Gjest irismor Skrevet 25. oktober 2007 #26 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke for å kverulere men blå og indigo er to forskjellige farger.
Iselilja Skrevet 25. oktober 2007 #27 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg leste den siden det var lenket til høyere oppe, og jeg syntes det hele virket skummelt og sektaktig.
Carnivale Skrevet 25. oktober 2007 #28 Skrevet 25. oktober 2007 Märtha Louises engleskole neste? *dudududu*
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #29 Skrevet 25. oktober 2007 Har en vennine som drev med dette her i mange år (alternativ, healing, etc)... og det var helt tileldig at jeg fortalt om dattera mi, og så spurte hun meg om hun var indigo barn.... så leste jeg masse om det, så film om det, observerte dattera mi, og konkluderte at all kriteria matcher.
Bægge dætern Skrevet 25. oktober 2007 #30 Skrevet 25. oktober 2007 hva så? mange tror det fins mer enn materie og kjemi i verden, er ikke det fint?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #31 Skrevet 25. oktober 2007 alt dette her er veldig subjektiv og er et "life-style"... det r ikke enter riktig eller galt, sort eller hvit... Noen tror på jesus, andre tror på reinkarnasjon, noen drar til lege andre til healer.... )
linneha Skrevet 25. oktober 2007 #32 Skrevet 25. oktober 2007 Spennende dette! Jeg har hørt av ei"alternativ" dame at det blir født mange intuitive barn nå for tiden, og at datteren min er en av dem, at hun kom til å lære oss (foreldre) mye om verden. Hun fortalte meg om barns innsikt om verden, at de forstår laaangt mer enn det vi tror. Barn hjelper oss med å løse våre egne problemer, gjennom at vi bla bearbeider hendelser fra da vi var på samme alder...og dermed så utvikler vi oss videre. Monajenten: Legene fnyser av sånt, den eneste sannheten i verden er det de har lært på medisinstudiet. De driter i kunnskap som har vært lenge før Hippokrates var påtenkt.
MikroMidas Skrevet 25. oktober 2007 #33 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er vanligvis ganske åpen for alternative teorier, men akkurat dette ble litt for høytsvevende for meg. Mye av det som ramses opp i den linken som du la ut passer jo på de aller fleste.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #34 Skrevet 25. oktober 2007 Noen tror på ideer som indigobarn, andre er imot blodoverføring. Jeg må si at ingen av dem burde ha ansvar for unger.
dama Skrevet 25. oktober 2007 #35 Skrevet 25. oktober 2007 jeg er visstnok et stjernebarn selv og har tre flotte indigo/stjernebarn...
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #36 Skrevet 25. oktober 2007 Sug lut: Hvis jeg er for alternative thinking ...betyr det at jeg er uansvarlig som mor?? ???
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #37 Skrevet 26. oktober 2007 He he, dette var morsomt en tidlig morgen...
mam <3 Skrevet 26. oktober 2007 #38 Skrevet 26. oktober 2007 Sorry, men dette blir bare rett og slett for teit for meg. Leste på linken her, det er jo strengt talt ADHD/ADD barn som beskrives her, er det ikke? Syns man skal passe seg for slikt, tenk om folk med barn som sliter med ADHD/ADD peiler seg inn på dette, skal man bare la de ture fram som de vil på skole og ellers og forklare det med "h*n er et indigobarn". Og grunnen til at antallet barn med ADD/ADHD har "eksplodert", slik som du sier de siste årene er jo kanskje fordi helsevesen og skoler sitter med bedre kompetanse, og derfor har mulighet til å diagnostisere barna istedet for å stemple dem som umulige og la det være med det? Doh...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. oktober 2007 #39 Skrevet 26. oktober 2007 ...og til middag i dag har vi månesuppe og solsaft. Nei du, dette blir for "alternativt" til at jeg har noe som helst tro på det.
Pixie Power Skrevet 26. oktober 2007 #40 Skrevet 26. oktober 2007 Morsomt hvordan "alternativt" ofte blir hånledd av. Hvor mye rart er det ikke mennesket tror på? Hvorfor er det åndelig så mye mer høytsvevende? Har ingen formening om adhd vs indigo, men jeg vet at det fødes barn som har en spesiell energi/spesielle egenskaper som trengs for at hele jorden ikke skal gå til helvete. Det er det samme for meg hvilken bås jeg blir satt i, men jeg forundres stadig over at folk er så fordømmende og ute etter å latterliggjøre det "alternative". Er det en gruppe mennesker det er greit å gjøre narr av?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. oktober 2007 #41 Skrevet 26. oktober 2007 Merker også at det er mange som er skeptiske her. Selv er jeg ikke noe mer skeptisk til disse indigobarna enn til de som "ser". Synes det florer i tråder der noen har mistet nøkler, kort ol. og vil ha hjelp av Sjaman eller andre som "ser". Hvor går grensen på hva som er "alternativt", og det som er "alt for altarnativt" til å dere kan tro på det?
Vannliljå Skrevet 26. oktober 2007 #42 Skrevet 26. oktober 2007 Er sååå enig med *Den heldige eier av ett barn* og *FluffyPinkBunnyWithSprinkles* Dere som ikke tror på "alternative ting" hakker ned på dem som tror - men er "overfølsomm" selv da.... Rar innstilling ! :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå