Gå til innhold

Unge mødre bedre enn eldre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser til stadighet "eldre" mødre (la oss si 25 og oppover), som kler ungene sine i altfor mye, tar tepper over vogna, er hysteriske osv.. virker som yngre mødre er MYE flinkere til å være rolige og kler barna sine riktig. Er dette ren tilfeldighet, eller er det sånn det er?? Vil gjerne ha noen meninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode mødre kommer ikke med årstallet man er født!!

Skrevet

Alle under la oss si 25 suger. Enten som mødre, generelt eller pikk. Er det sånne svar og denne diskusjonen du vil ha?

Skrevet

25 år og oppover er eldre mødre? I min verden er jeg en relativt ung mor, og jeg blir snart 28;) Jeg kler forøvrig ikke på mitt barn for mye tøy heller he he...

Skrevet

Det var ikke snakk om dårlige mødre her, kjære deg.. bare om yngre er bedre:-P

Skrevet

De under 25.. suger ikke.. de patter:-)

Skrevet

haha...jeeeeeeez, her var det ikke morsomt å diskutere en gang:-P jaja, I tried my best!:-D

Skrevet

Det hørtes usedvanlig lite sexy ut. Patter på pikken din - som smokk? Sugebehov?

Skrevet

tupper dem som regel i ræva,.. rett ut:-)

Skrevet

Jeg prøver å forestille meg situasjonen og kommer til at du må være a double-double-doublejointed guy... tuppe i ræva.. mens hun .. høres vanskelig ut, så jeg får selvsagt ekstra mye respekt for deg nå.

Skrevet

Hei, HI, du ga deg veldig lett - da er du dessverre underkvalifisert for videre deltakelse.

Skrevet

Ja,beklager sug lut:-) Hadde dette innlegget blitt tatt med en annen tone om jeg f.eks hadde skrevet det samme og jeg hadde vært over 25?? Jeg er forøvrig feilfri og fullstendig perfekt. Verdens beste mor!

Skrevet

Innlegget ditt ville være akkurat like meningsløst om du var 26.

Skrevet

Personlig tror jeg at nykonfirmerte mammaer bør holde seg til skravlesiden da dette her tydligvis blir for tøft for enkelte:-)

Skrevet

Snakker du om mora di nå eller?

Skrevet

Ja, det er lov å prøve seg iallfall:-D Natta!:-)

Skrevet

nei, jeg syns ikke mora mi er fin, men hun er en bra mamma, beste jeg har faktisk

men hun fine....hun er eldre i hovedinnleggerns øyne

Skrevet

Ikke la mødrene bli for gamle heller.. da desperasjonen og glupskheta kan bli et ubehagelig minne i forhold til patting og suging:-)

Skrevet

Gud jeg er så lei de dumme spørsmålene ang alder og mødre!

Skrevet

Ehhhh? Husk at gjennomsnittsalderen i Oslo for førstegangsfødene er over 28 år, og jeg må si at jeg sitter med motsatt inntrykk enn deg.

Yngre mødre er gjerne mer "slepphendte". Sitter mye på kafe osv, osv. "Eldre" mødre er gjerne mer ute i frisk luft, har forhåpentligvis mye mer livserfaring og dermed mer "å gi" barna sine på flere enn det materialistiske......! De er gjerne mer ferdige med livet ute på by'n.

Tror i bunn og grunn at så lenge du gir barnet kjærlighet, klær, mat o.a. det trenger for å leve et lykkelig liv, har alder på foreldrene lite å si. Man finner dårlige mødre i begge grupper......!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...