Gå til innhold

noen som har 1525kr til meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ellers som har lyst å overta studielånet mitt?

 

har lyst på nytt kamera..

 

hva ønsker du deg, av en ny ting akkurat nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..hvor mye studielån har du da?

 

(jeg ønsker meg forresten flere glass i Tangen-serien vi samler på. Vi har 6, 5 er arvet og ett kjøpt. De er satans dyre, nesten 400,- for ett glass jo...)

Skrevet

jeg ønsker meg bergansjakke og ny mobil siden min har mensen for tida og ekstreme humørsvigninger (vil plutselig ikke lade, ikke skru av tastelås, ikke ringe, ikke svare etc)...

Skrevet

Jeg har lyst på et par støvletter som går an å gå i.

Skrevet

har studielån på 30 000kr!! iiiiik!!

 

vil ha nye brilla åsså.. kansje om eg legg alle tingan mine til salgs på finn.no, så får eg peng :):)

Skrevet

Jeg ønsker meg en bil. Og nye klær. Og større hus. Og fullt kjøleskap. Og nye klær til gullene. Og og og og og og og....................:-/

Skrevet

Hmm....tenke, tenke....jeg har lyst på ett par nye bher, tøfler, pysj....og nye klær til julebordet. Skal dra ut i neste uke å kjøpe noe av det ihvertfall. :o)

Skrevet

vil ha nytt kamera og nye brilla.... treng egentlig ikke så mye mer da :)

Skrevet

Ønsker meg hus, ny bil, støvletter, ny mobil oog klokke.

Skrevet

30 000?? Fred, jeg har jo ti ganger så mye.

Skrevet

Jeg har alt jeg noensinne har ønsket meg jeg, men hvis det skulle være noe så måtte det ha blitt ny bil og ny båt! :)

Skrevet

carnivale

 

jeg spare også på tangen fra hadeland glassverk og har hele serien, men alle er kjøpt som b-vare på utsalget på glassverket. har du ikke mulighet til å komme deg dit når de har salg? da får man ofte kjempebillig b-varer som er like fine. bare gå gjennom alle glassene i pakken og bytt med andre pakker om du synes de er litt tynne eller tykke, og pass på at de ikke har bobler i glasset..det gjør de skjøre.

Skrevet

Jeg ønsker meg en ny eier til hunden vår....

Skrevet

Det hørtes kjempelurt ut, men bor i trondheim, så det er ets tykke til fabrikken vil jeg tro ;) (Regner med fabrikken er på..eh..Hadeland?)

 

Jeg har sett at Glassmagasinet har de på 50% salg nå, så burde vel bare klint til og kjøpt et par :)

Skrevet

ja, er på hadeland..på jevnaker. isj da, det var jo dumt. :( jeg elsker de glassene, jeg er ikke så fan av sånne supersjøre tynne vinglass så tangen er flotte. :)

 

 

Skrevet

jeg ønsker meg hele stop staring kolleksjonen, og en ny hatt og nye sko. Ja. Nye sko.. Marc Jacobs sko til den nette sum av 3500 kr. Pensko altså. Jadda.

 

en bergansjakke, og et hus. jeg vil flytte ut av leiligheten og inn i nybygget hus med kjæresten. det vil jeg det!!

 

 

Skrevet

Jeg digger de jeg også, syns de pynter veldig fint på et bord! Gode å drikke av er de også. Har bare vinglass foreløpig, 6 røde og 2 hvite, får se om det blir så vi samler på resten av serien også..

 

Kan jo sjekke om det er salg nedpå der en gang jeg skal forbi, sånn tilfeldigvis!

Skrevet

ja, gjør det..og det er jo uansett alltid billigere for b-varen da. :)

 

 

Skrevet

ønsker meg ett større hus, spisestuemøbler,bergansjakke, ny bil,hm og sikkert mye mere

Skrevet

Er nok ferdig med studielån heldigvis, men klarer meg fint med alle de andre lånene vi har!

Jeg ønsker meg nye gardiner og nytt sengeteppe

Skrevet

Ønsker meg ny tv, sånn at jeg kan lese hele teksten!! Er så gammel den vi har at den viser jo ikke hele bildet *grrr* Og ikke vil den gå istykker heller!

Dessuten skulle jeg ha gjerne ha hatt noen nye bukser, gardiner på stua og en ny seng til minstemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...