mamma-til-4 Skrevet 26. oktober 2007 #51 Skrevet 26. oktober 2007 Vi hadde ordnet oss barnefri 1 helg i mnd før minstemann kom:) Det er tydeligvis mye for mange,men det er krydder for forholdet til meg og min mann. Fungerte helt flott!
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 #52 Skrevet 26. oktober 2007 HelloAlicjaAreYouACar?1pp Det er da ingen som har sagt noe om at det ødelegger forholdet, men det er ikke til å stikke under en stein at mange forhold ryker fordi man ikke "ser" partneren sin. Har du ingen familie og ingen venner som kan trå til, ja da skjønner jeg problemet.... Men det skal vel litt til å ikke ha noen som kan trå til noen få¨timer til et kinobesøk eller en gåtur i nærmiljøet?
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 26. oktober 2007 #53 Skrevet 26. oktober 2007 Nei faktisk har jeg ingen som bare kan trå til et par timer. Det er veldig trist men vi har heldigvis en enkel og snill datter. Men det stikker selvsagt litt når jeg aldri får fri for meg selv, eller med mannen min. Særlig etter alle som "gledet" seg til å passe henne.
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 #54 Skrevet 26. oktober 2007 Kan ta datteren din noen timer jeg:o) Hvor bor dere da?
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 26. oktober 2007 #55 Skrevet 26. oktober 2007 Østlandet - en region unna deg Hvis vi skal ha barnepass må det være noe liksom, bursdag f.eks utover det er det ikkenoe initiativ.. merkelig nok får jge ofte meldinger "jeg må få passe henne en dag" men den dagen kommer aldri gitt..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. oktober 2007 #56 Skrevet 26. oktober 2007 vi hadde det ofte før da svigermor levde da kunne eldstemann komme og være hos henne når hun ville det frem til hun begynte på skolen da ble det begrenset til helger og ferier. nå har vi ikke svigermor lenger og de andre besteforeldrene har ikke så mye tid. så da må det være noe spesielt. og minsten er bare 11 mnd. så vi har liksom ikke hatt det store behovet for noe selig bv. men ser at snuppa savner farmoren sin og det å kunne få være der uten mamma og pappa hun er jo så stor å da.
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 #57 Skrevet 26. oktober 2007 Ta vennene dine på ordet og spør de flere ganger... Du har PM...
Tibra Skrevet 26. oktober 2007 #58 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har barnevaktordning med et vennepar av oss, bytter på å sitte barnevakt siden ingen av oss har noe særlig familie i nærheten (anbefales folkens!), så vi har "fri" to kvelder i måneden. Går ut etter at småtten har lagt seg Overnattingsbesøk har han ikke vært på enda (16 mnd), men det blir nok ikke så lenge til.
nickoline og supermann Skrevet 26. oktober 2007 #59 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har som regel kapasitet til å ta oss av lillemann selv. Han kan som regel også være med dit vi skal. men hender jo vi vil på kino, eller skal på en felles fest 30,40 års lag osv.............. da trår bestefar eller mormor til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. oktober 2007 #60 Skrevet 26. oktober 2007 Ytterst sjelden... har ingen i nærheten som kan passe. Men skulle ønske jeg hadde det...=( Familie er 30 mil unna og gode venner (av de som har tid) bor fra 20 mil unna... Men vi er i ferd med å opparbeide oss et bedre nettverk litt nærmere nå (har bodd her i 4 år og det har tatt så lang tid å få nye gode venner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå