hadeland?) Jeg har sett at Glassmagasinet har de på 50% salg nå, så burde vel bare klint til og kjøpt et par
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. oktober 2007 #18 Skrevet 26. oktober 2007 ja, er på hadeland..på jevnaker. isj da, det var jo dumt. jeg elsker de glassene, jeg er ikke så fan av sånne supersjøre tynne vinglass så tangen er flotte.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. oktober 2007 #19 Skrevet 26. oktober 2007 jeg ønsker meg hele stop staring kolleksjonen, og en ny hatt og nye sko. Ja. Nye sko.. Marc Jacobs sko til den nette sum av 3500 kr. Pensko altså. Jadda. en bergansjakke, og et hus. jeg vil flytte ut av leiligheten og inn i nybygget hus med kjæresten. det vil jeg det!!
Carnivale Skrevet 26. oktober 2007 #20 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg digger de jeg også, syns de pynter veldig fint på et bord! Gode å drikke av er de også. Har bare vinglass foreløpig, 6 røde og 2 hvite, får se om det blir så vi samler på resten av serien også.. Kan jo sjekke om det er salg nedpå der en gang jeg skal forbi, sånn tilfeldigvis!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. oktober 2007 #21 Skrevet 26. oktober 2007 ja, gjør det..og det er jo uansett alltid billigere for b-varen da.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #22 Skrevet 26. oktober 2007 Ønsker meg nye spisestuemøbler! OG nytt stort tv.
--arkin-- Skrevet 26. oktober 2007 #23 Skrevet 26. oktober 2007 ønsker meg ett større hus, spisestuemøbler,bergansjakke, ny bil,hm og sikkert mye mere
andreita med 2 prinsesser Skrevet 26. oktober 2007 #24 Skrevet 26. oktober 2007 Er nok ferdig med studielån heldigvis, men klarer meg fint med alle de andre lånene vi har! Jeg ønsker meg nye gardiner og nytt sengeteppe
trøndermamma Skrevet 26. oktober 2007 #25 Skrevet 26. oktober 2007 Ønsker meg ny tv, sånn at jeg kan lese hele teksten!! Er så gammel den vi har at den viser jo ikke hele bildet *grrr* Og ikke vil den gå istykker heller! Dessuten skulle jeg ha gjerne ha hatt noen nye bukser, gardiner på stua og en ny seng til minstemann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå